Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Broen sesong 4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-18, 12:19   #121
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Det er jo alltid en tvist i denne serien. Jeg sa tidlig at han i rullestol var involvert på en eller annen måte, og det stemte. Og så følte jeg at det var litt for innlysende at det søskenparet skulle være Henrik sine døtre, og sa at den grenda er innblandet. Nå får vi hint om at det kan være tilfelle, men jeg klarer ikke tro på noe

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 14:44   #122
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

No shit, Sherlock.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 14:58   #123
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg har en teori om hvor Henriks jenter er:
Jeg tror det var den manipulative, ekle fyren i landsbyen som drepte Alice. (Er håpløs med navn, så husker ikke hva han het, men han som Saga akkurat har avhørt om Alice.) Datteren hans er den ene av døtrene til Henrik, mens søsteren er hun som er gravlagt under navnet Anna.

Ja, det er nesten helt åpenlyst nå etter forrige episode. Hvis det ikke er tilfelle skjønner jeg ingenting. Han der passiv agressive psykopaten i landsbyen er sikkert han nye typen kona til Henrik traff. Så ble han litt for innpåsliten og da hun ikke ville mer, drepte han henne. I mitt hode. Får bare vente og se, aaargh. Egentlig elsker jeg jo at de får oss til å ha hundre teorier i hodet og kaster oss hit og dit, de er flinke til det.

Liker ikke at dette er alle siste sesong noensinne.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 15:29   #124
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.273
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Broen sesong 4

Og den hangen hun har til å ikle seg ulike personligheter skal sikkert understøtte teorien, ettersom hun på et tidlig tidspunkt må ha fått beskjed om at hun heretter skal være svensk datter av snik, i stedet for dansk datter av Henrik og Alice.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:03   #125
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

Og den hangen hun har til å ikle seg ulike personligheter skal sikkert understøtte teorien, ettersom hun på et tidlig tidspunkt må ha fått beskjed om at hun heretter skal være svensk datter av snik, i stedet for dansk datter av Henrik og Alice.


Ja det hadde jeg glemt, at hun satt ved graven og snakket dansk. Det ER henne, jeg er så sikker, så sikker. Klarer ikke å vente til søndag.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:23   #126
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ja det hadde jeg glemt, at hun satt ved graven og snakket dansk. Det ER henne, jeg er så sikker, så sikker. Klarer ikke å vente til søndag.

Jeg følte meg også sikker. Men med denne serien vet man liksom aldri.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-18, 16:35   #127
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg lurer jo på om det Kevin aka Brian som står bak mye av dette...

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-18, 19:14   #128
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Psykologen til dei jentene er mannen til ho som døde i første episode, sant? Ja, det er det jo. Og så er det fryktelig vanskelig å følge tråden fram til no.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-18, 19:43   #129
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg lurer på om psykologen til Saga er involvert i mer enn bare å være Sagas terapeut. Bemerkningen om at ikke alle hadde anledning til å komme til kontoret, og at hun av og til må besøke klienter andre steder, fikk meg til å stusse. Hvorfor skrive inn en slik kommentar? Og hva er egentlig funksjonen til rollefiguren som er sekretær/assistent til Niels Thormod?

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-18, 19:45   #130
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Jeg lurer på om psykologen til Saga er involvert i mer enn bare å være Sagas terapeut. Bemerkningen om at ikke alle hadde anledning til å komme til kontoret, og at hun av og til må besøke klienter andre steder, fikk meg til å stusse. Hvorfor skrive inn en slik kommentar? Og hva er egentlig funksjonen til rollefiguren som er sekretær/assistent til Niels Thormod?

Jeg tenkte det samme. Men nå er folka bak Broen notoriske til å lede oss på villspor da, så jeg tar alle slike kommentarer med en klype salt.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-18, 21:48   #131
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tenkte det samme. Men nå er folka bak Broen notoriske til å lede oss på villspor da, så jeg tar alle slike kommentarer med en klype salt.

Ja, det er akkurat det Tviler liksom på alt jeg tror der.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 06:18   #132
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg tenker at alle rollene har sin funksjon, det samme gjelder replikkene. Hvorfor har de laget akkurat rollen, hvorfor er den replikken med? Men then again; blindspor er jo som dere påpeker, en viktig funksjon i Broen. Blir spennende dette!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 12:38   #133
Majka
Kometkamerat
 
Majka sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 180
Majka er litt kulMajka er litt kul
Standard

Sv: Broen sesong 4

Tror det var kommentaren til psykologen som fikk Saga til å forstå at en terapaut hadde vært på arbeidsplassen til Alice.

Majka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-18, 18:56   #134
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Opprinnelig lagt inn av Majka, her.

Tror det var kommentaren til psykologen som fikk Saga til å forstå at en terapaut hadde vært på arbeidsplassen til Alice.

Ja, slik oppfattet jeg det også.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 08:57   #135
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.737
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Men sekretæren/assistenten da? Kan hun være Stephanie, elskerinnen til Tommy? Det mest nærliggende er jo at det er sønnen som hevner faren, men det er litt for opplagt. Og alt tyder jo på at Astrid er Henriks datter, men hvis hevneren - hvis det da er en hevner som står bak - er/blir klar over dette er det ikke lenger Saga som står Henrik nærmest. Det er Astrid.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 10:30   #136
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Broen sesong 4

Jeg liker ikke han sektmannen. Ei heller hun sjefen i sekten :skummelt:
Og så håper jeg Henrik ble reddet av Saga.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 12:37   #137
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Ny episode ute!! Ajajajaj. Snakkes.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 14:22   #138
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Broen sesong 4

Fnett sett episode 7, mange tråder som må samles neste søndag.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 16:05   #139
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.687
Blogginnlegg: 35
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Broen sesong 4

Åh, jeg elsker Sofia Helin! Hun spiller helt fantastisk i denne serien. Denne episoden fikk meg til å gråte, og jeg er forbløffet over hvordan tre små ord fullstendig endret mitt syn på den sure, gretne Linn.

Men Kevin/Brian, altså. Han er ikke god.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-02-18, 16:59   #140
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Broen sesong 4

Teite Henrik. Hei sønn til han som hevnes ved å drepe de ansvarliges nærmeste! Jeg har funnet datteren min! :hurra:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no