Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

SMS fra Arbeiderpartiet

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-17, 19:25   #41
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk ikke, mannen fikk.
Vi er begge enige om at det var en klønete og flau kampanje.
Begge stemmer på den røde siden.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:26   #42
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det gir fremdeles ingen mening, gitt at det vi faktisk er med på å stemme over er hvilken politikk som skal styre landet de neste fire årene. En altfor viktig sak til at jeg noen gang ville drømt om å la bråkete enkeltpersoner i et parti med begrenset gjennomslagskraft få påvirke meg til å gå i en helt annen retning.
Men- jeg registerer bare at jeg tenker ganske annerledes rundt politikk og valg enn en del andre, så du skal få slippe å forklare deg en gang til.

For å si det sånn, jeg har ALDRI vært så i tvil om hva jeg skulle stemme som i år. Det var nesten så jeg vurderte å velge i blinde.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:38   #43
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Fikk SMS og irriterte meg litt over den. Litt fordi det var fra AP og litt over at jeg syns det er mer invaderende med reklame på sms enn i postkassa. Mest av alt syns jeg det virker litt desperat, men de ber nå i alle fall om en stemme til seg selv. Irriterer meg mer over sms fra fagforbundet;

" Hei, Anita72. Det går mot et utrolig jevnt valg i år. Vi i Fagforbundet kan avgjøre valget, men da må du gå og stemme - for mindre forskjeller og trygge arbeidsplasser.

Vennlig hilsen Fagforbundet"

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:43   #44
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 422
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg får masse spam-mail (e-post). Det er kjempeirriterende, det har ikke alltid vært sånn, men nå må vi bare leve med det.

Jeg får nesten ingen reklame-smser. Å få en var kjempeirriterende. Jeg håper reaksjonene på dette blir så kraftige at det ikke lønner seg å spamme på sms. Ellers vet jeg hvordan vi har det om noen år.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:45   #45
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg får litt reklame-SMS, så denne var liksom ikke så annerledes enn de andre. Bortsett fra innholdet. Men jeg leser jo ikke de SMSene jeg ikke vil lese, de sletter jeg bare.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:46   #46
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dere som ble irriterte, er det fordi det var Ap, eller at et politisk parti sendte en SMS?

Jeg reagerte fordi jeg har reservert meg mot reklame og trodde før jeg leste litt mer at en slik SMS ikke regnes som reklame. En annen ting er at det er valgdag.

Hvilket parti som sendte ut er sånn sett irrelevant for min reaksjon (som ikke var veldig sterk egentlig). Jeg forventer dog mer av AP enn av for eks FrP og PDK.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:46   #47
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Ikke i dag. Men fikk "personlig kort" av Erna Solberg for to år siden. Jeg er reservert der det kan reserveres.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 19:46   #48
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fikk og synes det lukter desperasjon lang vei. Om jeg var i tvil hadde den sms 'en vippet meg vekk fra AP.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:02   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg mistet totalt sansen for Jonas etter helikopterturene han hadde. SMS-en gjorde meg enda mer sikker på at Ap ikke er mitt parti i år.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:05   #50
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.187
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg har ikke fått SMS, men jeg fikk en reklamebrosjyre fra Høyre for ei stund siden. Det ble jeg sur over, men også jeg fant ut at det er lovmessig innenfor. Så da må man jo bare akseptere det? Aner ikke hvorfor de har trukket ut meg og min adresse, men det er mulig de er på hugget i mitt område?

Et par uker senere kom det nemlig en ung, søt og hyggelig Høyre-mann på døra. Han var så sjarmerende og hyggelig, at selv om jeg sa det nok ble på den røde siden hos oss, så fikk jeg nesten lyst til å be ham inn på kaffe og kaker.

Hvorfor er ikke alle like hyggelige?

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:10   #51
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg blir dødsirritert av husbesøk, jeg synes det er utrolig invaderende. Og politikere som dytter på meg brosjyrer, roser og drops; jeg blir fly forbanna. Jeg klarer å innhente informasjon selv, takk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:14   #52
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Valgbrosjyrer i postkassa er helt vanlig å få når man står i sametingets valgmanntall. Nesten alle partier og lister som stiller til sametingsvalg sender ut valgreklame adressert. Dette er jeg vant til som har stått i valgmanntallet i snart tredve år. Det er likevel noe helt annet å få en sms rett inn på mobilen, synes jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:31   #53
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det gir fremdeles ingen mening, gitt at det vi faktisk er med på å stemme over er hvilken politikk som skal styre landet de neste fire årene. En altfor viktig sak til at jeg noen gang ville drømt om å la bråkete enkeltpersoner i et parti med begrenset gjennomslagskraft få påvirke meg til å gå i en helt annen retning.
Men- jeg registerer bare at jeg tenker ganske annerledes rundt politikk og valg enn en del andre, så du skal få slippe å forklare deg en gang til.

Jeg er helt enig med deg. Det finnes politikere jeg har lite til overs for, som jeg i år allikevel har vurdert å stemme på for totalitetens skyld.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:39   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Heller sms enn husbesøk og grenseløs pågående politikere i sentrum av byen
Det er jeg såpass lei at jeg unngår det om jeg kan.

En sms slettes på 2 sekunder. Og så er den borte. Så slipper jeg ballonger, boller, blomster og alt annet ræl lever jeg fint med en sms. Men det er ikke nødvendig i en bra valg-greie. Tror ikke de vinner velgere på den måten. Men det gjør ikke partiprogram i posten heller. Jeg liker å oppsøke informasjon. Ikke bli påprakket.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:40   #55
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg fatter ikke at man kan se på retorikken til Listhaug og slik som det siste utspillet til Tybring-Gjedde eller avisbrenningen til en sittende justisminister noe som ikke har med realpolitikken til regjeringen å gjøre. Byebye Venstre.

Og ja, jeg VET at en stemme til Venstre er en stemme til Venstre. Men når Venstre ønsker å støtte en ny regjeringen Solberg og Solberg er ytterst åpen for å regjere med FrP, vil jeg ikke stemme på dem, for da er jo en stemme til Venstre en stemme for fortsatt blåblått regjering. Sånn er det bare. Forøvrig syntes jeg ikke SMSen fra Ap var veldig irriterende, bare littt. Jeg liker ikke p bli oppsøkt sv reklame jeg ikke vil ha.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 10-09-17 kl 20:47.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:46   #56
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg har ikke fått. Jeg får reklame-sns fra enkelte firmaer jeg har vært kunde hos, men det er det.
Jeg forundrer meg oppriktig over hva AP har tenkt?! Skjønte de virkelig ikke at dette ville komme negativt ut?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 20:55   #57
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.974
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg har ikke fått, og tenner et lys i sympati med dem som har fått søndagen ødelagt av dette.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 21:05   #58
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Jeg synes det er veldig dumt om irritasjon over en SMS er nok til at folk endrer mening om hva de skal stemme.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 21:06   #59
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Eg har fått, og det gjorde meg ingenting, like lite som det adresserte postkortet eg fekk frå Høgre for ikkje lenge sidan.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-17, 21:06   #60
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SMS fra Arbeiderpartiet

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er helt enig med deg. Det finnes politikere jeg har lite til overs for, som jeg i år allikevel har vurdert å stemme på for totalitetens skyld.

Jeg stemmer på et parti hvis leder jeg ikke har sansen for. Og som ikke gir en ekstra stemme til de som sitter nå.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no