Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Dåpskort

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-08, 02:27   #1
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Dåpskort

Da var enda et dåpskort ferdig, og slik ble resultatet

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kort-001.jpg (59,2 KB, 62 visninger)
Filtype: jpg Kort-003.jpg (40,3 KB, 56 visninger)
Filtype: jpg Kort-004.jpg (43,0 KB, 43 visninger)
__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 02:56   #2
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dåpskort

Kjempefint

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 03:41   #3
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dåpskort

Nydelig det var.

Må lage 4 stk dåpskort jeg og. Har 3 dåper foran meg, et med tvillinger.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 06:26   #4
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.609
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dåpskort

Kjempefint.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 07:53   #5
kalufs
kall om benen
 
kalufs sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 1.178
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Sv: Dåpskort

Så fint.

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 11:32   #6
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpskort

Opprinnelig lagt inn av Michayla, her.

Nydelig det var.

Må lage 4 stk dåpskort jeg og. Har 3 dåper foran meg, et med tvillinger.


Heldiggris!

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 11:34   #7
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dåpskort

Så fint det var! Du er så flink Tove. Jeg har hørt mange imponerte kommentarer til det nydelige kortet du laget til fadderbarnet ditt her hos oss.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 11:51   #8
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dåpskort

Så fint!

eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 11:53   #9
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dåpskort

Så fint det er. Du er utrolig flink.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 12:59   #10
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dåpskort

Kjempeflott kort Tove! Jeg lager kort selv og ble litt nyskjerrig på hva du hadde brukt rundt bilde og inni kortet. Er det klistermerke, kantebånd som er sydd på eller har du klippet ut sølvfarget kartong med taggesaks? Håper at du fortsetter å legge ut kort her på FP. Kjempemoro og se.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 15:28   #11
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpskort

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Kjempeflott kort Tove! Jeg lager kort selv og ble litt nyskjerrig på hva du hadde brukt rundt bilde og inni kortet. Er det klistermerke, kantebånd som er sydd på eller har du klippet ut sølvfarget kartong med taggesaks? Håper at du fortsetter å legge ut kort her på FP. Kjempemoro og se.

Det er er pyntebånd/kantebånd av hjerter som jeg har limet på, jeg har dessverre ikke symaskin, annet enn en gammel en jeg tramper på. Den gidder jeg ikke sy med Jeg har kjøpt båndet på panduro. På pyntelommen inni kortet har jeg brukt kantebånd med blomster. Kommer kanskje ikke så godt fram på bildet.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 16:59   #12
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dåpskort

Tusen takk for svar, Tove! Mulig jeg hermer litt, for kortet var kjempeflott

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:06   #13
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpskort

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Tusen takk for svar, Tove! Mulig jeg hermer litt, for kortet var kjempeflott

Det er lov å herme...jeg har jo også hentet inspirasjon. Etterhvert har det mer blitt mitt eget Jeg har ikke sett så mange andre som lager harde "permer" på kortene, men jeg synes de blir veldig mye finere da

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:13   #14
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dåpskort

Jeg skal på scrappehelg nå tredje helga i september. Det arrangeres nå for andre gang på FREI (Kristiansund kommune). Gleder meg veldig! Der lages det både kort og scrappes flotte album. Fikk masse fine ideer sist jeg var med. Fortsatt ledige plasser, om noen bor i nærheten...

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 19:28   #15
Kneazle
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dåpskort

Nydelig! Så flink du er!

  Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:00   #16
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpskort

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Jeg skal på scrappehelg nå tredje helga i september. Det arrangeres nå for andre gang på FREI (Kristiansund kommune). Gleder meg veldig! Der lages det både kort og scrappes flotte album. Fikk masse fine ideer sist jeg var med. Fortsatt ledige plasser, om noen bor i nærheten...

DET hadde vært artig, men litt langt...jeg laget et album til konfirmasjonen til min datter. Laget alt fra scratch og det tok lang tid. Men det var veldig artig, og min datter satte stor pris på det

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:18   #17
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dåpskort

Så fint. Du er kjempeflink.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-08, 20:45   #18
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dåpskort

Nydelig kort

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no