Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-19, 23:17   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Vi har en Siemens oppvaskmaskin som nå bare viser feilmelding E 09. Vi har googlet og funnet ut at det betyr at det er noe feil med varmeelementet. Vi har prøvd ta ut kontakten og prøve på nytt, men det hjelper ikke. Jeg ringte kundeservice som sa at de kunne sende reparatør, men vedkommende ville ikke uttale seg om dette var en feil som vanligvis kunne fikses eller ikke. Prisen for reparatør er 1349 kroner (før moms, vil jeg tro). Jeg har tidligere fått reparatører til å se på både vaskemaskin og stekeovn, men i begge tilfellene var det ingenting de kunne gjøre, og jeg er ergo lei av å kaste tusenlapper ut vinduet.

Så jeg lurer på om noen av dere har kjennskap til denne feilmeldingen og har forslag til hva si kan gjøre selv? Vi har sett YouTube-videoer hvor folk skrur ut og reparerer selve varmeelementet selv, men det er langt over vår tekniske kapasitet, så det utgår. Og hvis det ikke er noe vi kan gjøre selv, bør vi bare rett og slett kjøpe ny oppvaskmaskin? Er det i det hele tatt noen vits i å prøve reparasjon? Han som prøvde å fikse stekeovnen vår, sa rett ut at det var så dyrt å reparere hvitevarer, at med mindre det var snakk om garantireparasjon, så var det penger ut vinduet ...

What would FP do?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 23:22   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Hadde neppe prøvd reperatør, men prøvd å fikse selv før jeg kasta den hvertfall.

https://www.nettoparts.no/shop/diy-s...9-18668c1.html

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-19, 23:49   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Ser altfor vanskelig ut. Kanskje mannen kan prøve ... Og multimeter? Jeg får høre om det er noe elektrikerlærlingnaboen har.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 08:57   #4
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Hvor gammel er den?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 09:28   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Jeg hadde ikke sovet godt med et hjemmereparert varmeelement i hus. Jeg liker ikke engang mine egne, friske, men gamle hvitevarer. Gamle hvitevarer er visstnok en av de vanligste brannårsakene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 09:30   #6
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Hvis den er mindre enn 5 år så ville jeg gjort det (reklamasjon).

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 09:37   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Jeg hadde nok kjøpt ny.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 09:40   #8
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Jeg kvier meg også for å fikse ting selv, så jeg tviler vel på at det vil skje. Dessverre ingen reklamasjonssak, den er eldre enn som så. Jeg tror vi har hatt den i sju år.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 10:11   #9
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Jeg hadde kjøpt ny, kjenner jeg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 10:24   #10
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Jepp, ny maskin. Reparatør-prisen er sannsynligvis pr. time, evt er det startkostnaden og medgått tid + kjøring + deleprisen kommer i tillegg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 11:00   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Prisen er med mva. De kan ikke oppgi pris til privatpersoner uten mva.
Jeg ville kjørt den til verkstedet og fått en vurdering. Men jeg reparerte en sju år gammel komfyr for 5000kr. Etter 3 mnd røk det en ny del med tilsvarende pris. Så nå, to år etter har jeg fortsatt komfyr med bare to plater.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 11:08   #12
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Når varmeelementet på vår oppvaskmaskin røk innenfor garantien valgte produsenten å bare sende oss en ny. Så vet ikke om det tyder på at det koster mye å reparere.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 11:09   #13
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Kjøre til verksted? Kjenner at det er enda mer uaktuelt enn å få reparatør hit. Jeg husker nå også at vi i tillegg til vaskemaskin og stekeovn også har hatt reparatører til å fikse kjøleskapet. Men uten hell. Men der hadde vi to dager (!) igjen av garantitiden, så da fikk vi ny. Men vi har altså aldri opplevd at noen har klart å reparerere hvitevarene våre. Så jeg tror nok det heller mot at vi må kjøpe ny.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 11:16   #14
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Ja? Puttet maskinen i bilen og kjørt til lokalt hvitevareverksted. De gir et prisoverslag. Og leverer den til gjenvinning om det ikke er aktuelt å reparere. Ut må den jo uansett.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 13:46   #15
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja? Puttet maskinen i bilen og kjørt til lokalt hvitevareverksted. De gir et prisoverslag. Og leverer den til gjenvinning om det ikke er aktuelt å reparere. Ut må den jo uansett.

Men om de kjøper ny og får montert tar jo ofte de som leverer med seg den gamle. Greit å slippe den biten synes jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 14:14   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Vi hadde fått reparatør hjem. Ikke forsøkt å fikse selv.

Vi har to Siemens oppvaskmaskiner vi har reparert to ganger etter de var 5 år. Det var ikke den feilmeldingen vet jeg. De var 8-9 år gamle da vi gjorde og og de går som en klokke ennå. 10 år nå. Jeg synes man skal strekke seg for å reparere eksisterende hvitevarer, men jeg er helt enig i det at det er vanskelig når man ikke vet hva man må ut med og kanskje også risikere å måtte kjøpe nytt uansett.

Men noe man kan huske litt på er at det er såpass store rabatter/tilbud på nye varer i dag at de 1400,- for vurdering av reparasjon er greit i det store og hele. Jeg synes generelt at servicefolkene har blitt langt mer opptatt av at ting skal repareres enn å si at "det er bare å kjøpe nytt". Vi forbrukere må bli flinkere til det, men jeg har selv følt på frustrasjonen. Jeg synes det bør større føringer til på dette, at det skapes flere arbeidsplasser til reparasjon av hva det måtte være og at alt slikt er svært lett tilgjengelig.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 14:18   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har to Siemens oppvaskmaskiner vi har reparert to ganger etter de var 5 år. Det var ikke den feilmeldingen vet jeg. De var 8-9 år gamle da vi gjorde og og de går som en klokke ennå. 10 år nå. Jeg synes man skal strekke seg for å reparere eksisterende hvitevarer, men jeg er helt enig i det at det er vanskelig når man ikke vet hva man må ut med og kanskje også risikere å måtte kjøpe nytt uansett.

Men noe man kan huske litt på er at det er såpass store rabatter/tilbud på nye varer i dag at de 1400,- for vurdering av reparasjon er greit i det store og hele. Jeg synes generelt at servicefolkene har blitt langt mer opptatt av at ting skal repareres enn å si at "det er bare å kjøpe nytt". Vi forbrukere må bli flinkere til det, men jeg har selv følt på frustrasjonen. Jeg synes det bør større føringer til på dette, at det skapes flere arbeidsplasser til reparasjon av hva det måtte være og at alt slikt er svært lett tilgjengelig.

Ja, det er mye som er verdt å reparere. Vi fikset selv vaskemaskinen i fjor ved hjelp av youtube og en ny sensor til 250 kroner. Tenkte det var en såpass liten utgift at det var verdt det selv om det skulle vise seg at det ikke funket. Og den går fortsatt fint nesten et år etterpå.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 14:30   #18
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Men om de kjøper ny og får montert tar jo ofte de som leverer med seg den gamle. Greit å slippe den biten synes jeg.

Hæ? Man betaler for levering og montering men kvier seg for et overslag på reparasjon?
Det skjønte jeg ikke helt?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 15:50   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.253
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hæ? Man betaler for levering og montering men kvier seg for et overslag på reparasjon?
Det skjønte jeg ikke helt?

Mente at om man kjøper ny vil ofte de som leverer den nye ta med seg den gamle gratis.

Jeg hadde neppe giddet demontere en oppvaskmaskin, frakte i bil til reparatør og få prisoverslag, ikke på en maskin som er noen år gammel.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-19, 16:08   #20
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feilmelding på oppvaskmaskin - er det verdt å prøve reparatør?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Mente at om man kjøper ny vil ofte de som leverer den nye ta med seg den gamle gratis.

Jeg hadde neppe giddet demontere en oppvaskmaskin, frakte i bil til reparatør og få prisoverslag, ikke på en maskin som er noen år gammel.

OK. Jeg var faktisk ikke klar over at det var et alternativ engang. Vi har alltid hentet selv og montert selv.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no