Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besteforeldre som ikke forstår grenser

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-20, 14:00   #41
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Treffer ikke 2 av dem ellers, så ingen grunn til å treffes nå ihvertfall. Ungene har vært å handlet for min mor, levert puslespill. Mamma møtte dem ute på terrassen, holdt god avstand, men hun syntes det var godt å se dem. Bonusbestemor sitter i karantene, langt unna. Vi holder kontakten med FaceTime. Men jeg må si jeg gruer meg litt til påske mtp mamma.

Vi satt å skravlet her en kveld. Og før hun la på sa hun "Veldig godt å få le litt." - hun er enslig, aldri vært ensom, men nå kjenner hun veldig på det. Alle aktiviteter, jobb og venninner er "borte". Jeg må finne på noe med henne i påsken, en utendørsaktivitet.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 29-03-20 kl 14:06.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 14:38   #42
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes ikke. Vi facetimer med svigers og ringes med mine foreldre. Min mor, som ofte er ganske dust, fortalte at hun hadde tatt i mot gan som kjører rundt varer fra butikken og ga ham kaffe. «Bare 5 minutter, da!»

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 14:41   #43
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Samme her, vi har ikke noe valg. Om hjemmetjenesten «bryter sammen» må hun i verste fall flytte inn hos meg.
Mamma kommer ikke til å overleve verken korona eller vanlig influensa

der sier du noe. Mamma har såpass dårlig helse at hverken korona eller influensa er noe hun bør få. Og får hun det såpass at hun trenger hjelp og pleie men ikke blir innlagt, klarer vel ikke hjemmetjenesten å sparke igang noe slik det er nå? Og da kan hun _ikke_ komme hit. Men noen må jo hjelpe henne (og det blir ikke meg). Hm. Det var en nyttig påminnelse om å tenke gjennom og planlegge det scenariet!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 14:53   #44
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mine foreldre holder seg stort sett hjemme nå. De skjønner at de ikke bør ha kontakt med mine to brødre som har små barn, ene svigerinna mi har også termin i dag og de synes det er fornuftig å holde seg unna dem.
Derimot mener de at de kan ha litt kontakt med meg og mine voksne barn. Jeg er ikke enig, jeg er tannlege og dermed ekstremt utsatt for smitte, ene dattera mi jobber deltid på et sykehjem og guttungen på en matbutikk. Vi er dermed utsatt for smitte fra mange hold, og selv om mine foreldre er i god form er de såpass gamle at jeg helst vil at de skal unngå smitte.
Jeg har vært en snartur innom dem et par ganger de siste ukene, men ikke barna.
I går var de derimot hos meg halve dagen. De ble levert på døra her tiiidlig i går morges av ambulansepersonale med beskjed om at de ikke kunne være hjemme på noen timer fordi leiligheten deres måtte utluftes pga brann i leiligheten under der de bor «og forresten så er faren din dagens helt fordi han trolig reddet livet til de to som sov i leiligheten det brant i». I en sånn situasjon måtte jeg selvfølgelig få la dem bli her, Korona eller ei. Stakkars, de kom i tøfler og uten ytterklær.
Svigermor bor 50 mil unna og har forskanset seg i leiligheten sin og tør ikke bevege seg utendørs. Hun treffer vi uansett ikke nå.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 16:37   #45
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mamma bor 50 mil unna, og svigerfar er i selv-isolering i Storbritannia, så jeg kan trygt si at vi ikke møtes.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 16:49   #46
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi holder oss unna, men hadde de insistert kunne vi tatt en kaffe i hagen.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 17:51   #47
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mine bor på andre siden av landet, og er uansett i karantene, så vi snakkes bare via en eller annen virtuell plattform. De er knapt 70 og spreke, så de er ikke spesielt sårbare, men vi minimerer uansett all omgang nå.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-20, 18:36   #48
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Mamma bor 50 mil unna, og svigerfar er i selv-isolering i Storbritannia, så jeg kan trygt si at vi ikke møtes.

Mine (våre) bor også langt unna. Daglig kontakt med faren min, som alltid, og noe hyppigere kontakt enn vanlig med mor og svigermor via SMS og telefon.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 01:02   #49
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Heltens kjødelige far snakker vi uansett ikke med og min mor er dement og klarer seg ikke 100 % selv så henne treffer jeg 1-2 ganger daglig. Vi er selv besteforeldre og det virker som om den familien gjerne vil treffe både oss og Mutter'n nå når de er ute av karanten fra i morgen. Mutter'n har risikoadferd så det tror jeg er lite lurt, særlig siden Mellomste er gravid. Jeg må snakke med dem igjen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 02:57   #50
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vi treffes ikke.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 10:05   #51
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mine foreldre bor på en anne kant av landet. De er skilt, så mamma som bor alene tror jeg er litt ensom. Jeg vurderte lenge å reise hjem helga som var, men kansellerte flybillettene etter pressekonferansen tirsdag, og med tanke på hvor stress det er å bare gå i butikken for tiden... Nå holder vi kontakt på telefon og via bilder på messenger og snap.

Svigers bor i samme by, og vi hadde gledet oss til familieselskap i påska. Må nok finne på en annen løsning her.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:09   #52
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Moren min bor i nabolaget, og desidert i risikogruppe. Hun er fornuftig, og kjører selvvalgt selvisolering. Vi har møttes litt i dørkanten når jeg har kommet med litt mat til henne. Og mannen har kjørt henne på sykehuset et par ganger. Det hjelper veldig at minstemannen snakker med henne på video de fleste dagene.

Det andre settet med besteforeldre er på Vestlandet. Også der har minstemann jevnlig kontakt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:18   #53
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Jeg er tydeligvis heldig. Mine foreldre er ikke så gamle (ikke passert 70 enda), og ikke har de helsetilstander som gjør dem utsatt heller. (Faren min er vel strengt talt i langt bedre fysisk form enn meg.) Allikevel er de flinke til å forholde seg til reglene, ser det ut til.

De handler på butikken, men gjør det ganske sjelden. Moren min har hund som hun må gå tur med, men hun påpeker at hun holder god avstand til folk. (Mamma var operasjonssykepleier med tilleggsutdanning i hygiene, så hun vet en del om smitterisiko.)

Vi treffes ikke, men snakkes på telefon innimellom. Faren min og jeg har hatt masse kommunikasjon på e-post i det siste, angående mine utfordringer med eldste. Og det har vært til stor hjelp. Så jeg tror han føler seg ganske nyttig for meg selv om vi ikke treffes.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 11:23   #54
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Mamma er (etterhvert) flink, og har en venninne hun treffer og holder seg ellers unna alle. Men er visst hyppig i telefonkontakt med venninner. Mer sosial enn jeg er, såvidt jeg kan forstå, så da er det nok greit

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Svigers bor i samme by, og vi hadde gledet oss til familieselskap i påska. Må nok finne på en annen løsning her.

Vi kjørte akkurat bursdagsselskap for mamma på whereby. Funket utmerket. Gratis opp til 4 deltagere, du må betale en hundrelapp i mnd for opp til 12. Og det er mulig å "låse" rommene om man ønsker.

Jeg sendte bare linken til "møterommet" rundt, og alle kom rett inn på linken via sine devices (og uten noen bruker og sånt), men man kan laste ned en app om man ønsker.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 12:09   #55
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.772
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Vel. I familiene våre treffes alt fra babyer til syke oldeforeldre på kryss og tvers. Dagsturer på hytta og kjøpesenter. Mannen sa det i helga, en kan lure på om den yngre generasjonen her ønsker seg litt arv snart.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 16:36   #56
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Vel. I familiene våre treffes alt fra babyer til syke oldeforeldre på kryss og tvers. Dagsturer på hytta og kjøpesenter. Mannen sa det i helga, en kan lure på om den yngre generasjonen her ønsker seg litt arv snart.

Oj, hva kommer det av?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 20:48   #57
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Modern fikk tilbake symptomene sine i dag: fryser, kraftløs, hoster. Allikevel insisterer hun på at hun ikke er syk, og vil gå tur med meg. Nå begynner jeg å bli VELDIG Oppgitt... 😡

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 21:17   #58
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Modern fikk tilbake symptomene sine i dag: fryser, kraftløs, hoster. Allikevel insisterer hun på at hun ikke er syk, og vil gå tur med meg. Nå begynner jeg å bli VELDIG Oppgitt... 😡

Har hun ikke fått med seg rådene om at folk med disse symptomene skal holde seg hjemme, borte fra alle andre?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 21:20   #59
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Har hun ikke fått med seg rådene om at folk med disse symptomene skal holde seg hjemme, borte fra alle andre?


Jeg lurer veldig på hva det kommer av. Tror hun nekter å innse at hun kan smitte andre. Ekstremt frustrerende.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-20, 21:43   #60
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Besteforeldre som ikke forstår grenser

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Modern fikk tilbake symptomene sine i dag: fryser, kraftløs, hoster. Allikevel insisterer hun på at hun ikke er syk, og vil gå tur med meg. Nå begynner jeg å bli VELDIG Oppgitt... 😡

Si at du ikke vil bli smittet, corona eller ei.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no