Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-18, 20:15   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Jeg sliter med å finne deksel til min nye Huawei P20 Pro. Har trålet alle fysiske mobilbutikker i området uten å finne noen av den typen jeg ønsker meg.

Jeg har tidligere bestilt deksel fra utenlandske nettbutikker hvor leveringstiden har vært enormt lang, og vil helst unngå å vente så lenge denne gangen.

Er det noen som kan anbefale en butikk, gjerne med lager i Norge?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:01   #2
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

https://www.netonnet.no/art/telefon-...1003648.11768/

Tror ikke dette bør ta lang tid.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:07   #3
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.463
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Frøkna kjøpte fra mytrendyphone nå nylig, kom i løpet av noen få dager..

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:09   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Jeg har bestilt til eldste fra https://www.mytrendyphone.no og jeg mener å huske at de leverte ganske kjapt, men det er en stund siden så det kan være at jeg husker feil.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:09   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Netbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Frøkna kjøpte fra mytrendyphone nå nylig, kom i løpet av noen få dager..

Jeg har god erfaring med de jeg også. Har handlet flere ganger derfra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:22   #6
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Takk for tips! Jeg har erfaring med flere ukers leveringstid fra mytrenyphone, men det er lenge siden, og det kan jo også ha vært tilfeldig.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-18, 22:50   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Jeg venter på at Ideal of Sweden skal komme med noe fint. Jeg regner med at det kommer noe her snart... https://idealofsweden.no/?gclid=EAIa...SAAEgJTr_D_BwE

Jeg bruker det dekselet som fulgte med, silikondeksel og har montert panserglass.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 08:48   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Takk for tips!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg bruker det dekselet som fulgte med, silikondeksel og har montert panserglass.

Jeg bruker også det dekselet som fulgte med enn så lenge, men det er så uvant å ikke ha kort og den slags med mobilen.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 09:58   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for tips!



Jeg bruker også det dekselet som fulgte med enn så lenge, men det er så uvant å ikke ha kort og den slags med mobilen.

Jeg har vel og merke lillebroren til din telefon, mate 10 pro, men bruker også det som fulgte med.
Har resultert i en bomtur på shoppingsenteret.... Jeg har lært så må ligger dem gamle telefonen med kortene i veska til vi skal prøve igjen på handletur i løpet av uka...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 09:59   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for tips! Jeg har erfaring med flere ukers leveringstid fra mytrenyphone, men det er lenge siden, og det kan jo også ha vært tilfeldig.

Pass på at det står på det dekselet du kjøper at det er inne på lageret, og ikke på fjernlager. Da står det På lager med grønn skrift mener jeg å huske. Hvis ikke står det 1-6 dagers leveringstid på de som er på fjernlager.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-18, 21:17   #11
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbutikk som selger mobildeksler og som har kort leveringstid?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg har vel og merke lillebroren til din telefon, mate 10 pro, men bruker også det som fulgte med.
Har resultert i en bomtur på shoppingsenteret.... Jeg har lært så må ligger dem gamle telefonen med kortene i veska til vi skal prøve igjen på handletur i løpet av uka...

Ikke sant.

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Pass på at det står på det dekselet du kjøper at det er inne på lageret, og ikke på fjernlager. Da står det På lager med grønn skrift mener jeg å huske. Hvis ikke står det 1-6 dagers leveringstid på de som er på fjernlager.

Det sjekket jeg ikke da jeg bestilte i dag tidlig, men har fått mail om at det er sendt så da håper jeg det faktisk tar kort tid også.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no