Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-22, 09:06   #781
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi hadde en sånn ekstraperson på jobb hos oss på Meny da jeg jobbet der for 17 år siden, hun beholdt sin uføretrygd og fikk et lite tillegg av Meny. Problemet var bare at hun aldri kom videre derfra, selv om hun gjorde en minst like god jobb som alle oss andre og hun var der 100%. Hun har jobbet slik i 15 år da jeg begynte.

Jeg heier veldig på slike tiltak, så lenge de ikke misbrukes av arbeidsgiver.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 09:46   #782
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi hadde en sånn ekstraperson på jobb hos oss på Meny da jeg jobbet der for 17 år siden, hun beholdt sin uføretrygd og fikk et lite tillegg av Meny. Problemet var bare at hun aldri kom videre derfra, selv om hun gjorde en minst like god jobb som alle oss andre og hun var der 100%. Hun har jobbet slik i 15 år da jeg begynte.

Jeg heier veldig på slike tiltak, så lenge de ikke misbrukes av arbeidsgiver.

Ja, i tilfellet jeg kjenner til var det ikke organisert via NAV på noen måte. Dette var en (da) VGS-elev som bodde hjemme, og ikke hadde noen form for trygd, som ønsket ekstrajobb ved siden av skolen, men var ærlig på at hun kanskje ikke kom til å greie å jobbe alltid, i dårligere perioder. Hun har hele tiden blitt lønnet av Kiwi. Og har som sagt nå en helt vanlig, fast deltidsjobb.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 09:48   #783
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er dette noe som Kiwi satser ekstra på forresten? Jeg kjenner nemlig en ungdom som også hadde en slik "på toppen"-jobb, også det på Kiwi, etter en lang periode med psykisk sykdom og utmattelse. Hun søkte ordinært på jobb som ekstrahjelp (ny butikk, som skulle ha flere ansatte), var ærlig om sine utfordringer i søknaden, og i stedet for den jobben hun søkte på ble hun da kontaktet med tilbud om dette opplegget. Nå er hun så godt som frisk, har en ordinær, fast ekstrajobb på en annen Kiwi-butikk, annen by, med masse ansvar (stenging, blant annet) ved siden av studiene. Helt fantastisk!

Et rungende hurra for Kiwi, hvis dette er noe de driver med. Og til alle andre bedrifter som gjør det samme.

Jeg vet ikke men ble tatt imot med strake armer og at dette prøver vi ut!
I første omgang 2x2 timer i uken.
Må jeg gå tidligere en dag, eller ikke kan komme en dag så er det som det er.

Men jeg må faktisk begynne en plass å se hva kan jeg klare og se

Det er vel ikke primært ønske mitt om jobb men nr 1 er jo faktisk å komme seg ut av en sykehus tilværelse over ti år. Som har påvirket psyken enormt (negativt). Se hvor mye klarer jeg nå?

Mitt ønske er ikke helt realistisk akkurat nå men på sikt så er det jo.
Jeg må bare starte en plass

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 09:50   #784
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Ja, det er i alle fall en super plass å starte. Ønsker deg masse lykke til!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 09:53   #785
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Vi hadde en sånn ekstraperson på jobb hos oss på Meny da jeg jobbet der for 17 år siden, hun beholdt sin uføretrygd og fikk et lite tillegg av Meny. Problemet var bare at hun aldri kom videre derfra, selv om hun gjorde en minst like god jobb som alle oss andre og hun var der 100%. Hun har jobbet slik i 15 år da jeg begynte.

Jeg heier veldig på slike tiltak, så lenge de ikke misbrukes av arbeidsgiver.

Det kan bli sånn ja
Nå så er dette bare et prøve prosjekt for meg, hva/hvor mye kan jeg.
Jeg vet godt hva jeg vil jobbe med, hva jeg jobbet med før psyk kom inn i bilde og at dit vil jeg tilbake.

Samtidig er det noe begrensninger jeg har fra før.

Så både jeg og sjefen var klar på at dette er en start for å bare komme i gang i livet igjen.

Det er ganske kjedelig bare være inne hele dagen, lite energi, mye psykisk, og bare være utenfor. Du har jo også hatt masse () og det er ganske viktig å ha noe å gjør på dagen. Fremfor bare.. ingenting..

Så en start, så ser jeg hvor det fører videre

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 09:57   #786
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Håper du føler på mestring og glede, kamp. Jeg trivdes veldig godt med å jobbe i butikk og det hender stadig jeg savner det.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 15:33   #787
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Gratulerer kamp, en milepæl

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv  
Gammel 20-09-22, 19:09   #788
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Gratulerer kamp.

Her er Rema veldig til å ta inn folk som står litt uttafor arbeidslivet og det har endt med fast jobb for flere.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå  
Gammel 20-09-22, 23:29   #789
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Var i Trondheim i dag og holdt studentseminar som var vellykket og hyggelig, og så traff jeg nittenåringen min til både lunsj og middag, det var kjempekoselig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 21-09-22, 10:17   #790
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Det norske helsevesenet! Frøkna har fått henvisning til Ullevål pga hodeskaden sin. Hun var hos fastlegen forrige mandag, og har fått time 7. oktober; 3,5 uker etter henvisning!

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv  
Gammel 21-09-22, 10:20   #791
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Jeg startet i ny jobb på Kiwi i dag (etter ti år uten jobb)
Riktignok bare «på toppen» men akkurat «på toppen» er jo praktisk i en butikk fordi de trenger alltid ekstra folk der

Gratulerer!

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv  
Gammel 23-09-22, 20:18   #792
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

De streikerammede barna er lei av å gå på frigang, og mormorungen (10 år ) vet at jeg har hjemmekontor på fredager og ba om å få komme. Det ballet på seg, så kjøkkenet fyltes av 10-åringer som koste seg, perlet, skravlet og hørte på musikk mens jeg jobbet i stuen.
FANTASTISK å være tilhører til det gjenget der.
Selvsagt serverte mormoren lunch og fikk til og med lov å sitte i lag med å lunche.
Mormorlivet.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 23-09-22, 20:26   #793
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

De streikerammede barna er lei av å gå på frigang, og mormorungen (10 år ) vet at jeg har hjemmekontor på fredager og ba om å få komme. Det ballet på seg, så kjøkkenet fyltes av 10-åringer som koste seg, perlet, skravlet og hørte på musikk mens jeg jobbet i stuen.
FANTASTISK å være tilhører til det gjenget der.
Selvsagt serverte mormoren lunch og fikk til og med lov å sitte i lag med å lunche.
Mormorlivet.

Nynner på "en mormor i livet sku´alle ha", Fritt etter Odd Nordstogas "en Farfar i livet" .

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 23-09-22, 20:39   #794
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Nynner på "en mormor i livet sku´alle ha", Fritt etter Odd Nordstogas "en Farfar i livet" .

Takk!
Det er så stas å være lavterskelmormor som ungene vil komme til, og at de er blitt så store at de ber om det selv. Ikke minst at de drar med seg vennene sine.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 00:34   #795
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Så fint, Nextlife!

Jeg har vært på akkurat-passe-fylla med gjengen jeg jobber med og det var bare så fint. Jeg har til og med danset, for første gang i mitt 37-årige liv. (Også begynte vi tidlig og avsluttet tidlig, og det var også digg for meg...)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 11:23   #796
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Så fint, Nextlife!

Jeg har vært på akkurat-passe-fylla med gjengen jeg jobber med og det var bare så fint. Jeg har til og med danset, for første gang i mitt 37-årige liv. (Også begynte vi tidlig og avsluttet tidlig, og det var også digg for meg...)

Så glad på dine vegne.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 11:29   #797
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er dette noe som Kiwi satser ekstra på forresten?
Et rungende hurra for Kiwi, hvis dette er noe de driver med. Og til alle andre bedrifter som gjør det samme.


Mitt inntrykk er at vår lokale Kiwi gjør dette, så mangfoldet der er fantastisk.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 17:47   #798
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Turen til Kvinnemuseet i Kongsvinger har gjort meg glad. Det var flott vertskap, fine meddeltakere og mye ny (for meg) informasjon og oppfriskning av gammel kunnskap.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 18:04   #799
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.219
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Riktignok i går, og riktignok en barnslig glede: en kollega syns jeg var så fin i den nye dressbuksa mi (som er en joggebukse!).

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv  
Gammel 24-09-22, 23:58   #800
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #13

Vi var i familie bursdag idag, og til 13-åringen slet jeg skikkelig med " hva skal vi gi i gave som ikke er penger eller gavekort" så jeg endte med å kjøpe en Mummi vannflaske 0,5l. og det var fulltreffer! Skal sies jeg var veldig usikker da ungdommen åpnet gaven. Men det var skikkelig digg at den var så fulltreffer!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no