Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Men altså, Per Sandberg-saken??

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-18, 10:32   #141
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Spørsmålet nå er hvor lang tid det tar før regjeringen ryker. Det har vært en studie i dårlig ledelse, og det er ikke første gang. Min tillit til Erna er i hvertfall borte nå.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:38   #142
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Ja, det vet jeg. Samtidig så finner jeg det himle urimelig at denne vakre unge damen falt for en tilsynelatende sneversynt 58-åring fordi han er trønder og fra Skogn. Det stemmer bare ikke, liksom.

Så noe muffens er det, i mitt hode.

Det er ikke første gang unge, pene damer faller for menn med makt og penger da. Trump, anyone?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:44   #143
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.522
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Spørsmålet nå er hvor lang tid det tar før regjeringen ryker. Det har vært en studie i dårlig ledelse, og det er ikke første gang. Min tillit til Erna er i hvertfall borte nå.

Ja, det har vært helt vanvittig og i sterk kontrast til hva jeg hadde sett for meg fra henne.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:54   #144
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Her står det litt mer on da hun ble sendt hjem fra Iran: https://www.adressa.no/nyheter/nordt...cle1045942.ece

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:55   #145
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er ikke første gang unge, pene damer faller for menn med makt og penger da. Trump, anyone?

Nei. Jeg sier bare at et annet svar hadde fungert bedre for min del, hvis man skal overbevise folk om ekte kjærlighet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:58   #146
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Nei. Jeg sier bare at et annet svar hadde fungert bedre for min del, hvis man skal overbevise folk om ekte kjærlighet.

Tja, mitt svar hadde vært at jeg så på den fine rumpa hans når vi gikk mot et møte og jeg hele tiden havnet bak fordi jeg hadde så høye hæler. Det har holdt i atten år så langt.



Hva man svarer på TV/Radio når man ikke er medietrent kan ikke ses på som noe sannhetsbevis for noe, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:59   #147
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:07   #148
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Når han går av nå så er det jo også et par andre litt kinkige saker som "forsvinner":

https://morgenbladet.no/aktuelt/2017...vil-ikke-svare

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:08   #149
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.097
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.




Hva man svarer på TV/Radio når man ikke er medietrent kan ikke ses på som noe sannhetsbevis for noe, altså.

Nei, nettopp. Men det kan likevel spille inn på hvordan folk oppfatter den som blir spurt. Og i det intervjuet så var jo settingen relativt alvorlig, så da kan det jo være ok å forsøke å svare noe sånn passe seriøst også. Og velger man å ikke gjøre det i en offentlig setting, så kan det påvirke hva folk mener om deg. Det var det som var mitt poeng.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:17   #150
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Jeg synes ikke Solbergs håndtering er så vanskelig å forstå, egentlig. Den første tiden handlet 90 % av diskusjonen om det pikante rundt «ekle Sandberg og honningfella», og at han hadde glemt å informere om endrede reiseplaner - noe som ble spredt av en hevngjerrig eks som brukte sin politiske posisjon til nedrig baksnakking. At hun ikke vil ta i det med ildtang en gang, er nokså kjennetegnende for henne som person. Jeg synes også den diskusjonen har vært nokså usmakelig.

Så er jeg enig i at hun burde kommet tydeligere på banen når det kom frem at saken var mer alvorlig, og at han rett og slett løy i starten (why! why! Hvordan kan man være så tett at man ikke bare juger først, men også innrømmer det etterpå, som en slags selvrettferdiggjøring? ), men jeg tror hun har vært tydeligere internt enn eksternt - det er en knivsegg å ha med FrP i regjering, for å si det mildt.

Jeg tenker det er både hennes styrke og svakhet, det at hun er så opptatt av å holde skittentøyvasken innomhus at hun fremstår som tiltaksløs. Det tror jeg ikke hun er.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:20   #151
Tante Sofie
Bladibladiblaah!
 
Tante Sofie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Innlegg: 1.484
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Ein kan seie kva ein vil om både Listhaug og Sandberg, men det er Solberg som har ansvaret. Det er Solberg som har dratt dette inn i regjering. Det er Solberg som står der og bablar i veg om "lov å feile" og "ville ikkje uttrykt meg slik" i tide og utide. Shame on her!

__________________
05 - 06
Tante Sofie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:35   #152
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Så er jeg enig i at hun burde kommet tydeligere på banen når det kom frem at saken var mer alvorlig, og at han rett og slett løy i starten (why! why! Hvordan kan man være så tett at man ikke bare juger først, men også innrømmer det etterpå, som en slags selvrettferdiggjøring? ), men jeg tror hun har vært tydeligere internt enn eksternt - det er en knivsegg å ha med FrP i regjering, for å si det mildt.

Jeg tenker det er både hennes styrke og svakhet, det at hun er så opptatt av å holde skittentøyvasken innomhus at hun fremstår som tiltaksløs. Det tror jeg ikke hun er.

Veldig enig. For en toppleder er det ekstremt mye som aldri kan kommuniseres ut, spesielt under konflikter, og enda mer vil det være når man sitter i en samarbeidsregjering med et parti som FrP. For å få hele dette prosjektet til å fungere vil jeg tro det har vært påkrevd med langt mer internt diplomati og styring enn hva det har vært i de fleste andre regjeringer vi har hatt.

Per Sandberg representerer, sammen med Listhaug, grasrota i FrP, og har en helt annen appell enn de som skikker seg bra. Jeg tror det er så viktig for Siv å ha slike med i partiet, og aller helst i en ministerpost, for å sikre en så bred appell og dermed så høy oppslutning som mulig. Som en konsekvens vil jeg anta at Siv holder knallhardt på disse minsterpostene overfor Erna; får de ikke inn noen "grasrot-FrP'ere" inn i regjeringen er det ikke sikkert de er villige til å fortsette fordi et vil være skjebnesvangert for oppslutningen. (Nå vil jo historien vise om det faktisk er motsatt - de stuper jo ned på meningsmålinger.)

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 11:55   #153
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg synes ikke Solbergs håndtering er så vanskelig å forstå, egentlig. Den første tiden handlet 90 % av diskusjonen om det pikante rundt «ekle Sandberg og honningfella», og at han hadde glemt å informere om endrede reiseplaner - noe som ble spredt av en hevngjerrig eks som brukte sin politiske posisjon til nedrig baksnakking. At hun ikke vil ta i det med ildtang en gang, er nokså kjennetegnende for henne som person. Jeg synes også den diskusjonen har vært nokså usmakelig.

Så er jeg enig i at hun burde kommet tydeligere på banen når det kom frem at saken var mer alvorlig, og at han rett og slett løy i starten (why! why! Hvordan kan man være så tett at man ikke bare juger først, men også innrømmer det etterpå, som en slags selvrettferdiggjøring? ), men jeg tror hun har vært tydeligere internt enn eksternt - det er en knivsegg å ha med FrP i regjering, for å si det mildt.

Jeg tenker det er både hennes styrke og svakhet, det at hun er så opptatt av å holde skittentøyvasken innomhus at hun fremstår som tiltaksløs. Det tror jeg ikke hun er.

Det er jeg helt enig i. Det vil si, jeg er enig, hvis nå Sandberg ryker. (Har han gått av? Har ikke lest nyheter i dag.)

Det er ikke et tegn på å være en sterk leder at man går høyt ut offentlig med mange fakter og store ord, heller hvordan man rydder opp internt.

Men klart. Det er i overkant mye gruff i denne regjeringen, det ser jo ikke bra ut for oss vanlige borgere. På et tidspunkt må man jo vurdere om man egentlig kan lede med så mange klovner i regjering.

Det er stille fra Venstre, da?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:09   #154
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

De sitter så stille i båten som det går an.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:13   #155
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Men altså, jeg synes jo at det er sånn det SKAL være. Det er kun personen og dens ledere som skal uttale seg i en arbeidskonflikt, som det jo er når det er et spørsmål om noen er egnet for sin stilling. Hvis sjefen for en annen avdeling skulle uttalt seg om mine evt blundere, hadde det vært ekstremt illojalt. Og sikkerhetsaspektet er enda mer sensitivt, før PST har kommet med sitt svar til Solberg (og en offisiell versjon blir formidlet til Stortinget som svar på deres spørsmål).

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:31   #156
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Solberg er ikke toppleder, hun er statsminister. Vår leder. Hva vi oppfatter og vår trygghet er hennes ansvar.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:35   #157
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Men hadde det føltes så mye tryggere om hun hadde gått ut og kjefta og smelt og sagt at dette er hårreisende og galskap og at FRP er rabiate?

Jeg er mest skeptisk til at Sandberg har fått statsrådposter i utgangspunktet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:42   #158
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men hadde det føltes så mye tryggere om hun hadde gått ut og kjefta og smelt og sagt at dette er hårreisende og galskap og at FRP er rabiate?

Jeg er mest skeptisk til at Sandberg har fått statsrådposter i utgangspunktet.

Jeg også. Men det er altså flere som stemmer FrP enn de fleste andre partier. Demokrati sucks.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 12:52   #159
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Men hadde det føltes så mye tryggere om hun hadde gått ut og kjefta og smelt og sagt at dette er hårreisende og galskap og at FRP er rabiate?

Jeg er mest skeptisk til at Sandberg har fått statsrådposter i utgangspunktet.

Ja, det er jo det som jeg også reagerer mest på når det gjelder statsministeren og regjeringa. Det er utnevnt opptil flere ministere som ikke egner seg til jobben. Det er jo i den prosessen det har sviktet fullstendig.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-08-18 kl 13:33.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 13:31   #160
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.103
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Men altså, Per Sandberg-saken??

Basert på hans "vil kanskje bidra mer til næringen privat": 100 kroner på at han går rett til jobb i oppdrettsnæringen.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no