Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Billøsning. Trenger innspill

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 09:49   #41
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Når man er en stor familie med 4 barn, så er det veldig kjekt å ha ett eller to ekstra seter så det er plass til kamerater el andre også:erfart:

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 10:13   #42
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Driftsikkerhetsmessig er Toyota i en egen klasse.

Foreldrene mine har kjørt Toyota i alle år, og de har vært veldig pålitelige ja.

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Når man er en stor familie med 4 barn, så er det veldig kjekt å ha ett eller to ekstra seter så det er plass til kamerater el andre også:erfart:

Ja, det har jeg tenkt på. Vi er jo full bil nå, og det er kjedelig å aldri ha plass til en ekstra.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 10:20   #43
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Foreldrene mine har kjørt Toyota i alle år, og de har vært veldig pålitelige ja.

Ja, det har jeg tenkt på. Vi er jo full bil nå, og det er kjedelig å aldri ha plass til en ekstra.

Vi har ofte med ekstrapassasjerer...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 11:33   #44
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Veldig lite tull med de bilene.

Det er en sannhet med modifikasjoner. Vi holdt oss langt unna Sharan da vi skulle ha ny bil.

  Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 11:39   #45
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Det er en sannhet med modifikasjoner. Vi holdt oss langt unna Sharan da vi skulle ha ny bil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 15:15   #46
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Da har vi fått "ny" bil.

En kanarigul Caravelle fra 1993. Kjøpt på QXL for 16000. Jeg var uhyyyyre skeptisk da min kjære fortalte om kuppet, men da jeg åpnet dørene var det som å åpne himmelens porter.

Her er det bare å skyve opp døra. Tre inn i bilen - stående. Ikke fikle med seler og drit, men pent og pyntelig sette hvert barn i hver sin stol. Etterpå kan jeg sette inn vogn, ski, akebrett, svigermor og ett par kompiser.

Det er mulig vi kjøper en nyere liten bil til jobbkjøring. Vi får se.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:09   #47
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Da har vi fått "ny" bil.

En kanarigul Caravelle fra 1993. Kjøpt på QXL for 16000. Jeg var uhyyyyre skeptisk da min kjære fortalte om kuppet, men da jeg åpnet dørene var det som å åpne himmelens porter.

Her er det bare å skyve opp døra. Tre inn i bilen - stående. Ikke fikle med seler og drit, men pent og pyntelig sette hvert barn i hver sin stol. Etterpå kan jeg sette inn vogn, ski, akebrett, svigermor og ett par kompiser.

Det er mulig vi kjøper en nyere liten bil til jobbkjøring. Vi får se.

Gratulerer, godt valg Er det ikke fantastisk deilig med SÅ stor bil?

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:38   #48
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Da vet jeg hvem jeg skal se etter på veien.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 07:21   #49
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Ja du kan ikke ta feil!

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 07:40   #50
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Opprinnelig lagt inn av Elias, her.

Kjøp en VW Sharan, en del større en Touran, plass til 7 seter, men der man kan ta ut etter behov.
Vi du ha en billigere variant, men som er samme bilen kan du kjøpe Ford Galaxy eller Seat Alhambra.

Veldig lite tull med de bilene. Anbefales. Og god plass, også til vogn, ved å ha den som 6-seter.
De ble produsert f.o.m. 1996.

Det er ikke lite tull med VW. De er nok ganske høyt oppe på listen over produsenter av mandagsbiler.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:43   #51
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Billøsning. Trenger innspill

Her i huset er det fire barn og ingen familielbil i typen kassebil.

Vi har en kassebil, en Mercedes Vito 2002 modell med tre seter.Superbil.
Og så har vi en vanlig femseter som familebil.

Slik har vi alltid hatt det.

Jeg hadde en gang , i Zafira som jeg hadde i ganske nøyaktig 3 måneder.
Meget misfornøyd med den,

I tillegg til kassebilen til min kjære har jeg hatt 2X Audi Avant, en VW Golf, en BMW 116 i og nå en BMW X3.
Vi har i tillegg til 4 barn en hund.Heldigvis akkurat ferdig med vogn.

De få gangene vi har behov for at alle skal noe sammen har vi kjørt to biler.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no