Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sminketips?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-23, 21:49   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sminketips?

Jeg kjenner at jeg har lyst til å bruke litt mer sminke igjen. Jeg har de siste 10 årene kjøpt BB cream (eller cc, gudene vet hva forskjellen er...) og pudder + mascara på matbutikken, innimellom på cubus. Og røsket med meg øyenskygge hvis jeg snublet over noe.
For noen år siden druknet Storebror all sminken min (den lå i skuff under vasken på badet), og jeg etterfylte aldri.

Bruker BB/CC krem hver dag, og mascara hver dag. Men det er det. Har kjøpt meg øyenbrynsblyant nå da.

Men jeg er HELT ute av loopen. Og ser at nå finnes det jo masse som ikke koster flesk. Jeg brukte å handle på Kiko i Spania, men som sagt, druknet.

Jeg skal fikse hår også senere i april (jeg er LEI av å se ut som en grå mus...) og fikser bryn i samme slengen. Jeg vil egentlig ha noe litt "markert", uten at jeg ser ut som om jeg prøver å være 20 år. For det gjør jeg ikke. Jeg trives godt med å være 42 liksom.

Men - tips? Hvor man kan bestille ting, som ikke koster flesk? Men som er ok?

Er MakeupMekka ok? Blivakker? Andre sider?
Jeg husker at jeg for fjørten år hadde noe der man kjøpte deler, og satte sammen. Som ble solgt på Oslo City blant annet, men - dyrt, skrekkelig dyrt. Og jeg er ikke helt der.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-23, 22:28   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminketips?

Har du normal i nærheten? De har mye sminke.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-23, 22:35   #3
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sminketips?

Vi får Normal i sommer faktisk.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-23, 23:36   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sminketips?

For meg er det bedre å ha bare litt som er god kvalitet. Ihvertfall øyenskygger og pudderbasert sminke synes jeg ofte kvaliteten følger prisen, og at de billigere ofte lettere drysser osv. selvfølgelig med noen unntak. Artdeco som bl.a. Vita har f.eks. markedsfører seg som «affordable luxury». Hudpleieren min førte den opprinnelig, men sluttet da Artdeco ble tilgjengelig i vanlige butikker (fordi hun ville ha en serie som kundene hennes ikke kunne få hvorsomhelst). Var veldig fornøyd med den serien. Nå har jeg mest Mac, men det er også fordi jeg trenger noen farger derfra.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-23, 08:01   #5
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminketips?

Jeg synes makeup-mekka har en del ok. Spesielt brynpomaden liker jeg godt. (Nå har jeg veldig puslete bryn, skal sies.) De har og ok contour-farger (noe jeg ikke bruker fast, men synes er litt gøy)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-23, 16:41   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sminketips?

Jeg liker ikke Makeup Mekka så godt, men bruker mye Lyko sin side. Elf har billge og bra produkter, bla.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no