Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Varsler på ny mobil

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-06-20, 15:55   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Varsler på ny mobil

Jeg har kjøpt meg ny mobil, og som vanlig er det ting som irriterer meg som jeg ikke finner ut av...
Særlig når det bare var at den gamle (4år) begynte å bli treig og flere mente jeg burde bytte.

Største problemet er at jeg ikke får varsler som jeg gjorde før. Feks på fb kom det opp på "knappen" at jeg hadde varsler. Det gjør det ikke nå. Altså går jeg inn på appen står det jo på den lille "bjella", men ikke uten å åpne facebook. Og på gmail fikk jeg varsel øverst. Samme med snapchat.

Messenger får jeg opp chattebobler. Så det funker

Jeg synes jeg har klikket på alt av appvarsler, men deg kommer ikke opp slik jeg vil.

I tillegg så er det bare ca 10 av sangene mine (sikkert de aller første jeg hadde på den gamle) som jeg får spilt direkte i Samsung musikk appen. Jeg har nesten 900 sanger på minnekortet. Kan spille en og en sang, men kan ikke høre på i bakgrunnen mens at jeg gjør noe annet. Annet enn de par melodiene som samsung musikk "finner". Ser ut som om mobilen tror resten er videoer, for de kom opp i "min sky" sammen med bildene mine.

Ja, jeg er gammeldags som ikke bruker Spotify eller lignende, men dette er CDer som jeg har lagt over på minnekort. Mye barnemusikk som det er greit at jeg kan la gå over Bluetooth til høytaler mens vi er på hytta.

Noen som kan opplyse meg på hvordan jeg får fikset? Mulig jeg spør på power der jeg kjøpte, men jeg er litt sur på de etter de overtalte meg til å kjøpe tilleggsting jeg ikke trenger....

Samsung A51.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-20, 00:45   #2
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Varsler på ny mobil

Noe har plutselig begynt å komme som varsler selv om det ikke skjedde før i dag.

Så tror jeg at jeg har funnet ut forskjell på avspilling. Ser ut som de sangene den ikke finner (over 90%....) er mp4 filer, mens de gamle den finner er mp3. Hvordan får jeg telefonen til å skjønne? Den gamle Samsung A5 som er over 4 år gammel skjønte det jo!! Jeg har liten lyst til å legge inn cdene på nytt.... og jeg vil ikke ha en app med reklame, for det er min musikk som jeg har kjøpt på redelig vis.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no