Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hva betyr egentlig dette?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-08, 22:23   #1
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Hva betyr egentlig dette?

Jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil..

Sitat:

We encountered the following errors:

  • Failed to convert document. Conversion cancelled.
  • Error converting to PDF. 2246216_Minstemann2.doc could not be converted. Unknown error creating PDF. Your file cannot be converted.
  • Converter returned error

Error skjønner jeg, men jeg har ingen anelse hva det andre betyr. Kan det være at det jeg har kopiert fra bloggen fortsatt har noen linker i seg? Som feks overskriftene og slikt?
Evnt noen enkel måte å fjerne 50 slike eller så?
Det er bare et word dokument, og de sier at det skal ikke være noe problem å laste opp..

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:25   #2
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr egentlig dette?

What types of files can I upload?

For absolute control over the look of your printed material, create and upload a print-ready PDF. If you upload a document that is not a PDF, the Lulu converter generates a print-ready PDF.

Note: If you plan to upload your source document and let Lulu convert it to a PDF, embed* any separate images into your source document before uploading. Do not include or link to external files by reference. If you do not embed all of your images, your project will not print as expected.

*embed?

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 22:52   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betyr egentlig dette?

Embed betyr inkluder.
Altså på måten bilder er satt inn i dokumentet. Man kan velge å linke til et bilde, da må også bildet sendes med dokumentet hvis en annen skal kunne se det. Eller man kan inkludere det, da vil (word)-fila bli større.
I word gjør du dette valget når du setter inn bildet, trur eg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 15:25   #4
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva betyr egentlig dette?

Det er ingen bilder i den fila, bare noen linker. Er det noe slikt de mener? Jeg skal prøve å fjerne de alle sammen, men hadde håpet det var en grei løsning på det, og ikke sitte å ta bort en og en.. :stønn:

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no