Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-20, 20:24   #61
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Dette burde kanskje ha lagt i gruffetråden , men....
Å få vært skikkelig ,skikkelig sint. Så sint at man kjenner adrenalinet rusher, og at man får sagt alt man har lagret, og tenkt man burde fått sagt i lang tid.
Jeg burde nok vært sint oftere, kjenner jeg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 28-02-20, 20:41   #62
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Å få eldstesnuppa hjem fra Spania.

Fortell hvordan de hadde hatt det, da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 28-02-20, 20:42   #63
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Kino med eldste. Vi så Little Women. Nydelig film!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 29-02-20, 23:26   #64
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Snø! Det har dalt så vakkert ned i dag. Lyset ble helt nydelig også. Jippi.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 08:38   #65
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Et snev av er normalt liv

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 09:02   #66
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

❄ Snø!! 😊 Skal på ski i nærområdet for første gang i år!!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 14:14   #67
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At mannen dro meg med på trening. Jeg hadde SKIKKELIG ikke lyst, og var nesten sur - også ble det en knallbra økt likevel.

Nå er det bursdag for tantegutt, så kaloriene fylles opp igjen. Gleder meg til å treffe hele slekta, vi er så mange at det er sjelden vi klarer å treffes alle sammen.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 20:38   #68
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Helgens turnering ble vel gjennomført. Vi begynner å få skikkelig øvelse på dette nå og jobber ganske bra sammen. Unnasluntrerne tør ikke lenger trekke seg vekk når jeg kommandere og uansett er moralen så høy at det gjør det vanskelig for dem å bare late som ingen ting. Gjestene var kjempefornøyde med alt egentlig og så fra om det flere ganger i l.a. helgen. Stas.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 21:13   #69
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.848
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg og gubben har vært på cafè. Bare oss to. Han lovet det tidligere i uka og det ble noe av.. Haha, ikke så ofte det har vært bare er oss to disse 20 årene så vi øver.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv  
Gammel 01-03-20, 21:14   #70
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Endelig skitur. Første på nesten to år

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 03-03-20, 16:37   #71
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Når jeg står i en vanskelig situasjon privat og velger å være åpen om det så opplever jeg hjelp og støtte fra så mange hold, senest i dag helt uventet. Å vite at man ikke trenger å stå alene i utfordringer, det er alltid noen som kan se deg og stille støttende opp. Det gjør meg glad.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 03-03-20, 19:03   #72
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

I går: Lillebror (8) skulle ha med pølser til skidag i dag og da pappaen spurte hvor mange pølser han ville ha med, så svarte han tre. Det var helt greit, men så sier han: Jeg kommer nok bare til å spise to, men da har jeg en ekstra hvis noen ikke har.
Dette er så typisk han, og det gjør meg helt innmari stolt.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 03-03-20, 19:31   #73
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Reklame for fitte schittle.
Enkel å glede

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 03-03-20, 19:46   #74
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

At jeg endelig klarte å gå til frisøren med ryggen min som er helt ute.

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 20:04   #75
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

I går: Lillebror (8) skulle ha med pølser til skidag i dag og da pappaen spurte hvor mange pølser han ville ha med, så svarte han tre. Det var helt greit, men så sier han: Jeg kommer nok bare til å spise to, men da har jeg en ekstra hvis noen ikke har.
Dette er så typisk han, og det gjør meg helt innmari stolt.

Her sitter jeg og tenker at jeg egentlig ikke er glad for noe spesielt i dag og så leser jeg dette innlegget.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 20:22   #76
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Ting går fremfor. De gjør det. Jeg klarer å tenke litt fremover. Tenke at jeg faktisk skal flytte til hjem igjen, noe jeg ikke trodde i begynnelsen av januar. Egentlig husker jeg svært lite av hele januar.
Men nå snur det. Sakte men sikkert.
Samtidig er det litt skummelt.
I mange år har jeg vert mer eller mindre preget av psykose i varierende grader. Kanskje også forårsaket av medisinene?
Nå er det mindre, depresjonen gjenstår men det blir vel bedre det også?

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 20:24   #77
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.394
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Godt å høre at det går framover kamp!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå  
Gammel 04-03-20, 20:34   #78
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Her sitter jeg og tenker at jeg egentlig ikke er glad for noe spesielt i dag og så leser jeg dette innlegget.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-03-20, 21:47   #79
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Pelsbroren Baltus som legger seg helt inntil de iskalde føttene mine så jeg blir god og varm.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 04-03-20, 23:27   #80
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Reklame for fitte schittle.
Enkel å glede

? Link?

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no