Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Siden det er snakk om sport her

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-06, 23:34   #1
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Siden det er snakk om sport her

er det noen som driver med hester her da? Drev mye med hester da jeg bodde i Spania og har planer om å få begynt igjen nå.
Noen flere?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:16   #2
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Hei Estrella

Jeg driver med hester jeg

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 09:20   #3
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Hvordan artet ditt hestehold seg i Spania da? Hadde du egen, og da i såfall hvilken rase. Jeg har jo mine forestillinger om spanske hester kontra norske men jeg aner ikke om de stemmer.

Selv har jeg tre. Dessuten driver vi å bygger ut stallen nå sånn at vi får fire nye bokser som skal leies ut. Jeg gleder meg veldig og tror det blir fint.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:13   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Hvordan artet ditt hestehold seg i Spania da? Hadde du egen, og da i såfall hvilken rase. Jeg har jo mine forestillinger om spanske hester kontra norske men jeg aner ikke om de stemmer.

Selv har jeg tre. Dessuten driver vi å bygger ut stallen nå sånn at vi får fire nye bokser som skal leies ut. Jeg gleder meg veldig og tror det blir fint.

Og din heldiggris.
Jeg og søsteren min delte en hest sammen. Det var en hingst og var vel en blanding, ikke en ren spansk rase. De er jo rådyre.
Ja, de spanske hestene er noe helt annet enn de norske, de har et helt annet gemytt eller hva det heter. Drev med dressur og synes det er kjempe gøy.
Hvor i landet holder du til da, driver du med dressur eller sprang?
Her er forresesten bilde av den hesten jeg hadde i Spania.
http://www.fotoknudsen.no/archive14/...bPSDgJ4DcE.jpg

Hmm, hvordan får jeg bilde større?


Sist redigert av Estrella : 04-10-06 kl 19:18.
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:00   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Jeg har gjort det, og har planer om å komme i gang igjen når bare minsten blir litt mindre avhengig av meg.

Litt sprang, litt dressur, men hovedpoenget for meg er den gode kontakten gjennom stall og stell!

Hadde anledning til å ri noen fantastiske hester for en tid siden, og må si at sprangridning på hester i internasjonal klasse er usannsynlig morsomt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:13   #6
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Datteren min har sin hest nr.2 nå
Et føll som er 7 måneder
Hun går på landbruksskoleog har hsten med seg,for hun går på hestelinje
Skal drive med sprang
Forrige hest, Pippi De Lena var datteren til Bicycle, de som inne i hestesporten/trav.Dessverre hadde hun skade i bena, så hun kunne ikke brukes til sprang

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 14:20   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Jeg var nok den eneste i min venninnegjeng som ikke var lidenskapelig forelsket i hester i pre-fjortisalderen. Jeg hadde ikke en eneste hesteplakat på veggen.

Forøvrig synes jeg hester er helt ålreite dyr.

__________________
LilleT
LilleT er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 15:25   #8
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Siden det er snakk om sport her

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Og din heldiggris.
Jeg og søsteren min delte en hest sammen. Det var en hingst og var vel en blanding, ikke en ren spansk rase. De er jo rådyre.
Ja, de spanske hestene er noe helt annet enn de norske, de har et helt annet gemytt eller hva det heter. Drev med dressur og synes det er kjempe gøy.
Hvor i landet holder du til da, driver du med dressur eller sprang?
Her er forresesten bilde av den hesten jeg hadde i Spania.
http://www.fotoknudsen.no/archive14/...bPSDgJ4DcE.jpg

Hmm, hvordan får jeg bilde større?

Han var pen du. Flott muskulert, men det er jo ofte hingster.

Jeg drev med sprang før, men har kjøpt dressurhest nå. Han er veldig flink, svensk halvblod ridehest. En virkelig dyktig kar, så det er morsomt å ri ham.

"Dessverre" bor jeg nordpå. Her er det u- land når det gjelder hestehold. Holdt på med hest da jeg var yngre og hadde egen fjording. Etterhvert begynte jeg på skole et år, hvor jeg drev med hest. Så var jeg mange år uten hest mens jeg studerte. Kjøpte meg ny igjen for fem år siden og da plukket jeg også opp trådene til rideklubben her på strøket.
I dag har vi rykte på oss for å ha ett oppegående hestemiljø her i kommunen. Vi holder mange kurs med innleide instruktører og har bygd opp et fint rideanlegg finasiert gjennom nærmiljømidler.
Det er mye jobb med dette, men jeg må innrømme at jeg ikke kunne tenke meg til noen annen hobby.

Artig å høre hva dere andre driver med også, det er jo så fint med hestesporten som er på så rask fremmasj her til lands nå.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no