Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Niobes hustråd

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-23, 23:48   #21
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Fåglarne vet hva de skulle med så mye speil. Du har heldigvis fått gode tapetseringsråd.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-23, 07:10   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Jeg har også tapetsert speilglassdører, ble så fint, så.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-23, 09:44   #23
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har også tapetsert speilglassdører, ble så fint, så.

Supert! Behandlet du dem med noe først, eller brukte du tapetlim rett på glasset?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-23, 16:49   #24
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer med nytt hus!

Vi hadde akkurat sånne speildører der vi bodde før. De viste seg å være veldig lettsolgte (speil er jo dyrt), til tross for messingramme og sotet speil. Tenkte ikke på at de kunne tapetseres. De er ganske tunge, men det kan jo være en fordel, de glir veldig pent.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 09:28   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Supert! Behandlet du dem med noe først, eller brukte du tapetlim rett på glasset?

Tapetlim rett på glasset, ja, det fungerte helt utmerket her i hvert fall.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 09:46   #26
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Niobes hustråd

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Gratulerer med nytt hus!

Vi hadde akkurat sånne speildører der vi bodde før. De viste seg å være veldig lettsolgte (speil er jo dyrt), til tross for messingramme og sotet speil. Tenkte ikke på at de kunne tapetseres. De er ganske tunge, men det kan jo være en fordel, de glir veldig pent.

Takk! Jeg vet ikke om jeg orker å gå på å selge så mange speildører. Og det er jo sant: De glir bedre enn de lette dørene.

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Tapetlim rett på glasset, ja, det fungerte helt utmerket her i hvert fall.

Perfekt!

Over til noe annet:

I huset vi har nå, så har vi bare ett spisebord. I det nye huset er det ikke plass til så stort bord, så jeg må ha et lite kjøkkenbord på kjøkkenet. Er det noen som har rundt kjøkkenbord, som kan si meg hvor stort det må være for at fire personer skal kunne spise middag med grei plass? Det må være plass til gryter etc. på midten.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 10:23   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Niobes hustråd

Jeg har ikke rundt spisebord nå, men Mutter'n sitt hadde en diameter på ca 120/125 cm. Det holdt til oss fire den gangen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 12:33   #28
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.445
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Niobes hustråd

Gratulerer og lykke til.

Jeg trodde aldri jeg kom til å bli mer glad i dampovn enn jeg var i micro (som vi nå ikke har), men jeg elsker den. Til oppvarming blir resultatet mye bedre enn i micro, det blir saftigere ikke bare varmt, liksom. Og fettet pipler ikke ut sånn det gjør i mikroen hvis det er noe fløtebasert eller med ost.

Men best av alt er det at jeg kan lage dumplings til mange på en gang (de bambuskurvene tar jo ikke så mye om gangen) for ikke å snakke om perfekt lutefisk og pinnekjøtt.
I tillegg til det de andre har nevnt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-23, 13:00   #29
Unicorn
Står på egne ben
 
Unicorn sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Innlegg: 1.339
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Sv: Niobes hustråd

Mitt runde er 100 cm, og det er for lite til å ha gryter i midten.

__________________
Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no