Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Maismuffins fra Irmas kokeboktråd, oppskriftshjelp!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 15:21   #1
emma71
utfordrer ikke
 
emma71 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 688
emma71 er populæremma71 er populæremma71 er populær
Standard

Maismuffins fra Irmas kokeboktråd, oppskriftshjelp!

Vi er nyfrelste ukesplanleggere på middagsfronten, og som inspirasjon har jeg brukt Irmas fantastiske kokebok-tråd.
I dag står LilleLeos Meksikanske rekegryte på menyen sammen med maismuffins fra Irma, http://www.foreldreportalen.no/forum...&postcount=274. Men jeg får ikke helt til de muffinsene, noe mangler i oppskriften tror jeg. Det står Bland maiskorn med el kokende vann.
Jeg droppet vann helt siden jeg ikke skjønte hva den setningen betydde (står ikke vann i ingredienslista), blandet alt annet, og fikk en ganske tykk røre, helt grei å få i formene. Men muffinsene ble veldig smuldrete, og jeg kjenner veldig godt polentagrynene, som å spise couscous nesten. Men gode på smak, absolutt!
Irma eller andre som har laget dem; hjelp??

__________________
Mamma til storebror, født jan 06 og lillesøster, født april 09.
emma71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 15:34   #2
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Maismuffins fra Irmas kokeboktråd, oppskriftshjelp!

Beklager, men jeg har ikke laget muffinsene siden den gang jeg la dem ut, og jeg husker ikke hvor jeg hentet oppskriften fra. Skal tenke litt på saken, og se om jeg finner ut av det. Kan ikke huske at våre ble slik du beskriver dem.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no