Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-10, 21:11   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Min SE C902 synger på siste verset og det store spørsmålet er hva kjøper jeg nå.

Jeg bruker telefonen pr. i dag til å ta bilder, høre på musikk, ringe og sende sms/mms, men ønsker en telefon som er bedre på surfing enn den jeg har nå, samt mulighet for å bruke Spotify eller Wimp (om Wimp går til mobiler da?), samt enkel tilgang til fjesboka og FP.

Jeg leker tidvis med tanken på iPhone, men det er nok mest fordi jeg er påvikret av at dette visstnok er en kul dings å ha, mens fornuften min sier meg at det finnes sikkert bedre greier der ute. (Jeg er dessuten redd det å konvertere musikkfilene mine over til itunes er litt av en jobb?)

Mannen jeg snakket med hos Telehuset i dag anbefalte meg HTC Legend, men jeg ser andre her inne snakke om Desire? Jeg vil ikke ha HD2, for jeg vil ha Androide.

Jeg har og vil fortsette å ha Telenorabonnement pga FriFamile, men lurer på om jeg bør endre fra et vanlig abo til et mer surfevennlig et.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:13   #2
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

HTC desire har gjort det veldig bra i tester. Det står mellom den og Iphone 4 når jeg oppgraderer etter sommeren. De er jo web-dedikerte telefoner da. Vil du derimot ha et veldig godt kamera fortsatt, velger du en SE-telefon. De har også telefon i dette "websegmentet".

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:28   #3
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Jeg trenger ikke et veldig godt kamera, men det bør være godt nok.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:31   #4
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Jeg ville gått for htc Desire om jeg skulle hatt ny telefon nå.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:35   #5
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.898
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Jeg vurderer å donere mine skattekronasjer på en HTC Desire i år. Har hørt mye skryt av den, og er mildt sagt lei av SE. Jeg er derimot en sånn særing som er mot alle slags lukkede plattformer, så iPhone (og Apple generellt) tiltaler ikke meg. Men iPhone4 er sikkert like så bra den.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 22:49   #6
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Mannen har desire, og selv om han er fornøyd så mente han at jeg kunne like iphone bedre. Jeg får telefon fra jobb, så skal bare se hva den havner på i pris først.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 23:34   #7
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Eg har HTC Legend og er veldig fornøgd! Einaste forskjellen mellom Desire og Legend er at Legend har litt mindre skjerm og litt svakare prosessor. Og så er den ein del billigare. Både Legend og Desire er billig i forhold til Iphone, så viss pris betyr litt ville eg valgt Desire eller Legend. Legend dersom pris betyr ein del. Ein kollega av meg har Desire, så eg har prøvd den litt også. Kunne ikkje merke noko forskjell i forhold til min i det heile tatt. Operativsystemet, menyane, programma og kameraet er heilt identisk.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-10, 01:30   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Telehuset tar 3500,- for legend og 5000,- for desire - uten binding. Men jeg tror jeg så desire til ca 3800 ett eller annet sted - også uten binding, men også uten lader???

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 18:03   #9
nicomama
Superaktiv
 
nicomama sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 345
nicomama er litt kul
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Jeg har htc desire, en fantastisk telefon, er strålende fornøyd. Anbefales på det varmeste. Sjekk prisen på Ludoshop.no, de pleier å være litt billigere enn andre steder. Håper uansett du får deg en tlf du er fornøyd med

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-10, 19:02   #10
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.738
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp! Jeg trenger ny mobil! Ble anbefalt HTC Legend = ok?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Telehuset tar 3500,- for legend og 5000,- for desire - uten binding. Men jeg tror jeg så desire til ca 3800 ett eller annet sted - også uten binding, men også uten lader???

Uten lader? Nåh! Ser at desire ligger på 4000 uten binding og MED lader på mpx.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no