Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Til Kina for under 1000 kr?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-07, 13:51   #21
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til Kina for under 1000 kr?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Sa ikke at det skal være et mål.

Hvorfor skal ikke alle få ha lik mulighet til å se og lære om verden?
Ikke like fasinerende å se bilder/tvprogrammer.

Fly priser har vært og mange er fortsatt latterlig dyre spør du meg, både innenlands og utenlands.

Flyprisene er lavere i dag enn for 20 år siden. Det synes jeg forklarer litt om hvor billig det er å fly kontra f.eks. kjøpe bil. Den frie konkurransen har gjort at det er priskrig på flybiletter og flyselskaper dukker opp (og forsvinner) som paddehatter. I den tid som vi lever i, synes jeg ikke det er hverken riktig miljøpolitikk eller bedriftspolitikk. Politikerne krever skjerpings på alt innen miljø, setter opp bensinpriser, innfører miljøavgifter osv.osv. samtidig som de godtar fri konkurranse i luftfarten ,og "oppfordrer" til priskrig.

Selvfølgelig i en ideell verden burde alle burde alle ha nok penger slik at ALLE kunne oppleve hele verden. Slik er det ikke, som med så mange andre ting....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 22:03   #22
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Til Kina for under 1000 kr?

Jeg bryr meg fint lite hva det kostet for 10-30 år siden..
Er dagen i dag jeg lever i..
Jeg synes fortsatt at det er for dyrt.
Men ellers er jeg enig.
Miljømessig er det en stor uting.

Folk hadde kjørt mer kollektivt hvis prisene blir satt ned istedenfor å øke, og hvis flere ruter ble satt igang.
Oslo er det bra, men her er det elendig.
Skulle gjerne tatt bussen, men det er billigere for oss å kjøre bil desverre og mye enklere og man kommer dit man skal.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 22:10   #23
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Til Kina for under 1000 kr?

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Jeg bryr meg fint lite hva det kostet for 10-30 år siden..
Er dagen i dag jeg lever i..

Ja, det var jo også en måte å tenke på. Jeg synes i grunnen alt kunne ha samme pris i dag som for 20-30 år siden jeg. Det er jo dagen i dag jeg lever i.....

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no