Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 23:56   #61
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Teofelia.

Jeg lurte bare på hva folk her inne tenkte om saken, og den påstanden.
Jeg har ikke vært med i noen vaksinedebatter her inne før.

For all del.

Jeg synes det er helt uproblematisk å hente et tema fra et annet fora. Det er det å diskuterer konkrete tråder eller brukere fra andre fora som ikke er helt bra i mine øyne.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 24-02-09, 23:59   #62
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er...

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Var igrunn meir for å poengtere. Det er ikkje alltid folk er klar over at allergier kan skape problemer for ein vaksinasjon.

Var ingen som opplyste oss om det då me skulle vaksinere eldstemann. Heldigvis gjekk det bra.

Nei, akkurat der er det visst ikke alltid helsepersonell husker å informere. Det er synd! Jeg har to venninner som begge har barn med egg- og melkeallergi (ev. intoleranse - jeg har hørt at det er en forskjell, men aner ikke hva den går ut på) og den ene fikk beskjed av barnelegen om å utsette MMR pga at bakteriene ble dyrket på egg (eller noe i den dur), mens den andre ikke fikk noen slik beskjed.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:01   #63
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Men debatten er interessant den da, for det er vitterlig mye feil informasjon ute å går på dette med vaksiner. Skremselspropaganda som hvis den får stå uimotsagt kan få folk fra å vaksinere barna.
Det viser seg jo i storbritania der folk lar være å vaksinere på grunn av disse påstandene om MMR og autisme.
Det er litt skremmende at folk er så lite kildekritiske at de tar en enkelt publikasjon for god fisk og lukker ørene for alle motargumenter og motbevis.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:01   #64
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

For ett dustete utsagn, uavhengig av hvem som sa hva en eller annen plass. (diskuterer utsagn, ikke person)

Selvsagt vaksinerer vi der vi kan. Har også tatt vannkoppvaksine (medisinsk begrunnet) og RSV "vaksiner" i fleng. Tok MMR også til tross for eggeallergi, men den blir ikke gjentatt på allergijenta grunnet reaksjon som de ikke likte helt.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:02   #65
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er...

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Nei, akkurat der er det visst ikke alltid helsepersonell husker å informere. Det er synd! Jeg har to venninner som begge har barn med egg- og melkeallergi (ev. intoleranse - jeg har hørt at det er en forskjell, men aner ikke hva den går ut på) og den ene fikk beskjed av barnelegen om å utsette MMR pga at bakteriene ble dyrket på egg (eller noe i den dur), mens den andre ikke fikk noen slik beskjed.

HS vet vel i de fleste tilfeller hvilke barn som har eggeallergi eller ikke?

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:03   #66
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Eine komponenten i mmr vaksina kan dei med eggallergi reagera på.

Eg har lest at enkelte leger meiner det ikkje er nødvendig med ekstra tiltak for dei med eggallergi, at det berre er til å sette vaksina.
Men eg er skeptisk. Kva viss...

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:03   #67
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Lillebror har forresten ikke fått MMR vaksinen ennå. Han skulle hatt den i september, men har vært mer eller mindre syk siden.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:05   #68
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er...

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

HS vet vel i de fleste tilfeller hvilke barn som har eggeallergi eller ikke?

Det vil jeg anta, men inntrykket mitt er at de ikke vet nok. Det var altså barnelegen (ikke tilknyttet helsestasjon) som sa i fra i det ene tilfellet, mens de andre ikke fikk høre noe som helst. Vet alle helsesøstre at MMR dyrkes på egg?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:08   #69
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Det står litt om eggeallergi lenger ned her.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:08   #70
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Siden det med allergi ble nevnt så lurer jeg på om folk som lar være å vaksinere eller utsetter vaksinen gjør dette etter grundig utredning eller bare hører på en tilfeldig helsesøster eller fastlege. Å ikke vaksinere pga allergiske reaksjoner på en vaksine eller pga eggallergi er ikke noe spesialister anbefaler lettvint. Vi har hyperallergisk barn som fikk kraftig reaksjon etter en av vaksinene og som er kraftig allergisk mot egg. Han ble henvist til utredning og vaksiner ble utsatt til utredning var ferdig. Han fikk vaksinene til slutt. For ham som allergiker er risiko for komplikasjoner store ved å få sykdommene det vaksineres mot. Han ble veldig syk av vannkopper og tenker i ettertid at det er synd han ikke ble vaksinert. En allergisk reaksjon som kunne vært stoppet med adrenalin hadde vært mindre skummelt enn vannkoppene slik han hadde dem. Kikhoste var jeg seriøst redd for da vi ventet på vaksine. Kikhose hos allergiker med astma er ikke bra.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:11   #71
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Siden det med allergi ble nevnt så lurer jeg på om folk som lar være å vaksinere eller utsetter vaksinen gjør dette etter grundig utredning eller bare hører på en tilfeldig helsesøster eller fastlege. Å ikke vaksinere pga allergiske reaksjoner på en vaksine eller pga eggallergi er ikke noe spesialister anbefaler lettvint. Vi har hyperallergisk barn som fikk kraftig reaksjon etter en av vaksinene og som er kraftig allergisk mot egg. Han ble henvist til utredning og vaksiner ble utsatt til utredning var ferdig. Han fikk vaksinene til slutt. For ham som allergiker er risiko for komplikasjoner store ved å få sykdommene det vaksineres mot. Han ble veldig syk av vannkopper og tenker i ettertid at det er synd han ikke ble vaksinert. En allergisk reaksjon som kunne vært stoppet med adrenalin hadde vært mindre skummelt enn vannkoppene slik han hadde dem. Kikhoste var jeg seriøst redd for da vi ventet på vaksine. Kikhose hos allergiker med astma er ikke bra.

Jeg vet bare at min ene venninne utsatte MMR etter råd fra barnelegen. Grunnen til at vi har utsatt det er gjentatte luftveisinfeksjoner (bortimot sammenhengende) siden september og jeg vil at den vesle kroppen skal være frisk før han får vaksinen.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:12   #72
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg hadde barn som skulle vaksineres midt under det verste mmr-hysteriet. Valgte den gangen å utsette pga astma og allergier, men han fikk den under et år etter. Det gjorde jeg uten å rådføre meg med spesialist, men prøvde selv å finne frem i jungelen av info som fløt rundt. Som TM ønsket jeg at han skulle være friskest mulig siden jeg syns det var vanskelig å vite hva jeg skulle tro om MMR-en den gang da.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:15   #73
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

I følge allergolog så er risikoen for allergisk reaksjon på mmr hos barn med anafylaktiske reaksjoner på egg veldig liten. Denne risikoen var i seg selv ikke nok til å kutte ut vaksinen kun til å sette den et sted hvor det var god kompetanse på å kunne håndtere reaksjon. Sønnen min reagerte ikke på mmr trass i at han får allergisjokk av egg.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 00:15   #74
Maylen
På lukket avdeling
 
Maylen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Innlegg: 1.430
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Siden det med allergi ble nevnt så lurer jeg på om folk som lar være å vaksinere eller utsetter vaksinen gjør dette etter grundig utredning eller bare hører på en tilfeldig helsesøster eller fastlege. Å ikke vaksinere pga allergiske reaksjoner på en vaksine eller pga eggallergi er ikke noe spesialister anbefaler lettvint. Vi har hyperallergisk barn som fikk kraftig reaksjon etter en av vaksinene og som er kraftig allergisk mot egg. Han ble henvist til utredning og vaksiner ble utsatt til utredning var ferdig. Han fikk vaksinene til slutt. For ham som allergiker er risiko for komplikasjoner store ved å få sykdommene det vaksineres mot. Han ble veldig syk av vannkopper og tenker i ettertid at det er synd han ikke ble vaksinert. En allergisk reaksjon som kunne vært stoppet med adrenalin hadde vært mindre skummelt enn vannkoppene slik han hadde dem. Kikhoste var jeg seriøst redd for da vi ventet på vaksine. Kikhose hos allergiker med astma er ikke bra.

Nei, enig. Vi vaksinerte selv om Ane har eggeallergi, kraftig sådan og diverse annet. Tok vaksinen på sykehus. Hun fikk da reaksjon straks sprøyten var satt inn, men trengte ikke "hjelp". Neste sprøyte er da anbefalt kuttet ut for henne siden de ikke likte reaksjonene hennes. De fleste får ingen reaksjoner selv om de har allergi.

Maylen er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 03:56   #75
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Når mellomste skulle ha MMR var det ingen som nevnte at den (på den tiden) helst skulle settes på sykehus siden han hadde eggallergi.
Nå reagerte ikke han i det hele tatt på den, selv med eggallergi så det var ingen problem. Helsestasjonen ligger vegg i vegg med et legekontor så skulle noe skjedd hadde han jo fått nødvendig legehjelp. (det er jo ikke alltid det er lege på helsestasjonen)

Jeg har fått erfare at vannkopper nødendigvis ikke er noen enkel sykdom. Fra det brøt ut til minsten var så godt som seg selv igjen gikk det 2 måneder.
(mulig noen problemer som varte i et par år etterpå også, men der er legene usikre på om det var det eller nattskrekk) Han fikk vannkoppviruset i lillehjernen.
Men etter ha jeg forstod på nevrologen vi var på kontroll hos var ikke dette så veldig vanlig. Det året minsten fikk det var det totalt 6 barn som ble innlagt pga det på AHUS. (nevorogens utsagn)
Så en annkoppaksine basert på det mener jeg ikke er nødvendig.
Men når eldste gikk i barnehagen hadde de en gutt på 3 år med leukemi, den dagen han skulle starte litt opp igjen i barnehagen var det en annen gutt som fikk vannkopper. Dermed ble det ingen barnehageoppstart på han med leukemi, i steden måtte han inn på sykehus. Ei jente fikk noen få år senere samme diagnose, men da slapp hun unna vannkopper somherjer med jevne mellomrom i barnehager.
Men fortsatt litt i tvil ang den vaksinen, om det er nødvendig.

Jeg har som det kanskje har kommet frem valgt å la mine barn bli vaksinert.
Jeg er jo så heldig at jeg har barn som fint kan aksineres og ser på det som viktig å gjøre mitt for at barn som faktisk ikke kan vaksineres også blir beskyttet.

Noen av de sykdommene i aksineres mot er ikke så "ille", forutsatt at man får de som barn. Men så er det det med at man kan ikke garantere at man får det som barn.
Litt sent å angre den dagen man som gravid får røde hunder og barnet man bærer på får fosterskader i varierende grad.
Eller vi som guttemammaer ikve vil aksinere våre gutter og de som voksne får kusma i pungen og ender som sterile.

Hvert år dør det ganske mange barn pga meslinger.
Vi er da utrolig her i landet som vår får tilbud om en gratis vaksine. Et sprøytestikk som kan redde liv. Ikke bare vårt barn, men kanskje et annet også der hvor det ikke er medisinsk forsarlig å vaksinere.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 08:08   #76
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.476
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Jeg synes det er helt greit å hente inspirasjon fra andre forum og ville diskutere tilsvarende tema her inne. Det jeg ikke synes er greit er å direkte sitere brukere på andre forum eller henvise til spesifikke tråder. La FP være FP og andre forum være andre forum.

Moderatorisk hilsen,
Adrienne

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 08:12   #77
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Da burde det heller ikke være greit å dra sutrekortet og oute seg selv og ødelegge diskusjonen på den måten.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 08:34   #78
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Tja. Mine unger har ikke fått MMR-vaksinen. Bitteliten er for liten, det synes jeg TurboTrollet er også. Storesøster har barneleddgikt, og levende vaksine kan gjøre ting verre om vi ikke er helt sikre på at sykdommen ikke er aktiv.
Ungene kommer nok til å få vaksinene, men jeg vil ikke gi MMR til babyer. Det er et valg jeg tar. Jeg synes det er usolidarisk og dumt av voksne å ikke etterfylle vaksinene på seg selv om de ikke har hatt sykdommene.

 
Gammel 25-02-09, 09:59   #79
Kråka
 
Kråka sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.313
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Da burde det heller ikke være greit å dra sutrekortet og oute seg selv og ødelegge diskusjonen på den måten.

Det var ikke sutring. Jeg ble paff. Beklager virkelig Sitron, at du synes tråden ble ødelagt. Det var da absolutt ikke meningen!

Kråka er ikke aktiv  
Gammel 25-02-09, 10:12   #80
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes det er helt greit å hente inspirasjon fra andre forum og ville diskutere tilsvarende tema her inne. Det jeg ikke synes er greit er å direkte sitere brukere på andre forum eller henvise til spesifikke tråder. La FP være FP og andre forum være andre forum.

Moderatorisk hilsen,
Adrienne

Da burde man se på hvorfor tråden ble som den ble da.
Det er da ikke første gangen man henter noe fra andre forum.
Måtte bruke sitatet, det var jo det jeg var nysgjerrig på.
Jeg har ikke opplyst om hvem sitatet er fra, så jeg kan ikke helt se problemet.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no