Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Noen tips om Renault?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 23:20   #21
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen tips om Renault?

Opprinnelig lagt inn av Unagi, her.

Har ikke kjøpt ennå. Bankmannen vår er sykemeldt frem til begynnelsen av februar. Men blir nok ikke Renault. Har fått en del advarsler om de andre steder og. Tør ikke gamble på at vi får en som er i orden. Dessuten har jeg hørt at de daler fort i pris, og er interessert i å få litt igjen når den eventuellt skal selges igjen etterpå.

Hvis du kjøper en Renault som er ca. 1 år gammel så får du mye bil for pengene. Da er det fortsatt 2 år igjen på full garanti. Fra 01.01.08 så har Renault skilt seg ut av Volvo selskapet, og står på egne ben her i Norge. De benytter stort sett det gamle forhandlersystemet, men de kjører nye garantibestemmelser. De har nå 5 års full garanti på alle biler solgt etter denne datoen.

Det er litt enten eller med Renault, det har vært noen garantiting som har vært gjengangere på noen modeller dessverre. Vi har hatt flere Renault selv, og vært kjempefornøyd. Om dere velger å se på Renault, så bare snakk med meg når du har bilnummeret på bilen dere lurer på. Jeg har tilgang på alle opplysninger på bilen om hva som har skjedd i hele landet på den når det gjelder garantisaker internt i systemet.

Opprinnelig lagt inn av Hunter, her.

Min Bestemor har en renault scenic som hun kjøpte ny i 2000. Ingenting feil med den. Perfekt bil for en liten familie vil jeg si.
Er fortsatt bestemt på at renault lager gode og billige biler. Man får mye bil for pengene.

Helt enig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no