Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kule gutteroms- og jenteromsmøbler

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 20:06   #1
Stavangerjentå
Undrende
 
Stavangerjentå sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 95
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Kule gutteroms- og jenteromsmøbler

Vi skal inn i nytt hus i sommer og i den forbindelse må lillebror på 2 også få litt fornyelse. Rommet er bare 12 kvm, men han og storesøster skal ha eget felles lekerom i tillegg (liker ikke tanken på hvor mye støv alle lekene samler og vil derfor ha mesteparten av lekene på et dertil egnet rom).
Men - litt skal han da få på gutterommet og jeg tenkte at han kunne ha dette:

Til lekebilene:


Sittesekk som han også kan dra rett inn i kjellerstua når han en gang kan tenke seg å se tv:

Ellers så blir det bare en hvit vokseseng og så må jeg finne noen lystette rullegardiner. Lurer litt på hva slags farge de skal gå i? Kanskje hvite, men med kanting i samme farge som Fatcat'en?

Og så muligens noen Wallwords ord i samme farge?

Storesøster skal få ny stor seng og har lagt inn krav om prinsesserom. Det skal hun få, men ikke er lyserosa prinsesserom. Hun har allerede denne:



Og så vurderer vi denne til dukkene hennes (men jeg tror at vi ikke gidder å montere håndtaket på på hennes del):


Muligens noen Wallwords som matcher Fat cat'en her også og da må vi si oss nøgde.

Har ikke lyst til at de skal ha prinsessehule eller Drapsmaskinhuler (type Batman el.l), men siden det er viktig for fireåringen å ha mest mulig råsa, så får hun rosa - men i en variant som både spiselig for liten og for stor.
Forsøker å finne noen rullegardiner som har rose "prikker"/bomber, men har ennå ikke funnet det.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no