Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-13, 13:29   #1
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Er det nokon som har bygd bokhylle (til stove) av ikea kjøkkenskap? Eg tenker på å bruke skap som er 37 djupe, og av dei smalaste. Ønsker ei kvit, stram bokhylle som er litt "boksete", men er i tvil om vi skal bygge sjøl, bruke smale Billy eller kva. Tenker da å droppe dører, men mulig kanten rundt ser litt "rå" ut utan skapdør? Nå har jo IKEA komme med nye små modular, men dei har skarp farge inni, og eg er usikker på om dette er noko eg vil ha.

Tips?

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:31   #2
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Vi har brukt Ekspedit fra Ikea som hyller. De er ganske "boksete" og vi synes de er fine. Kan varieres slik at man har dør på noen, skuffer i noen og åpne hyller i andre.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:35   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Billy fungerer vel nesten på helt samme måte, gjør de ikke? Jeg liker den stramme looken, selv om jeg helst ville vært foruten "kassen" nederst. Jeg liker Expedit-designet også, men synes de er altfor dype til å ha som rene bokhyller. Jeg ønsker meg hele vegger med bøker og da tar Expedit for mye plass.

Jeg har landet på at jeg bruker Billy videre, både pga pris og funksjonalitet. Vil ikke kjøkkenskap bli dyrere?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:35   #4
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Antagelig smartare. kom på at kjøkkenskapa har vel masse hol inn, og kraftige fester bak inn mot veggen. Det er ikkje så fint når det ikkje er front på

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 13:48   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.480
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Festene i kjøkkenskap er jo i bakveggen, bak bøkene.

Jeg har 4 mikrobølgeovnskap på rekke og rad på soverommet. Da er det åpen hylle nederst, der har ungen bøkene sine. Bak skapdørene har jeg diverse rot og rask som gjør seg best i lukkede skap.

Har Billy i stua, men skulle gjerne hatt veggfestede hyller så golvet er "fritt". Kanskje kjøkkenskap kan være en idé? Følger med på tråden, særlig hvis det dukker opp noen bildeeksempler.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 14:02   #6
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Her er det integrert i kjøkkenet, så jeg regner med at disse hyllene tilhører den nye kolleksjonen:

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 14:07   #7
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Åh, bok-kjøkken!

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-13, 14:27   #8
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bokhyller av kjøkkenskap (ikea)

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Åh, bok-kjøkken!

Ja, der falt jeg aldeles pladask!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no