Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-12, 21:20   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg har en hd pvr-dekoder fra Canal Digital som jeg ikke bruker, av typen Sagem hd pvr 102-ct: https://kabel.canaldigital.no/Produk...HD-PVR-102-CT/

Nå er en kollega interessert i å kjøpe den, men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg betalte for den og har absolutt ingen anelse om hva jeg kan ta. Noen her inne som kan gi meg noen tips? Jeg er ikke interessert i noen høy pris, men litt vil jeg ha for den.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 21:25   #2
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Vi kjøpte ny for 800,- nå når vi flytta mot at vi bant oss til CD for ett år, selv om de i følge hjemmesidene til CD er atskillig dyrere. Vi vurderer å selge vår gamle brukt for type 500,-.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:11   #3
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg hadde i hvert fall ikke gitt mer enn 500 kr. Husker ikke helt når disse kom, men hadde vel heller ikke kjøpt uten at det var en god stund igjen på reklamasjonsretten da det har vært SÆRDELES mye problemer med de Sagem PVR-ene og vet av flere som vel har hatt både 4 og 5 av dem...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:13   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg hadde nok bare kastet den... vi har hatt 6 stykker av den typen innom huset før vi fikk den nye.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:16   #5
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Et par gode flasker vil og en opplysning om at det har vært en del problemer med dem....

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 22:17   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg hadde gitt den bort.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 23:29   #7
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg har ikke hatt noen problemer med den; den ble kun byttet ut fordi jeg ønsket å kunne leie film via dekoderen. Og det er ikke jeg som pusher salg her, altså, det er (den unge, nyetablerte) kollegaen min som har spurt om noen har en brukt dekoder å selge fordi de ikke har råd til å kjøpe nytt akkurat nå. Og han er visst ikke interessert i å få den, så en liten sum må jeg visst ta. Jeg tenkte i utgangspunktet noen hundrelapper, og det høres jo ut til å være nokså realistisk ut fra tilbakemeldingene her.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-12, 23:44   #8
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Hva kan jeg ta for brukt dekoder?

Jeg har hatt denne tidligere nå toppmodellen. Denne ville jeg aldri kjøpt, men muligens solgt for 300kr.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no