Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Noen som har Kitchen Aid blender her?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 09:39   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Noen som har Kitchen Aid blender her?

Er det noen forskjell på den og andre blendere?? Tenker på prisforskjellen, den er jo kjempedyr i forhold.

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 09:49   #2
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.157
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noen som har Kitchen Aid blender her?

Den er fin.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 02:03   #3
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har Kitchen Aid blender her?

Gjør seg på kjøkkenbenken og funker som en kule.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 23:24   #4
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.302
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har Kitchen Aid blender her?

Prisforskjellen ligger nok for en del i materialvalg og kvalitet og design og for en del i merkenavn. Kenwood sin er sikkert også bra kvalitet, og koster nok også mere enn de aller billigste. Jeg ville ihvertfall ha sikret meg at blenderen kan knuse isbiter til de deiige smootiene du skal lage med den.

Jeg har en slik og er veldig fornøyd. Mulig at en fra princess kan gjøre samme jobben... Skal du først spare ville jeg heller vurdert en bamix stavmix som kan gjøre det samme som en blender pluss mere til... Sparer plass i skapene eller benken .-) Siden bamix også er dyre er det ikke sikkert du sparer noe særlig med penger.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 23:13   #5
hera
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 88
hera har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Noen som har Kitchen Aid blender her?

Jeg har en KA hjemme og en Hamilton Beach på sommerstedet. Gode til hvert sitt bruk, begge to. For funksjonaliteten hos en blender er effekt (målt i watt) avgjørende. Som meisje sier, handler prisforskjeller mye om materialvalg, kvalitet og design, men KA har også flere valgmuligheter og innstillinger enn mange andre blendere. Derfor nøler jeg ikke med å anbefale den.

hera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no