Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 21:23   #121
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Sitat:

Viera Scheibner Ph.D. utviklet i 1985 en alarm som reagerer på pusteproblemer hos sovende nyfødte babyer.
Fra å være en vanlig tilhenger av vaksiner, som også selv hadde vaksinert sine egne barn,
oppdaget hun at vaksiner er den største årsaken til krybbedød.

Da hun fortsatte å forske i saken fant hun også ut at vaksinene kan føre til en rekke alvorlige sykdommer som kreft, astma, allergi og autisme.

Her er det mye å luke ut gitt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:25   #122
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Joda.

Sitat:

Å ha meslinger fører ikke bare til livslang immunitet.
Det fører også til at man forebygger mange alvorlige plager - plager man gjerne får av vaksinen. Sykdom er dermed sunt for oss.
Enhver må bestemme selv hva de vil gjøre, men alt som finnes av forskning, peker i samme retning.
Når du sier ja til å vaksinere, sier du ja til å skade ditt barn for livet.

Det står en del drøyt i de linkene. Orker ikke pløye meg gjennom alt.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:28   #123
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av tutta, her.

Har klippet lnn noen artikkler fra altnett.no som tidligere har vært trykket i alternativt nettverk.
Dette er noe av grunnen til at mange velger å ikke vaksinere. God lesning:

Jeg synes det er underholdende å lese slikt. Men synes oppriktig synd på de som er så lite med i verden at de uten videre synes dette virker tilforlatelig.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:41   #124
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Her er faktisk det mine foreldre og slekt mener:

Sitat:

Vaksinasjon tar utgangspunkt i at vi ikke er i stand til å beskytte oss selv. Vi må vaksineres mot sykdommer som nærmest er utryddet. Vi må vaksineres mot forholdsvis uskyldige barnesykdommer. Tidligere fikk barn lov til å få meslinger, kusma og røde hunder. Nå vaksineres barn mot dette med MMR vaksinen fra 15 måneders alder. Rudolf Steiner hevder at Meslinger er den viktigste av alle barnesykdommene. Barna blir sterke og ”voksnere” etter sykdommen, får en ny selvtillit - gjennomgår en metamorfose – svært viktig for menneskets utvikling og forsvar mot mer alvorlige sykdommer som astma, allergier, nevrologiske sykdommer og kreft etc. senere i livet. Barnesykdommene er en ”boost” for immunsystemet og livskraften. Før MMR fikk de fleste barn noen eller alle barnesykdommene. For øvrig fikk de fleste en forkjølelse i året samt noe småtteri. Få barn hadde allergier og astma. Nå får kun noen få barn barnesykdommene, gjerne de som vokser opp i Steiner-miljøer, ikke blir vaksinert og har ”smitteringer” – det vil si at dersom et barn er så heldig å få en barnesykdom, tar de andre med sine barn dit i håp om at de også skal få dem. Generelt får barn utallige forkjølelser og virus, da hele deres immunsystem i våre dager skal bygges opp på snørr og omgangssyker. Igjen og igjen. Som regel får barna heller ikke ha feberen sin i fred.

Min bror, som hadde veldig mye atopisk eksem og er hyperallergisk, ble visst dramatisk mye bedre av å ha meslinger. Eller han ble tre år og vokste en god del av seg. Han var i hvertfall så dårlig at han holdt på å stryke med, og det var selvsagt veldig viktig at vi ikke fikk noe paracet mot feber eller noe. Kroppen skulle håndtere alt selv for slik å bli sterkere. Ikke fikk vi noen gang antibiotika heller. Og i jula, da hele familien fikk en real forkjølelse som medførte en fæl hoste, så nektet de å skaffe noe cosylan. te med honning og ta tiden til hjelp. Seks uker tok det, før de ble bra. Hurra, liksom. Og, jada, vi har slekta full av 'sofer. Altså antroposofer. Og de mener mye rart. Og det med at meslinger gir modenhet er definitivt noe de tror på.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:44   #125
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Unnskyld meg.

"Rudolf Steiner hevder at Meslinger er den viktigste av alle barnesykdommene. Barna blir sterke og ”voksnere” etter sykdommen, får en ny selvtillit - gjennomgår en metamorfose – svært viktig for menneskets utvikling ..."

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:44   #126
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg lurer på hvordan man kartlegger modenhet jeg. Har det blitt gjort i forbindelse med meslinger, eller er det rene spekulasjoner?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:45   #127
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Mim: what doesn't kill you, makes you stronger.

Jeg får litt vondt når jeg tenker over hva vesle Mim og søsknene hennes gikk gjennom.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:45   #128
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Unnskyld, men Fnis.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:48   #129
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg skjønner jo at folk kan bli skremt fra å vaksinere etter å ha lest slike ting som det linkes til her. Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor de da ikke sjekker opp mer om dette, fremfor å bare svelge rått det som står.
For eksempel ingrediensene, det er jo bare å sjekke felleskatalogen for å finne ut om det virkelig er kvikksølv og formaldehyd osv i dem.
Men felleskatalogen er vel "korrupt" og ute etter å skade barna våre den og, akkurat som denstore stygge skumle staten.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:50   #130
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Forresten, jeg har hatt meslinger, og jeg har astma, allergier pluss at jeg fikk kreft.
Virket ikke meslingene på meg da?

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:52   #131
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Forresten, jeg har hatt meslinger, og jeg har astma, allergier pluss at jeg fikk kreft.
Virket ikke meslingene på meg da?

Du bør saksøke foreldrene dine for minst 38 millioner.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:54   #132
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Forresten, jeg har hatt meslinger, og jeg har astma, allergier pluss at jeg fikk kreft.
Virket ikke meslingene på meg da?

Jeg får si som Snåsamannen; Bare man tror og legger godvilja til så ordner det seg. Du har antageligvis ikke trodd nok på meslingenes kraft.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:54   #133
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Forresten, jeg har hatt meslinger, og jeg har astma, allergier pluss at jeg fikk kreft.
Virket ikke meslingene på meg da?

Du er nok unntaket som bekrefter regelen.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:55   #134
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du bør saksøke foreldrene dine for minst 38 millioner.

Foreldrene mine?
Ikke meslingene altså?

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:56   #135
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Foreldrene mine?
Ikke meslingene altså?

Eller alle som har eller noen ganger har hatt meslinger. Mest den som smittet deg med uvirksomme meslinger.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:56   #136
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg får si som Snåsamannen; Bare man tror og legger godvilja til så ordner det seg. Du har antageligvis ikke trodd nok på meslingenes kraft.

Nei jeg visste jo ikke før nå at jeg måtte tro på meslingenes kraft! :begynner å tro med en gang:
Burde man ikke bli opplyst om slikt?

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Du er nok unntaket som bekrefter regelen.

Ja, det hender meg ofte har jeg hørt.
Kanskje det burde bli det nye nicket mitt, unntaket.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:57   #137
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Mim: what doesn't kill you, makes you stronger.

Jeg får litt vondt når jeg tenker over hva vesle Mim og søsknene hennes gikk gjennom.

På den gode siden så levde vi på landet, fikk silkeullundertøy fra Tyskland mens de andre gikk og klødde og er flasket opp på lykkelig kjøtt og økogrønt. Men det der med vaksinene, altså...Og at vi ikek fikk fluor? Fint å være kritisk, men det er skummelt å tippe over til å å bli som Dharmas far: "That's what the government want you to believe...".
Ikke at dette skal bli en "det gikk bra med meg"-greie, altså. jeg er glad i foreldrene mine, men tar sterk avstand fra deres holdninger når det gjelder vaksiner og fluor.

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg skjønner jo at folk kan bli skremt fra å vaksinere etter å ha lest slike ting som det linkes til her. Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor de da ikke sjekker opp mer om dette, fremfor å bare svelge rått det som står.

De som lever i disse konspirasjonsteoriene blir etterhvert så konsiratorisk anlagt at de tror alt er en konspirasjon. Er det virkelig melk i melkekartongene? "That's what the government want you to believe...". Er det bare en telefonstolpe utenfor huset? "That's what the government want you to believe...". Er det bare en vaksine? "That's what the government want you to believe...".

Det aller pussigste er at dette ofte er RV'ere og SV'ere, folk som virkelig ønsker en sterk stat...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:57   #138
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Eller alle som har eller noen ganger har hatt meslinger. Mest den som smittet deg med uvirksomme meslinger.

Ja teitingen som smittet meg med pinglemeslinger!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 21:58   #139
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Foreldrene mine?
Ikke meslingene altså?

Ja, du var vel vaksinert?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 22:00   #140
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


De som lever i disse konspirasjonsteoriene blir etterhvert så konsiratorisk anlagt at de tror alt er en konspirasjon. Er det virkelig melk i melkekartongene? "That's what the government want you to believe...". Er det bare en telefonstolpe utenfor huset? "That's what the government want you to believe...". Er det bare en vaksine? "That's what the government want you to believe...".

Det aller pussigste er at dette ofte er RV'ere og SV'ere, folk som virkelig ønsker en sterk stat...

Jeg hadde ingen aning om at det kunne bli så ille.
Jeg prøver, prøver virkelig å forstå, men jeg klarer det ikke helt.

Konspirasjonsteorier er kule de, se bare på chemtrails og slikt. Kanskje "staten" egentlig snikvaksinerer alle via chemtrails. :konspirerer:

__________________
Interference er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no