Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 07:19   #161
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

18 lys? Jeg ble nylig fortalt at mange får hodepine av stearinlys. Det var en professor som sa det.

Her i huset er det sjelden noen har hodepine, så det tror vi ikke på.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:20   #162
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

18 lys? Jeg ble nylig fortalt at mange får hodepine av stearinlys. Det var en professor som sa det.

Kan påvirke allergikere, derfor må vi være forsiktig med sånt. Men har lys stående til pynt likevel. Merker fort at det renner i øyne og nese på flere av oss om vi har mange stearinlys på.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:41   #163
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg har vært (er?) hardt angrepet selv til tross for at jeg hardly er "dagens unge" lenger. Det handlers selvfølgelig om å markere at det fins langt viktigere saker i verden enn et perfekt hjem og perfekte husmoregenskaper.

Jupp. Skitten middelklasse, heter det. Der man skryter på seg sjuskeegenskaper og er stolt av å ikke beherske matlaging, rydding eller vask. Fordi man bruker tid på edlere sysler. Og fordi det ikke er så lenge siden man hadde noen som gjorde dette for seg.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 08:42   #164
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Dersom det var økonomisk trangt i heimen tror jeg at jeg måtte lete etter andre utgiftsposter å kutte i enn lys,- servietter- og gardinposten. Det hender, om jeg klarer å huske det, at jeg tenner lys på hytta, men hjemme blir det mest med tanken. Jeg har dog to sett med gardiner, ett til vinterbruk og ett til sommerbruk. De har jeg hatt noen år nå, og bytter ikke ut med det første.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:20   #165
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Men dere som tenner opp mot 20 lys om kvelden, blir da ikkje veldig varmt hos dere? Eg har ei lysekrone med 8 lys, og den får eg bare tenne midtvinters. Her er da max 5-6 telys, ellers blir da å strippa ned til undertøyet. Kan jo vera koselig da, men litt rart om me har besøk.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:25   #166
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi har kun vannboren varme i gulvet, ellers ingen varme. Ikke noe problem med at det er varmt, men huset er veldig åpent, da. Og jeg liker egentlig å ha det kjølig inne.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:40   #167
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Vi har bare et sett med gardiner, vi. De er hvite, så de kan vaskes ofte uten å se slitt ut. Kjøper gjerne tulipaner i perioden fra jul til påske, men ikke hver helg. Vi har servietter til "fint" fra Kremmerhuset, og servietter fra Ikea til "litt fint". Til hverdags har vi tørkepapir. Når det er mørkt tenner vi gjerne noen telys, men heller tre enn tjue. Og vi har puter i sofaen. Noen jeg har sydd selv, og noen som er kjøpt på Etsy og lignende. De byttes ikke etter sesong.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:47   #168
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei. Vi tenner endel stearinlys, men de er av type IKEA. Servietter er som regel de hvite fra IKEA, hvis det ikke er jul eller barnebursdag, da kjøper vi inn nye. Blomster har vi mye av om sommeren når ungene plukker, ellers lite. Og gardiner, jeg greier jo ikke å finne ett sett jeg liker engang, langt mindre mange forskjellige så jeg kan bytte de etter sesongen. For øyeblikket er det bart, i påvente av funnet av De Perfekte Gardinene.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:47   #169
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg kjøper dyre lys til jul. Resten av året går det i lys fra Nille og telys. Men ja. Jeg liker å kjøpe blomster og tenne lys hver eneste helg. Men har jeg lite penger så utgår det såklart. Servietter kjøper jeg aldri.

  Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:52   #170
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

18 lys? Jeg ble nylig fortalt at mange får hodepine av stearinlys. Det var en professor som sa det.

Mange allergikere kan bli tette i nese og få rennende øyne av stearinlys. Det hjelper godt å kjøpe lys som er helt ren og ufarget stearin.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:55   #171
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Nei. Og jeg har heller ikke gardiner som skiftes ut etter sesongen. Jeg tror ikke min manglende interesse for lys og servietter kan kobles til ironigenerasjonen, (som jeg vel tilhører?) men mer med generell latskap og sjusketendenser. Med andre ord: Jeg er ikke sjuskete fordi det er kult, men det er jo heldig for meg at det tydeligvis er in å være det.
Jeg er for øvrig den stolte ( ) eier av opptil flere lysestaker, men det er veldig sjelden det er lys i dem.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:57   #172
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Dette sparetipset er i klasse med å ta med skjortene til skredderen for påsying av nye krager når de gamle er slitt.


Jeg kjøper stort sett hvite servietter på IKEA. Jeg har 2 store lysestaker som jeg kan bytte kubbelys i etter 'sesong' og har ett sett av hvite, røde og lysegrønne som går på rundgang mellom skuff og stake. De rekker knapt å minke når de er oppe fra skuffen. Blomster kjøpes uhyre sjelden, men skulle jeg investert mer i noe, måtte det ha blitt det.
Putene fulgte sofaen da vi kjøpte den, og gardinene tas ned for vask når det er tvingende nødvendig.

Så svaret er nok nei.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 09:59   #173
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg synes ikke det er kult å være sjuskete. Ikke tror jeg at jeg er spesielt sjuskete heller. Det ihvertfall som regel ryddig hos meg, og det hender det er rent også.

For meg er det bare ikke matchende gardiner, sofaputer, lys og servietter (og stadige skifter av ditto i nye farger) som skaper et hjem. Tvert i mot så er det ikke nye ting men heller gamle. Bildene på veggen som jeg selv husker jeg satt på gulvet under og lekte med biler og lego da jeg var liten. Sjokolademuggen i vitrineskapet, som blir brukt hver julaften. Og livet - pianoet med veslas noter, kurven med strikketøyet mitt.

Jeg liker å ha det ryddig, jeg liker å sette meg ned på fredag kveld til et rent hus. Servietter og sofaputer gjør ingenting fra eller til i så måte, det er bare en unødvendig utgift.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:20   #174
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Det handler vel ikke om å være sjuskete/ikke-sjuskete??? Det handler vel bare om hva man liker og vil bruke penger på. Jeg kan ikke se at dette er noe man trenger å forsvare verken ene eller andre veien.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:22   #175
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

kom feil

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:22   #176
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg bruker masse stearinlys. Vi har lys på bordet til alle måltider i de mørke årstidene. Men lysene er hvite og kjøpt på Ikea. Med andre ord, ingen stor utgift. Jeg liker ikke pynt, så jeg har ikke lys og lysestaker stående fremme med mindre de skal brukes.

Vi kjøper lite blomster. Stort sett er vinduskarmen full av potteplanter, og det er alltid noe som blomstrer, så der er jeg fornøyd. Om sommeren plukker både jentene og jeg mye, så da har vi blomster i vaser også. Om våren tar jeg inn grener med knopper og så kjøper jeg tulipaner, for da lengter jeg litt etter blomser. Den eneste store utgiften jeg har til blomster er til jul. Jeg bruker lite julepynt, men kjøper inn ganske mange juleblomster tidlig i desember, slik at de blomstrer gjennom advent og jul.

Vi bruker tørkerull til vanlig og servietter til selskaps og da kjøper jeg pene servietter som passer til duk og servise. Ofte får jentene velge og da blir det pene servietter etter deres smak.

Vi har ikke gardiner (utenom på soverommene) og putene i sofaen er billige og behagelige fra Ikea. De kommer ikke til å bli skiftet før de blir for slitte/skitne, og da regner jeg med at jeg kommer til å kjøpe like. Jeg liker dem.

Med andre ord. Ingenting av dette er en stor utgiftspost, så jeg hadde ikke spart mye på å kjøpe det sjeldnere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 10:28   #177
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Hvis jeg først skulle kjøpt massevis av lys, gardiner, puter og stæsj hadde jeg nok gått for relativt dyre ting. Noen fine soyalys eller noe slikt.

Min erfaring er at jeg går fortere lei av ting med dårlig kvalitet, og ting som absolutt alle andre har. Det hadde dermed blitt rimeligere å kjøpe ordentlig kvalitet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:12   #178
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg brenner masse lys, både hjemme og på hytta. Da går det i telys og hvite kubbelys eller hvite kronelys. Høst og vinter kjøper jeg ofte avskårne blomster til helga - ja, jeg kan finne på å kjøpe med meg tulipaner når vi drar på hytta også. Akkurat nå har jeg en bukett med hvite liljer stående. I tillegg har jeg alltid noen grønnplanter og et par orkideer

Vi har alltid en serviettholder på kjøkkenbordet. Til hverdags går det i billige servietter fra Åhlens o.l - til lørdagsmiddagen synes jeg at det er kjekt å dekke med lys på bordet og fine servietter. Marimekko-servietter er en favoritt

Gardiner byttes sjelden - har hvite liftgardiner på kjøkkenet og hvite gardiner i stua. Stuegardinene har jeg vel hatt i 8 år, så jeg vurderer nye gardiner nå i høst. Puter bytter jeg stort sett vår og høst (legger til side og tar de fram ved en senere anledning - kjøper ikke nytt hver sesong nei)

Så ja - jeg gleder meg over både fine lys, servietter og blomster. Jeg er nok utstyrt med "gammeldags husmor-gener" for jeg setter stor pris på et ryddig og ganske rent hus til helga. Jeg er opptatt av interiør og tilstår glatt at omgivelsene har mye å si for min trivsel

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:16   #179
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jupp. Skitten middelklasse, heter det. Der man skryter på seg sjuskeegenskaper og er stolt av å ikke beherske matlaging, rydding eller vask. Fordi man bruker tid på edlere sysler. Og fordi det ikke er så lenge siden man hadde noen som gjorde dette for seg.


Ah. Så fint at du alltid kan komme løpende og stappe folk i den klassen de hører hjemme, Mim! Og gjerne slenge på en småsyrlig bemerkning også. Takktakk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 12:39   #180
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff, Er lys, serviettar, blomster viktig for deg?

Jeg kjøper sjelden dyre lys og servietter, men vi har allerede kjøpt to ulike typer servietter til vårens konfirmasjon og konfirmanten er enda usikker på om det er de rette. Og de er dyr. Men så skal hun jo bare konfirmeres en gang, trur eg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no