Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevogn, tips ønskes

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-12, 23:31   #41
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Hvordan går det med vognhandelen?

Har kanskje solgt min i kveld, men så får jeg ikke bestemt meg. Om jeg vil selge, ei heller ikke hva jeg vil ha til ny vogn. Større surrehue enn meg skal du lete lenge etter.

Ozone sies at blir for liten.
Scootern sier de fort blir knapp.
Så lurer litt på EaysWalker Quatro, kanskje. Men får høre at den er ganske stor, i forhold til Bugaboo'n, men det skal jo ikke så mye til. Den er i alle fall lang i ryggen og lett. Og ganske tøff OG dyr.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 23:32   #42
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Qtroen kan man spare ganske mye på å kjøpe fra nederland visstnok.Det er ei veldig god vogn. Litt åpen, men det gjør ikke så mye når barnet ikke er bittelite lenger, det er ikke ofte jeg dekker til med kallesje på OTH for å si det sånn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-12, 23:39   #43
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Qtroen kan man spare ganske mye på å kjøpe fra nederland visstnok.Det er ei veldig god vogn. Litt åpen, men det gjør ikke så mye når barnet ikke er bittelite lenger, det er ikke ofte jeg dekker til med kallesje på OTH for å si det sånn.

Den ser veldig god ut og så har jeg skjønt at 2011 er litt rundere i kalesjen, derfor også litt lunere enn 2010 modellen. Om jeg husker rett. :forvirret:
Det er det med kjørerettningen da, skulle gjerne hatt henne mot meg, men hun nærmer seg jo to år. Det er nok mer meg enn henne det står på, vil jeg tro.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:56   #44
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Easywalker sine modeller fra 2011 og nyere har en veldig forbedret kalesje ja. Er også en sånn ekstrakalesje med uvi-filter som man kan dra frem. Jeg bestilte min vogn fra Nederland, fin pris og god service!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:02   #45
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Vi kjøpte QTRO i Sverige og sparte en god del på det.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:14   #46
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Vet ikke om jeg tørr å si hva jeg har "gjort".
Tok med meg målebånd og dro til BarnasHus, for å sjekke ut blandt annet EW.
Den er litt høyere under kalesjen enn Bugaboo'n, men den er faktisk, tro det eller ei, like lange når det kommer til sittedel lengden. Så klart, EW, kan man bruke lengre, da man har mer luft rundt kalesjen og den er mye rettere å ligge i og det blir mer plass.

Greia er at jeg kjøpte meg ny vogn, den siste jeg gadd å ofre et blikk igrunn. Jeg kommer sikkert til å angre etterhvert, men i verstefall selger jeg den, ja!
Den har ikke sving, den er fra meg i rettning og jaggu er den ganske tung også.
Jeg så rett og slett på utseende og snuppas komfort, samt hvor lenge vi kan ha vogene. Ja, og en ting til, pris.
Det var 2011 utstillingmodell så fikk den til 2000,- med full garanti.

Nemlig Simo 124. I grå. Inni er den trekt med hvit (nesten silkeaktig stoff) med grå hjerter og litt mønster. Den var sååååååååå nydelig der den sto. Har jo en 124 i bhg, men jeg orker ikke dra den med meg frem og tilbake. Den er ikke det beste å trille, men får satse på bedre helse, så går det nok bra. Håper jeg.

Takk for tips og hjelp alle sammen.

Kjøpte denne for 2000,- ink fortrekk, solgt min 7 år gamle Bugaboo for 3500,- pluss at jeg har en hel del trekk ol som hun ikke ville ha, så kan få inn enda litt mer kroner når det selges. Så da blir det en tøff stelleveske, samt en Buggisnuggel, som matcher.

Fornøyd, så langt.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 23:45   #47
Snø
Lykkelig 3barnsmor:)
 
Snø sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
Innlegg: 1.377
Snø er populærSnø er populærSnø er populærSnø er populær
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Så bra at du ble enig med deg selv tilslutt! Gleder meg til å se! Jeg har rosa buggysnuggel tilsalgs

__________________
02 06 09

It's not really my problem if they think I'm weird.
Sid Vicious
Snø er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-12, 09:18   #48
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Barnevogn, tips ønskes

Opprinnelig lagt inn av Snø, her.

Så bra at du ble enig med deg selv tilslutt! Gleder meg til å se! Jeg har rosa buggysnuggel tilsalgs

Du tuller?????
Herre min, jeg bestilte ny i går jeg. Ja ja, kan evt sende den tilbake.
Falt for denne og måtte bare.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no