Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Frisør under koronaen - hva gjør du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Går du til frisøren under koronaen?
Ja, like ofte som normalt 85 54,49%
Ja, men sjeldnere enn jeg egentlig har behov for 36 23,08%
Nei, jeg går ikke, av smittevernhensyn 9 5,77%
Nei, men jeg ville ikke gått til frisøren ellers heller 7 4,49%
Jeg klipper håret selv 13 8,33%
Jeg får andre amatører til å klippe meg 2 1,28%
Jeg lar håret gro 12 7,69%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-21, 11:21   #61
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Etter at frisørene åpna igjen, har jeg gått like ofte som vanlig. (Jeg kjøpte sjampo av dem mens de egentlig var stengt også, de gjorde klar pose og tok betaling i Vipps. Syntes det var ekstra viktig å handle der da.) Jeg får håret klipt hver sjette uke, men bruker minimalt med hårprodukter, farger det ikke og bruker altså bare penger på sjampo og klipp. Jeg har klipt meg hos samme frisør i 25 år, så jeg vil gjerne holde hjula deres i gang med det jeg kan.

Verken kunder eller frisører bruker munnbind, men de er supernøye på hygiene, spriting og å ikke berøre ting unødig, så jeg føler meg trygg med tanke på smitte. Sjøl om hun har hendene i håret mitt, holder hun tydelig mer avstand enn hun gjorde før. Jeg er mye nærmere elevene enn frisøren...

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 11:30   #62
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg føler meg også veldig trygg hos frisøren. De har veldig god plass, få folk og god lufting. Så det at jeg går sjeldnere handler mest om at jeg "let myself go" på hjemmekontoret.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 12:10   #63
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Omtrent som vanlig, men siden jeg er veldig lat og slapp med denslags, har jeg bare vært hos frisøren to ganger siden 13. mars. Nå sist brukte jeg munnbind, det var vel i november en gang.

Jeg har kun vært en gang. Har time nå til torsdag. Har tatt koronatest i dag. Håper jeg får svar, at den er negativ og at jeg er i fin form igjen til da.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 14:07   #64
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.336
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Har ikke vært hos frisøren siden 2018 eller noe, og har klipt meg selv et par ganger etter det.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 14:08   #65
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg er ikke redd for å gå til frisøren, men går sjeldnere rett og slett fordi jeg stort sett bare er hjemme likevel og har ikke behovet for å se så veldig fjong ut på håret. Men jeg var hos frisøren og tok etterveksten forrige uke fordi jeg er bedt i en liten sammenkomst denne uka (som jeg per nuh ikke vet om det blir noe av, men jeg ville sikre meg just in cases).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 19:35   #66
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Tredje kvar veke her. Dei er hyperseriøse på smittevern og eg kjenner meg trygg.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 19:38   #67
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg går som normalt. Hvilket betyr 2-3 ganger i året.
Det er lenge siden nå, og da var det vel ikke noe fokus på munnbind enda. Hender jeg går forbi der, og det ser ikke ut til at verken frisører eller kunder bruker det.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-21, 20:13   #68
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Da jeg var hos frisøren, sa hun at de ikke var pålagt å bruke munnbind. De brukte det bare hvis kunden ønsket det.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 19:31   #69
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg går sjeldnere enn jeg har behov for, men det gjorde jeg før koronaen også. Jeg skulle egentlig klippe meg i mars, det ble i juli. Skal snart igjen, dvs det kan fort bli lenge til likevel.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 20:44   #70
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg har valgt å la håret gro, så jeg savner alternativet "Ser ut som et troll" i pollen.

Jeg har vært innom frisøren en sjelden gang for å pynte på fadesen. Ikke bare-bare å la håret gro fra kort til litt lengre.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-21, 23:59   #71
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.967
Blogginnlegg: 269
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Fasit her ble at frisøren jeg liker best har såpass til næringsvett at hun ikke sitter og venter på en som kanskje slenger innom annethvert år, så hun har ikke ledig før langt ut i februar.

Og siden jeg helst burde klippet meg i går når jeg først bestemmer meg, så grep jeg til saksa selv og har krysset av på feil alternativ i pollen. Skamklippet og velklippet har det til felles at det i det minste er klippet.

Jeg har krøller og er såpass lite forfengelig at jeg er happy.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-21, 08:49   #72
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Går ikke så ofte til frisør uansett men stusser tupper selv. Kan ikke huske om jeg var hos frisør i fjor i det hele tatt... "Alle"snakket om å la håret gro i mars så jeg har vel gjort det samme så nå har jeg ingen sveis uansett.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 17:29   #73
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Klippet meg i dag. Ganske kort, så neste gang bilir vel juni.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-21, 20:48   #74
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frisør under koronaen - hva gjør du?

Jeg innser at jeg burde ha vært hos frisør. Fra å bare ha vært på hjemmekontor i det siste skal jeg plutselig på kontoret i morgen og treffe FOLK, og i tillegg visstnok filmes av NRK. Ja ja, for sent å gjøre noe med det nå.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no