Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-10, 23:18   #101
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Tove:Jeg har en matte ekstra. Kan sende til deg!

Som takk, sendte jeg det en ruke med hesteskit!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 08-07-10, 23:19   #102
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jaa, så det. Ble veldig glad for den og faktisk!

Nuppa er ikke aktiv  
Gammel 08-07-10, 23:19   #103
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nuppa, her.

Jaa, så det. Ble veldig glad for den og faktisk!

Du er så lett å glede!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 02:46   #104
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Det er nok meg det.
Og du er ikke alene om å rote, men noen husker jeg da.

Jaaaa det var nicket ditt ja!
Det stod helt stille hos meg en stund der.
Tusen takk!


Jeg har funnet ut at man kan sende rundt på feks dørmatten for å hjelpe naboene sine å fullføre oppdraget med hun læreren, altså at man ikke bytter inn collectionen men sender matten videre til nestemann når oppdraget er fullført. Samme med den der oksebiffen (ribeye?) man skal ha til et senere oppdrag.
Men før en begynner å organsiere sånt, noen oppdrag bruker opp tingene, mens i andre må man bare "eie" den og da kan man sende videre.

Jeg har nå 2 hestebæsjer hvis noen trenger. Nå kommer de plutselig liksom.

Trenger man forresten salpeter til noe mer enn de rakettene?

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 08:52   #105
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jaaaa det var nicket ditt ja!
Jeg har nå 2 hestebæsjer hvis noen trenger. Nå kommer de plutselig liksom.

Jeg trenger hestebæsj, og kubæsj.

Mira er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 11:04   #106
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Jeg trenger hestebæsj, og kubæsj.

Jeg har kubæsj og.
Er vi fb venner?

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 11:34   #107
Merete
Superaktiv
 
Merete sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Innlegg: 310
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

jeg har masse kubæsj men ingen hestebæsj

Merete er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 13:18   #108
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg har kubæsj og.
Er vi fb venner?

Nei. Har funnet kubæsj nå da, men sender deg prikk med navn alikevell.

Mira er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 13:26   #109
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Nei. Har funnet kubæsj nå da, men sender deg prikk med navn alikevell.

Da har jeg lagt deg til.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 13:33   #110
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har alle typer bæsj. Send meg et pip på FB, om du trenger.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 14:13   #111
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Tusen takk for alle gavene jeg har fått og jeg skal inn der nå og sende gaver tilbake.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 18:12   #112
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg trenger 4 ribbons for å komme meg nærmere giftemål om noen har noen å av se

Macky er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 18:29   #113
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Jeg trenger 4 ribbons for å komme meg nærmere giftemål om noen har noen å av se

Har jeg deg på lista mi? Jeg kan i tilfelle sende, men roter veldig med nick her inne, og hvem som er hvem på FB!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 18:31   #114
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Har jeg deg på lista mi? Jeg kan i tilfelle sende, men roter veldig med nick her inne, og hvem som er hvem på FB!

Nei, har ikke det.

Macky er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 19:24   #115
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har plantet eggplants hvis noen vil oppfylle de oppdragene.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 21:26   #116
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg må la barnet høste tornekvister og kaktus. Det har jeg ikke. Må jeg kjøpe det?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 21:29   #117
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Nei, det vokser etterhvert på gården din. Men tornene kan være vriene. Jeg fikk ikke torner på flere dager, ikke før jeg leste på spillforumet at man må rydde bort alt i øverste hjørne på spillet, gress, trær og alt. La en stor firkant være uten noe som helst. Det MÅ visstnok være på det stedet, altså i øverste hjørne. Etter 1-2 dager (ofte før) har du torner. Jeg fikk etter ca. en dag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 21:34   #118
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Takk for tips.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 21:38   #119
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Hvordan fikk man batter igjen da?

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv  
Gammel 09-07-10, 22:08   #120
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Batter lager du i Inn-bygningen. Av food og penger.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no