Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva er din favorittfrokost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-17, 15:05   #61
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg kan ikke gjøre noe uten å dusje. Ikke hvis jeg har stått opp før åtte, i hvert fall.

Samme her. Om jeg tvinges til å spise frokost før dusj kaster jeg opp. På ordentlig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:07   #62
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er rett og slett veldig glad i frokost.

Jeg er nok litt enklere: Jeg er rett og slett veldig glad i mat. Veldig deilig å ha "fått lov" å lage mat igjen etter at mannen har laget i mange år.

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

En jeg kjenner pleide å sette frem et krus kaffe ved vasken på badet, til mannen sin, så han kunne ha mens han i halvsøvne barberte seg før dusjen. (Han visste seriøst ikke å sette pris på hvor godt han hadde det, men det er en annen historie)

Noterer meg at du sier "han hadde" (merkelig det der? Hvorfor er vi så blinde for det som er positivt i livene våre )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:09   #63
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Han skjønner det NÅ, da. Når det ble borte, og det var hans egen skyld. (Uten at jeg skal dele mer av den historien her).

Men sant, sånn er det vel med det meste. Count your blessings.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:10   #64
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg har en venninne som har det forholdet til kaffe. Hun pleide en periode å ha kaffemaskinen stående på nattbordet, etter å ha snublet og falt for mange ganger på vei fra seng til kjøkkenbenk.

Eg snuble meg halvnaken inn på kjøkkenet, trykke på nespressoknappen (har satt kopp og kapsel i kvelden før) og har kaffi i munnen maks et minutt etter eg har satt beina i bakken

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:17   #65
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

I ukedagene spiser jeg laktosefri yoghurt med banan, blåbær og glutenfri granola, stort sett uten unntak. Varierer mellom kjøpt og egenlaget granola, da.

I helgene blir det i grunnen ofte det samme, jeg har en mann som ikke er sulten om morgenen og to jenter som gjerne bare vil ha frukt eller noe lett med det samme, så hos oss er det rundstykker osv. til lunsj sånn i elleve-tolvtiden. Det hender jeg lager cottage cheese-lapper i helgen. En sjelden gang spiser jeg brødskive i ukedagene, men det er ytterst sjeldent.

Jeg har forresten laget yoghurt bare ved å bruke noen skjeer yoghurt, kokt opp med melk og latt det ligge i en tett beholder innpakket i ymse tepper e.l. noen timer. Det fungerte veldig bra uten fænsi kit eller pulver! Husker ikke måleforholdene lenger, men skal se om jeg ikke har det et sted. Lenge siden jeg har prøvd det nå.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:17   #66
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Ja, og kaffe må jeg også ha. Til maten, etter dusjen. Er ingen stor fan av mye kaffe på tom mage.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:30   #67
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Takk for yoghurt-tips! Lurer på om jeg skal prøve med å bruke den jeg har laget allerede som base!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:34   #68
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Ja, jeg tror det skal gå veldig fint! Jeg mener vi bare kjøpte ferdig yoghurt første gangen (type tyrkisk eller noe), og så brukte vi en rest som base til neste runde. Lagde riktignok med helmelk den gang, men lett burde fungere.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:34   #69
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har forresten laget yoghurt bare ved å bruke noen skjeer yoghurt, kokt opp med melk og latt det ligge i en tett beholder innpakket i ymse tepper e.l. noen timer. Det fungerte veldig bra uten fænsi kit eller pulver! Husker ikke måleforholdene lenger, men skal se om jeg ikke har det et sted. Lenge siden jeg har prøvd det nå.

Du kan se på lenken jeg la ut tidligere tråden for temperatur, tips etc

(Litt rart egentlig at youghurt er så populær kjøpevare, i og med den er såpass enkel å lage? Er kanskje litt slik som surdeig, at selv om det er enkelt krever det en del planlegging pga tidsbruken? Ser selv at jeg heller lager kaker enn gjærbakst, nettopp på grunn av det krever litt planlegging på tid)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:36   #70
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg liker veldig godt den jeg lager nå, og den er veldig god for magen, så det ville jo vært genialt om jeg kunne bare basere meg på den! Penger spart, yey!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:41   #71
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Sjokolade-is. Aldri feil. Med sjokoladesaus. Gjerne med dajm.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:42   #72
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg er ikke skapt for å innta noe som helst før det har gått litt tid.
Men jeg liker rundstykker og bredt utvalg pålegg, og jeg har en hangup på toast med honning til dessert.
Om jeg er borte (aka hotell) drikker jeg alltid appelsinjuice, og spiser skiver/rundstykke med ost, syltetøy eller laks. Så drikker jeg te, og så toast m/honning eller croissant. Og gjerne vannmelon.
Jeg er et vanedyr.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:45   #73
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg har forresten laget yoghurt bare ved å bruke noen skjeer yoghurt, kokt opp med melk og latt det ligge i en tett beholder innpakket i ymse tepper e.l. noen timer. Det fungerte veldig bra uten fænsi kit eller pulver! Husker ikke måleforholdene lenger, men skal se om jeg ikke har det et sted. Lenge siden jeg har prøvd det nå.

Ja, var noe sånt jeg tenkte på, som jeg husker fra den melkeringegreia da jeg var barn. Var farmor som brukte å gjøre det slik.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:47   #74
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Sjokolade-is. Aldri feil. Med sjokoladesaus. Gjerne med dajm.

Jeg liker ikke is. Er på det nærmeste utstøtt i min egen familie, men i sommer var vi på ferie med ei venninne av meg og datteren hennes. Og venninnen min like heller ikke is - ikke rart vi ble bestevenninner!

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:49   #75
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du kan se på lenken jeg la ut tidligere tråden for temperatur, tips etc

Ah, den hadde jeg ikke fått med meg, tusen takk! Da skal jeg jommen teste det med laktosefri melk. Går en del yoghurt hjemme hos oss!

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:50   #76
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg liker ikke is. Er på det nærmeste utstøtt i min egen familie, men i sommer var vi på ferie med ei venninne av meg og datteren hennes. Og venninnen min like heller ikke is - ikke rart vi ble bestevenninner!

Liker ikke is?!?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 15:54   #77
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg spiser veldig lite is.
Det er blant tingene jeg kan leve helt uten, faktisk.
(Det er mange andre ting jeg heller skulle hatt på den listen, forråsidetsånn, menmen.)

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 16:07   #78
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Jeg er heller ikke max begeistret for is. Og hvertfall ikke til frokost. :kvalm:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 16:12   #79
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er nok litt enklere: Jeg er rett og slett veldig glad i mat.

Haha, ja, jeg er selvsagt en dedikert spiser av absolutt alle måltider. Unntatt kveldsmat. Da vil jeg heller ha sjokolade.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-17, 16:14   #80
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er din favorittfrokost?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er heller ikke max begeistret for is. Og hvertfall ikke til frokost. :kvalm:

Samme her. Spiser det av og til, om sommeren, men klarer meg helt fint uten også. Men på Sicilia er det ikke uvanlig å spise is til frokost. Eller granita, som er mer som en slush av juice, frukt og bær. Sammen med brioche. En ganske pussig greie, spør du meg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no