Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp - jeg skal i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-08, 10:46   #1
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Hjelp - jeg skal i bryllup

Som overskriften sier skal jeg i bryllup i oktober. Har lyst å kjøpe noe nytt og være skikkelig flott for en gang skyld. Det er ikke så ofte jeg er i bryllup, derfor skulle jeg gjerne hatt noen tips på hva man kan ha på seg i ett bryllup på den årstiden. Og gjerne også tips til butikker i Oslo området som har fine kjoler til ok pris.

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 10:55   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg skal i bryllup

Jeg aner ikke noe om butikker i Oslo, men ville bare si lykke til i kjolejakten. Bryllup er kjekt.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 10:56   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.879
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp - jeg skal i bryllup

Ta en tur innom Coast i Homansbyen eller på Byporten! Hvis du er heldig, er det kanskje fortsatt salg der og mulighet for å gjøre et kupp. De har omtrent bare ordentlig pyntede klær.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-08, 17:53   #4
Amic@
Tobarnsmor :)
 
Amic@ sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Innlegg: 806
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Sv: Hjelp - jeg skal i bryllup

Takk Elinblu, da skal jeg ta meg en tur innom der! Typisk meg å være starte letingen alt for seint, eller så finner jeg sko først og da er det ihvertfall vanskelig å finne kjole.... ! Tenkte å skeie ut litt denne gangen, og til og med ha time hos frisør samme dag!

__________________
Amic@, M('06) A('10)
Amic@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-08, 02:23   #5
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hjelp - jeg skal i bryllup

Fine kjoler og OK pris henger ikke alltid sammen

Coast, som allerede er nevnt, har fine kjoler. Oasis kan også ha fine selskapskjoler til en forholdsvis rimelig penge (sist jeg tittet innom hadde de fleste litt sånn coctail/skoleball-preg, men jeg regner med at de ikke har fått inn alle høstklærne ennå). Floyd på Grünerløkka har masse selskapskjoler i mellomklassen hva pris angår, men jeg synes personlig ofte de ser litt billige ut og kvaliteten er visstnok ikke så god. Hvis du vil gå litt opp i pris, har Karen Millen (Paléet) som regel veldig mange fine kjoler (favoritt!).

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no