Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-11, 20:18   #81
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Maersk Air serverte nydelig dampet kveite med paprika og ris, det var i 2003, København - Lisboa. Det satt en fjortis ved siden av meg å pirket i maten "jeg spiser ikke fisk jeg..." Kunne kastet meg over den. TAP Air serverte det til nå tristeste. Fikk noe gryteaktig med en gammel tomat på toppen, skulle ta bilde, men fikk meg ikke til det. Dette var business class på en Airbus fra Azorene til Lisboa. Flyet kom fra Chicago, mulig maten også var tilberedt der en dag.

Egon og TGF ligger jeg langt unna, oser billig stekeolje og tørre pulver. Liker ikke fet mat engang. Spiste på Egon Lillestrøm, bestillte kylling, paprika og ris. Kunne vært ok, hadde det ikke vært for at maten ble stekt i samme gamle fettet som storfekjøttet. TGF serverte kald kylling, jeg sa i fra og fikk den mikro lunken tilbake. Den svenske søte servitøren var da forduftet, jeg sulten og 200 kroner fattigere.

Greit å ikke se for mye på Hellstrøm, vet nå "100" nye steder å unngå.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:22   #82
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg har opplevd HELT uspiselig flymat. Husker den fortsatt etter 30 år. Det var rekesmørbrød pakket i turkis isoporboks, og den turkise fargen hadde trukket godt opp i loffskiven. Maersk Air, vet ikke om de fins lenger, men der var virkelig ALT turkis.

Både Maersk-air og rekesmørbrødene deres er borte for lenge siden.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:27   #83
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Alle som skal starte serveringssted, må ha tatt serveringsprøven. Den inneholder en del om matsikkerhet.

Nja, det er kun krav om at en person per sted har prøven.

For øvrig finnes det en god grunn til å starte spisested; glitrende måte å tjene svarte penger, snike seg unna mva og kunne hvitvaske penger, for så å frivillig gå konk. :absolutt ikke naiv:

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:28   #84
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Enig! Grusomt! Vi har kjørt den veien mange ganger, og har alltid med oss stor kjøleboks koblet i bilen, med matpakker, drikke, frukt og alt oppi. Et must.

Ble det ikke årnings på det motellet ved Sarons Dal etter Hellstrøm-besøket da?

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:36   #85
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Det er en grunn til det. Kundene sine bedritne matvaner og mangel på gastronomisk selvrespekt.

Ja. Og hvorfor er det sånn i dette landet? :fortsetter-å-gnåle-om-det-samme:

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:41   #86
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.737
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Egon er absolutt ikke det verste stedet jeg har spist på, jeg heller, men det som skiller Egon fra mange andre dårlige spisesteder, er at de fremstiller seg selv som en del av restaurantmarkedet og priser seg deretter. Det, også at de finnes over alt.

Det er jeg helt enig i. Jeg var forøvrig på samme FP-treff på Egon som Divine og min omelett smakte helt greit. Det er dog ikke noe sted jeg helst reiser, det er en nødløsning.

Maten på sykehuset her er faktisk kjempebra.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:45   #87
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hvis man kjører E39 fra Stavanger til Kristiansand og deretter E18 til Oslo vil jeg nesten påstå at man bør ha matpakke med seg. Det er klin umulig å finne et sted de har spiselig mat på langs veien. Det er hårreisende.

Lyngdal Inn har faktisk ganske OK mat noen ganger. Ben's derimot......

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:47   #88
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Dere som spiser på Egon bør ta dere en tur i parkeringshuset på Storosenteret, der lufta fra kjøkkenet dems på det senteret luftes ut. Løper ikke tennene i vann allerede er det bare å trekke inn og og kjenne eimen av "restaurant-Norge"

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:47   #89
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.406
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg elsker maten på SUS. Jeg fikk reise hjem på permisjon da jeg lå innlagt med pre-e i mitt første svangerskap, men jeg hadde ikke så lyst fordi jeg fikk så gode middager.

Jeg synes og de har god mat. Jeg var innlagt en uke på isolat etter keisersnitt pga en alvorlig tarminfeksjon. En dag hadde jeg bestilt plukkfisk. Ble så lei meg da jeg ble utskrevet før middagen den dagen, for jeg hadde gledet meg sånn til plukkfisken.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 20:48   #90
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Jeg kommer fra Jæren, et sted med veldig mange gode råvarer, både kjøtt og grønnsaker rett utenfor stuedøra omtrent. Men vi skryter lite av det, og få er ikke opptatt av å kjøpe råvarene fra nabolaget. Jeg tror det rett og slett ikke er tradisjon for å ha de gode smaksopplevelsene her til lands, og ikke så tror jeg vi glemmer å sette pris på de fantastiske råvarene vi har.

Vi får håpe vår generasjon er med på å skape de tradisjonene nå, vi som har så god økonomi og alt ting. Bare vi slutter å bli så opptatt av å møblere og pusse opp.

__________________
Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:33   #91
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg syntes SUS-maten var utrolig kjedelig. Stor meny og mange valg, men det at den kom til avdelingen ferdig på brett var ikke bra. Da får maten den ekle dampen i lokket og det blir liggende vann oppå maten.

På hjerte-hva-det-nå-heter-avdelingen på AHUS har de Fjordland-middager Bare å si ifra at man er sulten, så får man det man vil ha, nyoppvarmet og pent servert på tallerken.
Allergimat, derimot, det er de ikke veldig gode på på sykehus syns jeg. Blærk. (for ikke å snakke om lavkarbo - glem det, lsm)


Sist redigert av m^2 : 11-12-12 kl 20:14.
m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:36   #92
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Jeg kommer fra Jæren, et sted med veldig mange gode råvarer, både kjøtt og grønnsaker rett utenfor stuedøra omtrent. Men vi skryter lite av det, og få er ikke opptatt av å kjøpe råvarene fra nabolaget. Jeg tror det rett og slett ikke er tradisjon for å ha de gode smaksopplevelsene her til lands, og ikke så tror jeg vi glemmer å sette pris på de fantastiske råvarene vi har.

Vi får håpe vår generasjon er med på å skape de tradisjonene nå, vi som har så god økonomi og alt ting. Bare vi slutter å bli så opptatt av å møblere og pusse opp.

Det er et godt poeng - bare se på matbutikkene våre! I noen butikker begynner utvalget å komme seg, men nordmenn er generelt sett ikke spesielt villige til å betale for kvalitet, noe som gjenspeiles i et begredelig utvalg i matbutikkene.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:45   #93
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

men nordmenn er generelt sett ikke spesielt villige til å betale for kvalitet, noe som gjenspeiles i et begredelig utvalg i matbutikkene.

Ja, og det lurer jeg også på hva kommer av. Er vi egentlig en gjeng med gjerrige skotter her på berget? Ligger det i naturen vår? Er det genetisk? Kulturbestemt? Av hva da?

Aner et tema for en ny sesong av Hjernevask.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:49   #94
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Det er et godt poeng - bare se på matbutikkene våre! I noen butikker begynner utvalget å komme seg, men nordmenn er generelt sett ikke spesielt villige til å betale for kvalitet, noe som gjenspeiles i et begredelig utvalg i matbutikkene.

Det er jo en sannhet med modifikasjoner. Det siste nå i dragsuget av kortreist- mat-hypen er jo at kjedene kappes om å levere "norske råvarer". Rema har hatt en greie vet jeg. Eneste minuset er at den "sunne" fisken og kjøttet er injesert med saltlake med masse herligheter i så vekta skal øke
Beste er likevel når eieren av fiskeforedlingsbedrifter står på tv og sier at de ikke tør spise fisken som kommer fra egen fabrikk og Meny-ansatte som sier de helst kjøper kjøttet for privat bruk hos slakteren....

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:52   #95
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, og det lurer jeg også på hva kommer av. Er vi egentlig en gjeng med gjerrige skotter her på berget? Ligger det i naturen vår? Er det genetisk? Kulturbestemt? Av hva da?

Jeg har ikke peiling, men jeg har et spørsmål til de som er opptatt av god, skikkelig mat og som holder til i Osloområdet. Hvor handler dere? Er det noen gårdsutsalg, butikker, slaktere osv. vi andre bør kjenne til som dere vil tipse om?

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 22:54   #96
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Det er jo en sannhet med modifikasjoner. Det siste nå i dragsuget av kortreist- mat-hypen er jo at kjedene kappes om å levere "norske råvarer". Rema har hatt en greie vet jeg. Eneste minuset er at den "sunne" fisken og kjøttet er injesert med saltlake med masse herligheter i så vekta skal øke

Er vi egentlig litt på vei tilbake til at vi heller vil ha grønnsaksmarked, slakterbutikk og baker og gå innom hver enkelt av dem tro? Er det effektivitet eller pris som veier mest mot?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:00   #97
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv
 
Brutus_ sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.302
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Er vi egentlig litt på vei tilbake til at vi heller vil ha grønnsaksmarked, slakterbutikk og baker og gå innom hver enkelt av dem tro? Er det effektivitet eller pris som veier mest mot?

Det har ihvertfall blitt mer av det de senere åra, og de som er levninger fra fortiden går så det suser.

__________________
...på bedringens vei?
Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-11, 23:45   #98
Olive Oyl
Sperret
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 697
Blogginnlegg: 1
Olive Oyl er populærOlive Oyl er populærOlive Oyl er populær
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Olive Oyl, her.

Jeg har ikke peiling, men jeg har et spørsmål til de som er opptatt av god, skikkelig mat og som holder til i Osloområdet. Hvor handler dere? Er det noen gårdsutsalg, butikker, slaktere osv. vi andre bør kjenne til som dere vil tipse om?

... og der ble det faktisk trukket opp igjen en gammel tråd om akkurat dette: - om andre også er interessert.

Olive Oyl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 22:40   #99
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.404
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Det aller kipeste stedet jeg har spist på noen sinne, med elendig service og vanvittig elendig mat, var på brygga i Tønsberg, en av restaurantene der.

Jeg har spist der to ganger, på forskjellige restuaranger og det har begge gangene vært skikkelig skikkelig dårlig! Den ene gangen bestilte jeg wok og jeg fikk inn noe som fortsatt var frosset her og der og som så ut å være varmet i en micro.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-11, 22:54   #100
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hellstrøm rydder opp. Og hvorfor folk starter kafe

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Er vi egentlig litt på vei tilbake til at vi heller vil ha grønnsaksmarked, slakterbutikk og baker og gå innom hver enkelt av dem tro?

Jeg ønsker meg dette tilbake. Ingen tvil. Evt en egen slakter- eller fiskeavdeling i de store butikkene, i det minste sentrene.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no