Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-04-20, 17:26   #201
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 65
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Negativ coronaprøve på pappa.

Gammel 01-04-20, 20:00   #202
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Skoleoppgaven min skal leveres 8 april, ikke 3 april. DEt er gode nyheter det!!!!

Onsdag før Skjærtorsdag altså? Jøss, det var en uvant leveringsdato for noe som har med skole å gjøre. Fint med litt lenger tid da.

Jeg har hatt en fin tur med Mutter'n på gamle trakter og vi fikk pratet litt om folk hun fortsatt husker litt av. Senere ble vi invitert til henne på middag Broder'n hadde laget. Det var kjempehyggelig å hilse på ham igjen. Så da ble det en ordentlig gåtur på meg i dag også.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 20:20   #203
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner tilStrå er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag hadde jeg først en kjempekoselig kveldstur til Mutter'n, vi så gjennom et av de gamle fotoalbummene hennes og fikk pratet mye om folk og hendelser. Så fikk jeg lurt i henne to gode porsjoner middag. Takk til Broder'n som lagde så mye i går. Etterpå gikk jeg tur med en god venninne og vi fikk skravlet skikkelig mye. Det var kjempekoselig. Og nå er det rødvin.

Gammel I går, 20:51   #204
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig strømmekonsert med Henning Sommerro og Jon Pål Inderberg, sammen med pappa som satt i stua si i Oslo.

Gammel I går, 23:10   #205
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

På tur i ettermiddag møtte vi på et vennepar, og det var hyggelig å se de igjen. Også er jeg happy når jeg kan prate med andre enn de jeg bor med.

Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I går, 23:12   #206
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Syrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de flesteSyrinx er kulere enn de fleste
Standard

12-åringen som har kommet ut av skallet sitt i dag. Fantastisk herlig, denne dagen vil jeg leve lenge på.

Gammel I går, 23:18   #207
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Et glass rødvin.

Gammel I dag, 00:32   #208
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt avmillact har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Negativ coronaprøve på pappa.

Så godt!!!

Gammel I dag, 09:13   #209
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Herlig, polarjenta!

Gammel I dag, 13:00   #210
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 173
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fin veiledning via video med veilederne mine. Siden alt er som det er så er det godt å få en times skravling med dem tre ganger i uka bare for å diskutere fag. Selv om jeg aller helst skulle ha vært i skikkelig praksis...

Gammel I dag, 13:03   #211
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de flesteMillen er kulere enn de fleste
Standard

Fredag!

Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel I dag, 17:25   #212
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 120
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag kom rugemaskina i posten!! I kveld skal vi legge inn egg og gjøre klart til kyllinger om 21 dager!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I dag, 17:30   #213
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

I dag kom rugemaskina i posten!! I kveld skal vi legge inn egg og gjøre klart til kyllinger om 21 dager!!!

Så kult. Du må holde oss oppdatert når de begynner å klekke.

Selv er jeg glad for nok et fint besøk hos Mutter'n og for at det er fredag og at jeg fikk gjort så mye på de drøye fem timene jeg jobbet, jeg blir jo aldri avbrutt av småprat med kollegaer nå. Deilig å være så effektiv.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.