Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-19, 17:21   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Selv hører jeg på Rival Sons sitt siste album, Grace Carter, The 1975s siste album og Highasakite sitt siste album.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-19, 19:59   #2
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Har hørt på Highaskite sitt siste album iallefall en gang om dagen siden det kom ut.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-19, 22:32   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Twenty One Pilots, var på konserten i går.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-19, 22:48   #4
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Kristin Asbjørnsen sitt siste album, Traces of you, har gått jevnt og trutt her siste året og jeg blir aldri lei.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-19, 10:23   #5
M&M
Superduper
 
M&M sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.241
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Denne;


(Kilde: youtube.com)

__________________
M(-04)&M(-07)
M&M er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-19, 17:44   #6
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork
 
Kjøkkenskriveren sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 1.548
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?


(Kilde: youtube.com)

__________________
Apeklubben: juli 2008, september 2011, januar 2014, april 2018
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-19, 23:30   #7
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Twenty One Pilots, var på konserten i går.

Hørte at det var en bra konsert, ja. Synd at jeg ikke klarte å få det til, men sånn er det noen ganger. Har ikke hørt veldig mye på dem heller, men det er nok annerledes å høre dem live enn et album uansett.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-19, 23:31   #8
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Har hørt på Highaskite sitt siste album iallefall en gang om dagen siden det kom ut.

Ja, jeg synes det siste albumet er overraskende godt. Jeg hadde på en måte ikke forventet et så bra album etter rettsak og diverse uro og utskiftninger.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-19, 11:26   #9
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Jeg hører mye på the Interrupters for tiden.

https://youtu.be/Yq2jJLswL8I

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.


Sist redigert av ~TM~ : 13-02-19 kl 12:07.
~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-19, 13:32   #10
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Knøtteliten anbefaler Jade Bird. Jeg har blitt litt bitt av basillen selv.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-19, 18:04   #11
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ja, jeg synes det siste albumet er overraskende godt. Jeg hadde på en måte ikke forventet et så bra album etter rettsak og diverse uro og utskiftninger.

Ikke jeg heller, lurer på om noen av sangene hinter til prosessen som bandet har vært igjennom.

Min favorittlåt er Egomaniac.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-19, 22:10   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Shallow med Lady Gaga og Bradley Cooper fra A Star is Born.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-19, 23:04   #13
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.077
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Har blitt litt hekta på Gaga jeg og etter å ha sett netflix-dokumentaren hennes. Syns balladen «a million reasons» er enda finere enn Shallow.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-04-19, 10:30   #14
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Jeg har gått amokk på Platekompaniet og skaffet en mengde CDer, både ny og gammel musikk. Akkurat nå hører jeg på Pink Floyd, der var det mye jeg bare har på vinyl fra før av. Særlig The Final Cut er bra og politisk. Jeg elsker slike helhetlige album. Og Sigrid har jeg hørt mye på de siste dagene.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-19, 10:34   #15
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Eldste lastet inn Billie Eilish på min Spotify for en stund siden. Hun hører jeg på en del. Og så hører jeg mye på Prince igjen, nå som musikken hans endelig er på Spotify. Og Queen, alltid.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-19, 22:51   #16
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Trekker frem denne tråden. Jeg var på Nouvelle Vague konsert på søndag, helt herlig. Så nå hører jeg mye på dem igjen.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-19, 08:17   #17
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Shallow med Lady Gaga og Bradley Cooper fra A Star is Born.

Jeg er så møkk lei denne så jeg bytter kanal.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-19, 13:02   #18
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Jeg hører mye på Tchaikovskij om dagen, og spesielt hans første symfoni. Den er rett og slett magisk, og det forundrer meg så at han fikk endel motbør for den da den kom.

Og så har jeg dratt frem igjen endel av den sterke filmmusikken til Clint Mansell.

George Michael har jeg også hørt litt på. Spesielt They Won't Go When I Go.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-19, 14:09   #19
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Jeg henger igjen i festivalsommeren og hører på Christine and the Queens og Lizzo. Dessuten har jeg litt dilla på Muse etter konserten deres.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-19, 10:29   #20
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny musikktipsetråd: Hva hører du på nå?

Helt tilfeldig kom jeg over Imani Coppola sin skive Chupacabra fra 1997. Jeg blir i godt humør av å høre på den.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no