Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Dette var bedre

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 22:24   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Dette var bedre



__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:26   #2
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette var bedre.

Det passet mye bedre. Veldig fint! (har samme fliser, og skal på sikt kjøpe ny baderomsinnredning, så jeg følger spent med )

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:26   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dette var bedre.

Det der blir kjempefint

  Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:27   #4
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette var bedre

Jepp

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:28   #5
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var bedre.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Det passet mye bedre. Veldig fint! (har samme fliser, og skal på sikt kjøpe ny baderomsinnredning, så jeg følger spent med )

Når du sier samme fliser mener du farge og mønster også? Er du fornøyd?

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:29   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dette var bedre

Var inne på Right Price Tiles sine sider, for ble litt inspirert av tråden din, og der har de såååå mye fine fliser!

  Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:32   #7
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dette var bedre.

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Når du sier samme fliser mener du farge og mønster også? Er du fornøyd?

Nå måtte jeg faktisk ned på badet å se hva vi virekelig har...

Jeg har de øverste flisene på halve veggen, og et hakk lysere fliser på resten av veggen (delt med en bord). Gulvet er sjakkmønstret med de to fargene. Er igrunnen fornøyd, men er usikker på om jeg hadde valgt så ruglete flisere om vi skulle ha valgt igjen. De er litt vanskelig å holde rene, siden de har så ujevn overflate. Det er ikke noe stort problem, men siden du spør....
Liker utseende, og har ikke blitt lei på 8 år.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:43   #8
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var bedre.

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Nå måtte jeg faktisk ned på badet å se hva vi virekelig har...

Jeg har de øverste flisene på halve veggen, og et hakk lysere fliser på resten av veggen (delt med en bord). Gulvet er sjakkmønstret med de to fargene. Er igrunnen fornøyd, men er usikker på om jeg hadde valgt så ruglete flisere om vi skulle ha valgt igjen. De er litt vanskelig å holde rene, siden de har så ujevn overflate. Det er ikke noe stort problem, men siden du spør....
Liker utseende, og har ikke blitt lei på 8 år.

Hørtes fint ut. Men aner ikke om disse er ruglete da jeg ikke har sett de live enda.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 00:05   #9
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dette var bedre

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Var inne på Right Price Tiles sine sider, for ble litt inspirert av tråden din, og der har de såååå mye fine fliser!

Jeg tror det var her vi kjøpte fliser til badet vårt, og jeg har ikke best reklame mtp at flisene ikke var helt like i størrelse: vanskelig å legge, det ble ikke rett. Men mye fint, ja.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 08:17   #10
Pio
Har ponny, ønsker høyhest
 
Pio sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 601
Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Sv: Dette var bedre

Kjempefint. Minner veldig om det jeg skal ha. Hvor er det fra? Minner om de vi har sett på Scala bad.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:21   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dette var bedre

Opprinnelig lagt inn av Pio, her.

Kjempefint. Minner veldig om det jeg skal ha. Hvor er det fra? Minner om de vi har sett på Scala bad.

Jeg fant flisene inne på www.norflis.no

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 20:33   #12
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dette var bedre

Det blir nok veldig bra

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-08, 21:51   #13
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Sv: Dette var bedre

Dette var bedre ja!

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no