Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bil med plass til 3 barneseter?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-08, 10:32   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Bil med plass til 3 barneseter?

Vi trenger ny bil, men plass til 3 barneseter.
Det blir vel en type flerbruksbil.
Noen som har erfaringer med ford s-max, vw touran?
Er litt skeptisk til Ford som merke.
Hva med passat?
Jeg vil ikke ha en kjempestor bil.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:36   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi har Ford de siste fem årene og har vært fornøyde. S-max har vi bare prøvd og har ikke så mye erfaring med den. Men den har gjort det veldig bra på ulike tester.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:47   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Citroën Xsara Picasso har god plass til tre barneseter, er ikke så veldig stor men har godt med bagasjeplass (ikke så djupt bagasjerom, men høyt; tvillingvogna mi gikk inn på høykant). Foreldrene mine har den.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:49   #4
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Forden er genial, den er ikke for dyr, og har mulighet for 7 seter, har individuelt skyvbare seter, og er en ganske stor bil. Et vennepar av oss har denne, og er kjempefornøyd.

Vi har en Renault Grand Espace, som er en stor flerbruksbil med god plass. Den er ganske dyr, men du får mye bil for pengene. Med 5 seter i har du et gigantisk bagasjerom, med 7 seter har du fortsatt plass til litt bagasje.
Det er god plass til å montere 3 barneseter i denne.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:50   #5
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi har en passat. Vi har to store barneseter/pute m. rygg og ett bakovervendt sete i baksetet. Det går akkurat.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 10:51   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Honda CRV

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:02   #7
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Citroën Xsara Picasso har god plass til tre barneseter, er ikke så veldig stor men har godt med bagasjeplass (ikke så djupt bagasjerom, men høyt; tvillingvogna mi gikk inn på høykant). Foreldrene mine har den.

Den har vi også. Det er akkurat plass til tre barneseter i baksetet.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:04   #8
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi har den nye varianten Picasso, den som heter Grand C4 Picasso. Masse plass til tre barneseter og gigantisk bagasjerom. Og selvfølgelig to nedfellbare seter i bagasjerommet sånn at man kan ta med et par unger ekstra. Fantastisk bil, jeg elsker den.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:14   #9
Vind
Erfaren
 
Vind sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 878
Vind er populærVind er populærVind er populærVind er populær
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Renault scenic har plass til tre barneseter. Ser liten ut, men er overraskende romslig.

Vind er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 11:16   #10
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

VW Caddy Life. Det er like god plass som i Touran, men den er mye billigere.

__________________
Storesøster 05 - Lillebror 07 - Bittelillebror 15
Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:42   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

mamma og pappa har hatt ford i mange år og aldri vært plaget.

Men klart de har mandags biler de og sånn som eks VW har maaange av

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 16:50   #12
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Touran hadde ikke plass til våre tre barneseter.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 17:41   #13
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Avensis har plass til både to bakovervendt på sidene og en beltestol i midten, og en bakovervendt i midten og en beltestol på hver side, men tre beltestoler blir for trangt. Må nok prøve ut ulike merker stoler uansett bilmerke, det er jo veldig forskjell på bredde på stolene.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 17:44   #14
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Jeg har S-max og vi har god plass til 3 barneseter og 2 personer til bakerst. Jeg var utrolig skeptisk til Ford før, men har måtte bite det i meg. Vi er ihvertfall storfornøyd og har hatt bilen et år i disse dager.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 18:10   #15
B@mbi
Aktiv
 
B@mbi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
Innlegg: 179
B@mbi er litt kul
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Ford som bil har jeg ikke noe vondt å si om. Har hatt flere nye Forder de siste årene. S-max skal være en bra bil med smarte løsninger. Romslig baksete og god bagasjeplass. Har bare prøvekjørt den selv. Slet litt med at bena mine ble litt korte og den uvante frontruten. Tilvenningssak fikk jeg høre.Service og kundebehandling derimot, det sliter mange av forhandlerne med Så her bør du ev velge forhandler med omhu.

Men for tiden så bygges jo svært mange biler på like plattformer, har motor fra samme sted osv. Skiller vel mye på smarte løsninger, interiør og ikke minst pris og service.

__________________
B@mbi
B@mbi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:01   #16
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Jeg må innrømme at S-Max er rålekker, men jeg tror den er dyrere enn den vi havnet på.

  Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 19:20   #17
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi har en Passat stasjonsvogn 2006 modell. Den er utrolig god å kjøre og har forholdsvis stort bagasjerom. Kan absolutt anbefales!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:09   #18
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Ford som bil har jeg ikke noe vondt å si om. Har hatt flere nye Forder de siste årene. S-max skal være en bra bil med smarte løsninger. Romslig baksete og god bagasjeplass. Har bare prøvekjørt den selv. Slet litt med at bena mine ble litt korte og den uvante frontruten. Tilvenningssak fikk jeg høre.Service og kundebehandling derimot, det sliter mange av forhandlerne med Så her bør du ev velge forhandler med omhu.

Men for tiden så bygges jo svært mange biler på like plattformer, har motor fra samme sted osv. Skiller vel mye på smarte løsninger, interiør og ikke minst pris og service.

Vår forhandler har skjønt dette og scorer full åott på service hos oss i allefall

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:12   #19
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi hadde vw sharan, den vardet god plass til to beltestoler og lillebror bakovervendt. Byttet til en nyere modell Touran, og det er plass til alle tre setene her og, men det er trangt.

Jeg har foreslått at jeg kjøper meg en snerten to-seter som kun rommer meg og kjører etter gubben og ungene, men er visst nedstemt. Pussig.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-08, 21:14   #20
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bil med plass til 3 barneseter?

Vi har Peugeot 307SW, og er veldig fornøyd med denne! Liker veldig godt den fleksible seteløsningen den har.
Akkurat nå har vi 2 bakovervendte seter og en pute med rygg bak i den. En Akta Graco DuoLogic bak passasjersetet, Britax Multi-Tech i midten og Graco Rallysport bak sjåføren

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no