Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gave til mann (44)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-17, 10:44   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gave til mann (44)?

Jah, da er den tida her igjen - da omtrent bare den mest umulige gaven gjenstår å kjøpe inn. Attpåtil er det TO gaver, da den gjøken har bursdag på lille julaften.

Mann (44), altså - som ikke gjør annet enn å jobbe (pri 1), være fotballtrener (pri 2) og spille tennis (pri 3). Ettersom enkelte er noe seint ute, må det være ting man får tak i i fysiske butikker i Oslo/på Romerike.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 10:51   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Jeg kjøpte en veldig fin skjorte og ullgenser til mannen i mitt liv i går. Minst dobbelt så dyrt som de klærne jeg vanligvis kjøper til han, og tre ganger så dyrt som noe han ville ha kjøpt selv.

Også får han nye ulltøfler fra Shepherd, siden han har slitt ut de gamle.

Moralen er visst at han får ting som gir meg noe penere å se på.

:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 10:52   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Noen skikkelig varme votter til når han står ute og fotballtrener?
Ny racket?

Fra Tronsmo:

Sitat:

ENGELSK FOTBALLS HISTORIE (UTEN ALT DET KJEDELIGE)
Her er de sykeste og mest underholdende historiene fra fotballens hjemland, offensivt fortalt av fotballitteraturens skarpeste radarpar!



Sitat:

FOTBALL FORKLARER VERDEN
EN (TVILSOM) TEORI OM GLOBALISERING
Fotball er som kjent ikke bare en idrett, men et perspektiv på verden. Det er vel også den eneste sporten som har veltet regjeringer og startet frigjøringsbevegelser. Franklin Foer legger ut på en reise til ti av fotballverdens hovedsteder for å utforske årsaksforholdet mellom ball, økonomi og politikk. Det har blitt en morsom og tankevekkende bok som viser hvordan fotballen kan kaste lys over problemer som fattigdom, anti-semitisme og radikal islamisme. En uhøytidelig bok om globalisering for alle med et snev av lidenskap for the beautiful game.

Eller noe annet fra Tronsmos fotballavdeling. De hadde ingen tennisavdeling, jeg så etter noe om oppgjøret mellom Billie Jean King og Bobbie Riggs.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 10:55   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Fotballtur til England for dere fire?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 10:57   #5
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.358
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Tennistøy, shorts, skjorte, utstyr ellers? sko? Min får nye skistøvler, ønsker seg det.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:01   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Vi har sluttet å imponere med voldsomme gaver altså. Vi har vært sammen i 19 år så jeg trenger ikke lengre å overgå noe... heldigvis.

Kjøp klær. Match har mye fint i Jean Paul.
Pysjbukse fra Jean Paul?
Slobråk?
Dusjsåpe i litt dyrere merke? Deo. After shave.
En ølkasse i tre med litt spesiell øl? Eller noe sånt? Feks. Gulating på Lambertseter har.

Min får bukse fra Jean Paul og en boks med Spesialsjokolade.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:02   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Fotballtur til England for dere fire?

Ja, det har han faktisk foreslått selv! Skal se om vi finner en dato og ikke dåner helt av prisen (12 000 uten fly sist vi sjekket! )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:05   #8
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Kan han ha hang til verktøy i tillegg til sportsting? I såfall er det mye å velge i.
Min mann får pipenøkkelsett og slipemaskin. (jul og bursdagsgave det og)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:08   #9
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, det har han faktisk foreslått selv! Skal se om vi finner en dato og ikke dåner helt av prisen (12 000 uten fly sist vi sjekket! )

Sånne ferdigturer pleier jo å være grisedyre, mye bedre å bestille fly/hotell/billett separat (med mindre han følger et eller annet lag det er umulig å oppdrive billetter til for vanlige dødelige, da har jo pakkeversjonen noe for seg).

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:10   #10
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Vi har sluttet å imponere med voldsomme gaver altså. Vi har vært sammen i 19 år så jeg trenger ikke lengre å overgå noe... heldigvis.

23 år her! Og omtrent like kjedelige gaver fra meg hvert bidige år.

Takk for alle gode forslag! Han kjøper selv mye dyrere klær enn hva jeg normalt gidder å koste på meg, så den der er litt tricky. Kanskje en tur ned på Tronsmo hadde vært noe, ja! Han kan jo få den boka jeg greide å gi til min bror to år på rad - "Alt var mye bedre under Keegan". Ler like mye av både tittelen og episoden hver gang jeg tenker på den.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:11   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Kan han ha hang til verktøy i tillegg til sportsting? I såfall er det mye å velge i.
Min mann får pipenøkkelsett og slipemaskin. (jul og bursdagsgave det og)

Nei, dessverre! Han er nokså "hendt", men hater å drive med sånt. Egentlig burde jeg kanskje ha kjøpt kjøkkeninnredning til vaskerommet - med montering inkludert.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:13   #12
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Min (47) får dunjakke. Han har strengt tatt plukket den ut selv.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:14   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Mann (43) skal få opphold på spahotell for 2 - det står faktisk på ønskelista hans. Jeg antar at "for 2" inkluderer meg, så jeg er villig til å legge litt penger i det.

Når det kommer til presangen fra ungene så er jeg fremdeles fullstendig blank. Han er veldig flink til å kjøpe presanger til meg, men jeg er på ingen måte like flink til å kjøpe til ham. Jeg gikk gjennom lista hans igjen i går, og merket meg at han har skrevet "skjerf". Jeg gjør det virkelig mye enklere for ham enn han gjør det for meg. Jeg hadde "Skjerf fra Holzweiler" på min ønskeliste til bursdagen. Jeg tror at jeg skal kjøpe et skjerf, men hva han egentlig vil ha?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:18   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Spahotell utgår, da jeg hater det sjøl. Han kunne ha vært på en tennisleir med to kamerater en gang i vinter - noe sånt hadde vært noe. Dessverre krasjet det med flere andre ting.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:20   #15
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Lang, tjukk klubbjakke til trening på kalde dager? Om dere driver med utefotball om vinteren, that is.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:22   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.847
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Lang, tjukk klubbjakke til trening på kalde dager? Om dere driver med utefotball om vinteren, that is.

Det har han allerede. (De spiller omtrent 50/50 inne og ute om vinteren nå.) Han har egentlig det meste allerede, inkl. ca. 30 omtrent identiske, lyseblå skjorter.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:31   #17
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det har han allerede. (De spiller omtrent 50/50 inne og ute om vinteren nå.) Han har egentlig det meste allerede, inkl. ca. 30 omtrent identiske, lyseblå skjorter.



Opplevelse!

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 11:38   #18
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Jeg kjøpte fancy hodelykt, men er ikke sikkert han trenger det? Mannen her bruker sin hele tiden, så kjøper en ny. Julesokker kjøpte jeg også.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 12:10   #19
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Jeg kapitulerte, og kjøpte skikkelig kjedelige gaver: lommebok/kortmappe, og en bok, så sparer jeg de litt mer spenstige ideene til 40-årsdagen i februar.

Hva med støyreduserende hodetelefoner/øreplugger? Jeg har sett noen øreplugger fra Sony som er helt trådløse som jeg vurderer til nevnte 40-årsdag, evt. pulsklokke, men det er nok mest fordi jeg selv synes det er morsomt. Men han er veldig opptatt av gadgets, og har blant annet IP-kameraer overalt, så alt sånt er egentlig risikabelt. Verktøy har han også nok til å fungere som lånesentral...

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-17, 12:21   #20
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gave til mann (44)?

Eg brukte denne tråden rom ein unnskyldning for å le litt. Særlig av "alt var mye bedre under Keegan" og skjortene.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no