Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Brente mandler liksom - andre enkle oppskrifter på julegaver?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-18, 01:16   #1
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Brente mandler liksom - andre enkle oppskrifter på julegaver?

Jeg må få laget et eller annet - helst spiselig - som passer å sende i posten i løpet av i dag, fredag.

Jeg har tidligere laget brente mandler uten sukker (droppet krydderet i denne oppskriften), men etter ca en uke var de klistret slik sammen at jeg fikk beskjed om å heller lage vanlige brente mandler. Jeg har nå brukt noen timer og til sammen 800 gram mandler, men får tydeligvis ikke til å lage brente mandler med vanlig sukker. (Sjekk klokkeslettet! )

Er det noe annet jeg kan lage som er
* forholdsvis lett å lage
* smaker godt (må ikke være kake/godteri)
* kan sendes i posten (må altså ikke oppbevares kaldt, og tåler å bli spist etter ei uke)

Hjelp. Det er litt krise.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no