Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-20, 16:06   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.878
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Når jeg publiserer noe på min Instagramkonto kunne jeg tenkt meg at det også kom på min Facebook-side. Jeg vet det er noen sammenkoblingsgreier her, men jeg får det ikke helt til. På Insta ser alt normalt ut, men på Face virker det som det kun legger seg på profilen min uten at det er synlig for andre. Jeg er ikke spesielt aktiv på sosiale medier, så jeg antar det er noe jeg ikke har skjønt, men hva? Eller er det å publisere samtidig noe man ikke gjør? Jeg har tenkt å markedsføre bunadssømmen min litt...

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 17:22   #2
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Kanskje du må sjekke innstillingene dine på albumet Instagrambilder på FB?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-20, 19:08   #3
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.434
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Har du koblet Facebook til instakontoen din?

På insta:
Innstillinger - Konto - Tilknyttede kontoer - Facebook; der skal fb-kontoen din stå.
(Dette er noe du bare gjør én gang)


Og så når du legger et bilde på insta, så skal du få valg "publiser på andre kontoer" og da skal face-kontoen din være mulig å velge med sånn skyveknapp.

Da skal det komme rett ut i feeden på Facebook-sida di. Ikke i noe album du må leite etter.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-20, 23:35   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Jeg får automagisk valget om å også publisere på andre SOME når jeg poster på instagram. Pleier å huke av for FB (om jeg vil og det passer seg). Det står lenger nede på siden rett før jeg trykker publiser.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 00:22   #5
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Men hvis det kommer på din FB-profil, men kun synlig for deg, er det ikke sammenkoblingen det er noe galt med, men privacy-innstillingene på Face. Sjekk om du finner Insta på privacy-siden din på Face og se om det står «dele kun med meg selv». Jeg har gjort det på flere apptillegg for at de skal kunne bruke profilen min til innlogging men ikke poste - det var vanligere for noen år siden at de ville ha tilgang til det.

Evt har du en gang, bevisst eller ubevisst, valgt «kun meg» på hvem som kan se et enkeltinnlegg. Noen ganger blir det liggende til du endrer igjen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-20, 21:53   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hvis det kommer på din FB-profil, men kun synlig for deg, er det ikke sammenkoblingen det er noe galt med, men privacy-innstillingene på Face. Sjekk om du finner Insta på privacy-siden din på Face og se om det står «dele kun med meg selv». Jeg har gjort det på flere apptillegg for at de skal kunne bruke profilen min til innlogging men ikke poste - det var vanligere for noen år siden at de ville ha tilgang til det.

Evt har du en gang, bevisst eller ubevisst, valgt «kun meg» på hvem som kan se et enkeltinnlegg. Noen ganger blir det liggende til du endrer igjen.

Ja, det er et jeg mener med mitt innlegg over her.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-20, 00:39   #7
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Jeg må ha åpen konto på Insta for å kunne dele innleggene på Face. Jeg har vanligvis lukket konto, og glemmer fort å lukke den igjen hvis jeg har åpnet den for å dele på Face (må vente en liten stund før jeg lukker kontoen igjen - hvis ikke forsvinner bildet fra Face) så jeg har etter hvert gitt opp å dele fra Insta. Poster heller eget innlegg på Face i stedet for. Kanskje ikke så mye til hjelp, men det kan tenkes det er Insta-innstillingen du må gjøre noe med.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-20, 13:45   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Publisere samtidig på Facebook og Instagram?

Jeg må ikke det.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no