Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-18, 19:55   #721
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja. Forskjellen er alikevel tydelig: Hun har ingen makt over ham. Det er frivillig. Alikevel. Synes det er veldig leit. Datteren min er 16, jeg tenker at jeg hadde likt det forferdelig dårlig at hun hadde sex med en på 37 ... Det er gammelt! Jeg hadde tenkt gammel gris umiddelbart.

Det er jo flere her inne med 17 åringer - hvor mange av dere hadde vært komfortable med at de hadde sex med en på 38? Selv om det ikke er ulovlig. Det er bare 2 års alderforskjell på den gutten og 15 åringen som UL foreslo å ha trekantsex med.

Jeg synes det er helt absurd om vi skal dømme etter hvem foreldrene synes det er greit at ungene har sex med. De to årene er jo veldig viktig fordi de skiller mellom over og under seksuell lavalder. Foreslår at du jobber for å heve den seksuelle lavalderen feks, fremfor å prøve å fremstille frivillig sex med en over seksuell lavalder som det samme som å prøve å få barn under seksuell lavalder med på trekant.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 19:57   #722
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg går ut fra at ikke alt dette var svar til meg, og svarer derfor bare på det første. Jeg aner ikke hva TSG har fortalt, det er det vel ingen som gjør. Det som derimot har kommet frem er at gutten ikke ønsker at hennes versjon skal være den eneste. Det synes jeg han har lov til. Jeg har bare lest intervju med TSG i Aftenposten og intervju med ham i VG.

Ja, nei, det siste var ikke til deg. Men det jeg ikke skjønner, er altså hvorfor han føler behov for å fortelle sin side, når den offisielle siden bare er at de hadde frivillig sex? Det er i hvert fall alt jeg kan se at Grande har uttalt til media? Hvorfor vet noen i det hele tatt hva hun har sagt til sin sjef?

Og poenget var altså; kan man snakke om maktskjevhet hvis hun ikke har sagt noe offisielt?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:04   #723
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Med tanke på hvordan resett opererer, er det vel ikke helt utenkelig at de sier at Grande har sagt, spør du meg. Men ja, jeg forstår at han føler for å fortelle sin side av saken etter det medietrøkket som har vært. Jeg syns bare at dette er en sak som i utgangspunktet hørte privatlivet til, og resett burde fiskedaskes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:16   #724
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, nei, det siste var ikke til deg. Men det jeg ikke skjønner, er altså hvorfor han føler behov for å fortelle sin side, når den offisielle siden bare er at de hadde frivillig sex? Det er i hvert fall alt jeg kan se at Grande har uttalt til media? Hvorfor vet noen i det hele tatt hva hun har sagt til sin sjef?

Og poenget var altså; kan man snakke om maktskjevhet hvis hun ikke har sagt noe offisielt?

Fra intervjuet i VG. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...n-sin-historie

Sitat:

Mitt utgangspunkt for vår enighet om å ikke si noe, var at jeg opplevde at vi var enige om hva som hadde skjedd. Men i den samtalen spurte jeg hva som var hennes versjon, sier han.

– Da fikk jeg sjokk. Hun fortalte at hennes versjon var at det hadde vært en fest hvor venner koste seg og hvor jeg hadde dratt med henne bak et hus og hoppet på henne, sier mannen.

VG vet at denne versjonen av historien er noe Grande også har formidlet til andre.

Det er forståelig at han ikke vil ha den versjonen etablert som en sannhet.

Jeg har for øvrig ikke sagt at jeg mener Grande må trekke seg, men Ar hun har vist veldig dårlig dømmekraft.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:27   #725
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes det er helt absurd om vi skal dømme etter hvem foreldrene synes det er greit at ungene har sex med. De to årene er jo veldig viktig fordi de skiller mellom over og under seksuell lavalder. Foreslår at du jobber for å heve den seksuelle lavalderen feks, fremfor å prøve å fremstille frivillig sex med en over seksuell lavalder som det samme som å prøve å få barn under seksuell lavalder med på trekant.

Jeg er helt enig. Samtykkende sex mellom to mennesker er ikke noe hverken media eller vi har noe med. Og hva jeg måtte mene om hvem barna mine har sex med når de er 17 er knakende likegyldig. Det er hva DE føler som er relevant. Det er ikke vi voksene som skal skambelegge dette.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:32   #726
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg omgås endel kvinner 60+ for tiden, og bortimot samtlige av dem får meg til å tenke hvor viktig metoo er. Er det så farlig? Hvem har ikke opplevd at... Det er bare å si nei. Flørt må være lov. Mennene (Davy Wathne og Giske) forteller jo at de ikke mente det sånn. Osv, osv. Jeg prøver å argumentere imot, men det er i stor grad for døve ører.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:37   #727
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Arne Strand er on point.

https://www.dagsavisen.no/nyemeninge...ikke-1.1087336

Seriøst? AP er rene mønstebedriften og fy de andre?

Jeg ser at AP har vært heldige med timingen her, med alt som har kommet etterpå og tatt oppmerksomheten men de visste fanden ta meg om grisen Giske i et par TIÅR uten å løfte en finger. Han satt i sentralstyret! Han var høyaktuell som neste partileder! Vel og bra at Støre ENDELIG skjerpet seg og gjorde det riktige, men lell!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:42   #728
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Seriøst? AP er rene mønstebedriften og fy de andre?

Jeg ser at AP har vært heldige med timingen her, med alt som har kommet etterpå og tatt oppmerksomheten men de visste fanden ta meg om grisen Giske i et par TIÅR uten å løfte en finger. Han satt i sentralstyret! Han var høyaktuell som neste partileder! Vel og bra at Støre ENDELIG skjerpet seg og gjorde det riktige, men lell!

Jeg har ihvertfall ikke glemt hvordan AP håndterte Øygard-saken temmelig lenge. Og den var IHVERTFALL grov, med en svært ung jente.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:50   #729
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Ja, fanken ta!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 20:55   #730
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ne/a/10062496/

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-18, 21:09   #731
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Seriøst? AP er rene mønstebedriften og fy de andre?

Jeg ser at AP har vært heldige med timingen her, med alt som har kommet etterpå og tatt oppmerksomheten men de visste fanden ta meg om grisen Giske i et par TIÅR uten å løfte en finger. Han satt i sentralstyret! Han var høyaktuell som neste partileder! Vel og bra at Støre ENDELIG skjerpet seg og gjorde det riktige, men lell!

Øhnei, det sto vel bare at Støre holdt en glitrende tale, ikke at AP er en mønsterbedrift. Det hadde det jo vært veldig spesielt å hevde.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-18, 21:40   #732
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Fra intervjuet i VG. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...n-sin-historie

Det er forståelig at han ikke vil ha den versjonen etablert som en sannhet.

Jeg har for øvrig ikke sagt at jeg mener Grande må trekke seg, men Ar hun har vist veldig dårlig dømmekraft.

Joda, forstår godt at han er bekymra dersom han trur at Grande vil fortelle ei anna historie. Ho har jo ikkje gjort det. Tvert imot - ho har understreka at det var frivillig. Han refererer ein samtale mellom han og Grande som ingen har innsyn i. Kanskje sa ho det slik, han har i alle fall oppfatta det slik, men dei er altså begge enige om at dei var begge med på det - uansett kven som tok første steget. Kva Grande har sagt til Statsministeren syns eg nesten er av mindre relevans, då alle involverte er enige om at dette var frivillig. Om statsministeren meiner det gjer nokon forskjell om det var han eller ho som tok initiativet endrar nok lite for henne.

At det er pinlig og "ikkje greit"og dårlig dømmekraft trur eg det er stor enighet om.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 13:19   #733
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg synes Pål Gulbrandsen sine innspill i debatten er reflekterte, selvransakende og nyttige.

Kronikk.

Intervju i etterkant av kronikken.

Debattinnlegg etter kronikk og intervju.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 17:27   #734
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Nå har Trond Giske gitt sitt tilsvar. Han har nok ambisjoner om å komme tilbake på høyt nivå I politikken, og er svært opptatt av sitt ettermæle. Å ta hensyn til varslerne og partiet sitt setter han nok lengre ned på listen sin ser det ut til. Og det derre sentralstyret til AP har da fryktelig kort vei til avisene ser det ut til.

Uannsett om hans saker er av mindre grov karakter enn saker i andre partier, så har han vist svært dårlig dømmekraft I gjentagende situasjoner. Og hans og hans venners innspill mot sakene diskvalifiserer han I mine øyne for alltid for å få et høyt tillitsverv I fremtiden, da jeg syns at han fokusere mer på sitt omdømme enn hvordan motpartene har hatt det når han uttnyttet makten sin.

Hadde vært spennende å vite om Line Oma sitt varsel er en av sakene han bestrider, hun syns jeg har hatt stor troverdighet.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 19:22   #735
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Det er det og hun mener han tar beviselig feil på flere punkter.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 20:01   #736
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Veldig modig av Sunniva Andreassen å stå fram nå. Det burde virkelig ikke vært nødvendig at disse kvinnene måtte stå fram med den belastningen det innebærer, men etter siste brevet til Giske er det veldig forståelig at hun ikke vil la det han sier stå uimotsagt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 20:06   #737
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Helt utrolig hvor langt Giske skal trekke varslerne, partiet og seg selv rundt i denne søla.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 20:10   #738
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Line Oma fremstår meget ryddig og troverdig.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 20:12   #739
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Helt utrolig hvor langt Giske skal trekke varslerne, partiet og seg selv rundt i denne søla.

Ja. Herlighet altså.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-18, 20:27   #740
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Seksuell trakassering - hvorfor finner vi oss i så mye?

Jeg er overhodet ikke overrasket, er dere? Jeg har vært helt sikker på at han kommer til å (prøve å) kjempe seg tilbake.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no