Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Robotstøvsuger over flere etasjer

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-23, 13:24   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Robotstøvsuger over flere etasjer

Vi har nylig fått robotstøvsuger i hus og det er jo ingen dum sak å ha når man har tre hunder og tre katter. Vi har hus over tre etasjer. Foreløpig står ladestasjon i hovedetasjen og det er kun der roboten har vært den knappe uka den har bodd hos oss. Men hva om vi vil at den skal støvsuge en av de andre etasjene? Eller om jeg vil at den skal ta en runde på bunadsverkstedet mitt i et annet hus? Er det bare å bære roboten til riktig etasje og starte den? Eller må ladestasjonen være med for at den skal kunne orientere seg?

Det er en Roborock S8 om det skal ha noe å si.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-23, 13:29   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger over flere etasjer

Vi har Roborocks S6. Den kan settes opp til flere etasjer, og dermed også høyst sannsynlig flere bygg. Men vi må jo bære den mellom etasjene. Den klarer ikke å gå i trappa.

Det var mannen min som gjorde innstillingene. Jeg gjorde ikke akkurat det, men når jeg skal kjøre den i 2. etasje, så går jeg inn på kartknappen til høyre og velger 2. etasje. Da skjønner den hvor den er. Den kjører ikke utfor trappa (det er sikkert også en innstilling han har gjort).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-23, 13:31   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger over flere etasjer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har Roborocks S6. Den kan settes opp til flere etasjer, og dermed også høyst sannsynlig flere bygg. Men vi må jo bære den mellom etasjene. Den klarer ikke å gå i trappa.

Det var mannen min som gjorde innstillingene. Jeg gjorde ikke akkurat det, men når jeg skal kjøre den i 2. etasje, så går jeg inn på "manage maps" og da skjønner den hvor den er. Den kjører ikke utfor trappa (det er sikkert også en innstilling han har gjort).

Ja, jeg ser jo at den kan ha flere kart. Da skal jeg jammen meg prøve om jeg får til det. Jeg skjønner ikke hvorfor vi ikke kjøpte den for lenge siden!

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-23, 13:34   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Robotstøvsuger over flere etasjer

Robotstøsuger var et genialt innkjøp for å få systemutviklermannen til å synes det ble mer interessant å støvsuge.


Bare en liten ting: du må for all del ikke ha garnnøster liggende på gulvet. Den er veldig lite glad i garnnøster, altså.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-23, 13:43   #5
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.888
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Robotstøvsuger over flere etasjer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Robotstøsuger var et genialt innkjøp for å få systemutviklermannen til å synes det ble mer interessant å støvsuge.


Bare en liten ting: du må for all del ikke ha garnnøster liggende på gulvet. Den er veldig lite glad i garnnøster, altså.

Jeg har tre katter. Garnnøster har ikke overlevd på gulvet på årevis, så de er forsvarlig nedpakket.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no