Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #11

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-22, 12:36   #201
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Sammenbrudd på legekontoret i går. Jeg skulle virkelig ønske jeg fikk til å være mer kontrollert. Så får vi se da, hvor veien går videre.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 02-06-22, 16:56   #202
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

, Strå.

Jeg gruffer og fortviler over elendig kapasitet i psykisk helsevern for barn og unge. "Vår" BUP har masse ubesatte stillinger. Det går fader ikke an. Det er kanskje såpekassetråden jeg skulle hatt så jeg kunne skrevet i Caps Lock!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv  
Gammel 03-06-22, 12:08   #203
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.854
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Klarer ikke å redde skolebiblioteket mitt. Ingen ting når inn. Er bare kjempelei meg nå.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 03-06-22, 12:11   #204
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Klarer ikke å redde skolebiblioteket mitt. Ingen ting når inn. Er bare kjempelei meg nå.

Så trist. På skolen min har de akkurat oppgradert det med midler fra Udir. Det har blitt kjempefint.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 03-06-22, 12:15   #205
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Klarer ikke å redde skolebiblioteket mitt. Ingen ting når inn. Er bare kjempelei meg nå.

Så utrolig trist.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv  
Gammel 03-06-22, 12:50   #206
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.610
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Preget av begravelsen i kommunen i dag. Fra kontoret mitt ser jeg flagget på halv stang utenfor kommunehuset på den ene siden og huset som hun som nå er død pusser opp sammen med mann og to små barn på den andre siden. Våre yngste går i samme trinn og var ei jeg kjente. Bare knappe førti år. Hersens kreft altså. Hjerteskjærende å se mannen bære inn kjøkkenet som kom på lastebil igår. Livet er skjørt noen ganger og det er ikke mange mnd siden hun ble syk.

vixen er ikke aktiv  
Gammel 03-06-22, 22:38   #207
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Vixen: så trist.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 08:48   #208
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Unicorn, her.

Fikk ME-diagnose i dag. Visste at den kom til å komme, men det er kjipt og vondt allikevel

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 09:31   #209
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg er så lei av å våkne hver eneste morgen med angst. Og ikke bare litt angst, det er såpass ille at jeg egentlig ikke fungerer de første 2-4 timene etter at jeg står opp.
Og jeg er maxet ut på medisiner, så det er ingenting å hente der. Fastlegen mener at det er på grunn av belastningen jeg står i, og jeg er jo enig i det. Og vi søkte psyk.sykepleier, og jeg kan få 2-3 timer til høsten. Og that's it.
Så jeg må bare greie å stå i det selv.
Og det har jo innvirkning på hele dagen, ettersom jeg blir mer sliten av å ha disse timene med angst om morgenen. Så det preger jo hele dagen min egentlig. For jeg bruker jo opp de fleste skjeene de første timene etter at jeg står opp.

Og selv om jeg er vant til dette, er jeg drittlei.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 19:14   #210
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Fuck Canser, har nettopp mistet sykkelkompisen min, aggressiv brystkreft, knappe 50 år.

Gruffer over norske influesere som reklamerer for alkohol, med link til produsentens Brand og det hele. Joda, det finnes alkoholfri variant.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 19:31   #211
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Fuck Canser, har nettopp mistet sykkelkompisen min, aggressiv brystkreft, knappe 50 år.



Jeg støtter denne. Også lei av kreft. Selv om jeg er kreftfri, skjønner ikke kroppen min at det er på tide å produsere hvite blodlegemer (nesten litt ironisk, siden alt for mange hvite blodlegemer er min kreftform) og blodplater selv. Og jeg er så leeeeeeeeeeeeei av medisiner med kjipe bivirkninger. Vurderer å slutte og bare håpe jeg ikke blør ihjel eller får alvorlig infeksjon.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 22:26   #212
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Pappa (74) har kjørt av med motorsykkelen, og ligger skadet på sykehus i Sverige.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 22:54   #213
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Så grusomt, My! Håper det går bra med ham.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 22:54   #214
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Pappa (74) har kjørt av med motorsykkelen, og ligger skadet på sykehus i Sverige.

Oi. Håper det ikke er alvorlig. Har du kontakt med ham?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 23:40   #215
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Jeg måtte droppe Oslo-tur med Storesøster. Vi skulle se Mamma Mia og bare kose oss. Dritt-korona! Stemmen er i ferd med å forsvinne og halsen er vond.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 23:41   #216
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Oi. Håper det ikke er alvorlig. Har du kontakt med ham?

Han har vært i kontakt med min søster. Punktert lunge og brukne ribben (kan derfor ikke snakke så mye). Mye smerter, og undersøkes videre for skader på andre indre organer, og eventuelle brudd i rygg og nakke. Han skal snakke med min søster igjen i morgen, som oppdaterer resten av familien. Mine to søstre, som bor nærmere, tenker å dra dit, når de vet litt mer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 04-06-22, 23:44   #217
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Det var ikke småtteri, My! Jeg håper de har funnet alt og at det ikke er skjulte skader.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 05-06-22, 06:10   #218
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Hvorfor må jeg våkne 4.30 etter å ha lagt meg 0.30?
Skal spille to konfirmasjoner i dag, kommer til å bli heftig.

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 05-06-22, 07:47   #219
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #11

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Pappa (74) har kjørt av med motorsykkelen, og ligger skadet på sykehus i Sverige.

Håper det går bra!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 05-06-22, 08:29   #220
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.724
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #11

på alle som trenger det.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no