Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-18, 15:11   #241
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg elsket følelsesspekteret som vistes i ansiktet til Saga. For en vidunderlig skuespiller.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 14:28   #242
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Eg likte og slutten. Eg syntest det var utruleg sterkt at ho tok bort «Länskrim, Malmö» frå namnet sitt. Det var så mykje i dei to orda som ikkje blei sagt der.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 14:49   #243
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg likte og slutten. Eg syntest det var utruleg sterkt at ho tok bort «Länskrim, Malmö» frå namnet sitt. Det var så mykje i dei to orda som ikkje blei sagt der.

Ja, virkelig.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 15:35   #244
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg likte og slutten. Eg syntest det var utruleg sterkt at ho tok bort «Länskrim, Malmö» frå namnet sitt. Det var så mykje i dei to orda som ikkje blei sagt der.

Ja, helt enig.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 17:59   #245
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg likte og slutten. Eg syntest det var utruleg sterkt at ho tok bort «Länskrim, Malmö» frå namnet sitt. Det var så mykje i dei to orda som ikkje blei sagt der.

Helt enig!

Jeg likte at Saga har en framtid foran seg som ikke er så preget av fortiden.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 18:08   #246
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg likte og slutten. Eg syntest det var utruleg sterkt at ho tok bort «Länskrim, Malmö» frå namnet sitt. Det var så mykje i dei to orda som ikkje blei sagt der.

Det var sterkt ja.

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-18, 23:08   #247
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg elsket følelsesspekteret som vistes i ansiktet til Saga. For en vidunderlig skuespiller.

Enig! Jeg kommer til å savne denne serien.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 08:16   #248
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

https://www.expressen.se/noje/sofia-...l-bron-fansen/

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-18, 14:56   #249
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.647
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ikke se på omtalen om serien som er over artikkelen. For en grufull stemme på den dama! :grøss:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 00:54   #250
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Da kunne jeg endelig lese denne tråden igjen. Jeg syns Broen er utrolig bra, altså, trist at det er helt slutt.

Men: Se hva Retz gjettet, etter 6 episoder. Jeg ble imponert!!

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Men sekretæren/assistenten da? Kan hun være Stephanie, elskerinnen til Tommy? Det mest nærliggende er jo at det er sønnen som hevner faren, men det er litt for opplagt. Og alt tyder jo på at Astrid er Henriks datter, men hvis hevneren - hvis det da er en hevner som står bak - er/blir klar over dette er det ikke lenger Saga som står Henrik nærmest. Det er Astrid.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 11:59   #251
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ho ho, nå ble jeg nesten litt imponert selv også!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-18, 12:10   #252
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Ho ho, nå ble jeg nesten litt imponert selv også!

Velfortjent!

Selv gikk jeg rundt og var skikkelig selvgod i flere dager etter at jeg fikk rett, for jeg sa nemlig veldig, veldig tidlig i sesong 3 at jeg var overbevist om at Henriks kone og barn ikke var virkelige.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 00:58   #253
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Ikke se på omtalen om serien som er over artikkelen. For en grufull stemme på den dama! :grøss:

Og etter den beskrivelsen måtte jeg jo bare se.
Grufull stemme ja! :grøss:
Fascinerende også på sett og vis, parodisk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 11:05   #254
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Velfortjent!

Selv gikk jeg rundt og var skikkelig selvgod i flere dager etter at jeg fikk rett, for jeg sa nemlig veldig, veldig tidlig i sesong 3 at jeg var overbevist om at Henriks kone og barn ikke var virkelige.

Ikke virkelige? Den skjønte jeg ikke.

Jeg er ikke smartere enn at jeg kun skjønte at det var noe muffins med han terapeuten, og at Astrid kaaaanskje kunne være Henriks datter.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 11:21   #255
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Ikke virkelige? Den skjønte jeg ikke.

Altså, at når vi så dem hjemme hos han og han snakket til dem, så var det jo bare innbilning.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no