Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvordan se Darren Criss i rød speedo og grusom 90-tallsmote?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-18, 23:34   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hvordan se Darren Criss i rød speedo og grusom 90-tallsmote?

(Overskrift for å få oppmerksomhet, men det er faktisk en reell del av det tråden min gjelder ... Og ja - jeg snakker altså om han som spilte Blaine i Glee, for de som måtte lure.)

For noen år siden lastet jeg ned tv-serier som en proff, men nå er det leeeenge siden sist, nettstedet jeg brukte til å finne torrenter er borte, og jeg stoler ikke på noen nettsteder mer.

Så er saken den da, at som ihuga Darren Criss-fan jeg se American Crime Story Versace når den kommer ut nå i januar (premiere 17.)! Jeg klarer absolutt ikke å vente til den kanskje dukker opp på en norsk tv-kanal en eller annen gang. DC spiller Andrew Cunanan, seriemorderen som bl.a. drepte Gianni Versace, og tidlige kritikker tilsier at han gjør en strålende jobb, og er den reelle hovedpersonen.

Noen som kan tipse meg om hvordan jeg kan få det til uten avanserte datakunnskaper?

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-18, 21:33   #2
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.986
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan se Darren Criss i rød speedo og grusom 90-tallsmote?

Ingen som har tips til meg? Premieren var i går, og jeg klarer ikke å finne noe noen steder.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no