Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 20:59   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Lenge siden jeg har reist utland, i alle fall ikke etter de nye innsjekkingstidene. Ble ikke helt klok av å sjekke hjemmesiden til sas heller. Skal til London, og hvor kenge før avgang stenger gaten? Vi drar fredag i 19 tiden, og lurer veldig på hvor god tid vi trenegr på flyplassen? Noen som er mer bereist og kan veilede??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:35   #2
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.055
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når må jeg sjekke inn hos SAS??

Jeg pleier å beregnet 2 timer før avgang. Bruker stort sett selv-service maskinene, veldig kjekke.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:43   #3
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Jeg mener innsjekk for utland stenger 1 time før, og innsjekk innenlands 30 minutter før med SAS.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:52   #4
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Kan sjekke inn selv 22 timer før avgang via internett.
Benyttet meg av dette tilbudet da jeg skulle hjem fra Nice i september. Fikk da velge sete og valgte nødutgang med ekstra god benplass.

https://ibp2.scandinavian.net/ibp/ch...lng=no&ID=1109

  Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 21:55   #5
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Ja innsjekking for utland stenger 1 time før avgang (åpner 2 timer før)
Vi pleier å være der da innsjekkingen åpner. Liker å ha god tid.
Hvis du reiser fra Gardermoen så bør du beregne at det kan ta sin tid i sikkerhetskontrollen også, noen ganger kan det gå ganske tregt der.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 22:20   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når må jeg sjekke inn hos SAS?

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Lenge siden jeg har reist utland, i alle fall ikke etter de nye innsjekkingstidene. Ble ikke helt klok av å sjekke hjemmesiden til sas heller. Skal til London, og hvor kenge før avgang stenger gaten? Vi drar fredag i 19 tiden, og lurer veldig på hvor god tid vi trenegr på flyplassen? Noen som er mer bereist og kan veilede??

Fredag er hektisk på flyplassene. Beregn god nok tid. London (Storbritannia) er dessuten utenfor Schengen, så du må til eget gate-område med passkontroll som kan ta tid på fredager. Innsjekk er fort unnagjort, men sikkerhets-kontrollen kan ta tid. Du kan forøvrig sjekke inn via internett her:

Internett check-in

Forøvrig finner du masse svar vedr. innsjekking her:

Innsjekkings-informasjon fra SAS


Lykke til og god reise!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no