Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-06-07, 10:11   #41
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Er han norsk? Det har eg faktisk aldri visst.

Per Petterson er fra tjukkeste Groruddalen.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 10:39   #42
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

1. Johan Falkberget: Christianus Sextus
2. Lars Saabye Christensen: Beatles
3. Johan Falkberget: Nattens Brød
4. Jan Wiese: Kvinnen som kledte seg naken for sin elskede

Tja ... når det gjelder den siste må jeg visst tenke meg om.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 05-06-07 kl 12:05.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 10:47   #43
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå er dine stemmer telt opp, Kasia, så nå kan du ALDRI ombestemme deg. Hogd i stein.



Urettferdig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 11:29   #44
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Jeg tar det raskt og enkelt, de som har betydd mest for senere lesing:

Lars Saabye Christensen: Beatles

Elin Brodin: Askefolket

Sigrid Undset: Kristin Lavransdatter

Tor Åge Bringsværd: Gobibøkene

Erik Fosnes Hansen: Salme ved reisens slutt

Og ser at jeg er veldig konvensjonell.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 12:13   #45
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Nå har jeg oppdatert. Jeg har ikke tatt med skuespill og diktsamlinger. :streng:

Får ikke Folk og røvere i Kardemomme by være med heller? Jeg tenkte altså på romanen fra 1955, og ikke på skuespillet fra 1956.

Men nå ser jeg forresten at Språkrådet omtaler verket som et skuespill. Er de like på viddene som de pleier, eller er det jeg som har misforstått?

Ben " og grei" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 12:55   #46
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Får ikke Folk og røvere i Kardemomme by være med heller? Jeg tenkte altså på romanen fra 1955, og ikke på skuespillet fra 1956.

Nei, det var menneskelig svikt.

Tine "Nazi, men ikke nazi" Toff

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 13:32   #47
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Thomas Fs siste nedtegnelser til almenheten omtales som en novellesyklus, ikke en roman, i norskverket jeg har stående på pulten min her.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 15:39   #48
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Enda mer menneskelig svikt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 15:49   #49
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Her er mitt bidrag. Kanskje litt A4, men dette er i alle fall bøker som har betydd mye for meg ...


Beatles - Lars Saabye Christensen
Seierherrene - Roy Jacobsen
Forføreren, Erobreren, Oppdageren - Jan Kjærstad
Små nøkler, store rom, Poplene på St. Hanshaugen, Elsi Lund - Bjørg Vik
Det sjuende møtet - Herbjørg Wassmo

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 18:26   #50
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Thomas Fs siste nedtegnelser til almenheten omtales som en novellesyklus, ikke en roman, i norskverket jeg har stående på pulten min her.

I så fall vil jeg ha inn Bikubesong istedet.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 20:42   #51
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Norske bøker som har betydd noe for meg

Knut Hamsun: Markens grøde
Berglijot: Hobæk Haff Sigbrits bålferd
Jan Wiese: Mannen som kledde seg naken for sin kvinne / eller Kvinnen som kledde seg naken for sin elskede som andre liker å kalle den.
Erlend Loe: Naiv Super
Halvdan Freihow: Kjære Gabriel


(Ellers var disse nære: Ellingbøkene, Hvite niggere (Ambjørnsen), Ragdes bøker, Tore Renbergs "Mannen som elsket yngve", Sult (Hamsun), osv.. VANSKELIG dette.)


Sist redigert av Mandarin : 04-06-07 kl 21:40.
Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:10   #52
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jan Wiese: Mannen som kledde seg naken for sin kvinne

Fantastisk ny tittel!

Jeg valgte å være streng mot Kjære Gabriel, som vel ikke egentlig er en roman, så du kan få med en av nesten-kandidatene dine i stedet.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:15   #53
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

I så fall vil jeg ha inn Bikubesong istedet.

Åh, den er nydelig!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:16   #54
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Jeg får en følelse av at jeg har vært litt vel ivrig i min neglisjering av nyere norsk litteratur når jeg leser denne tråden.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:36   #55
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

"Skipper Worse" Alexander Kielland

"Gift", "Fortuna" & "St. Hansfest" Alexander Kielland

"Kruttårnet" Jens Bjørneboe

"Seierherrene" Roy Jacobsen

"Sangen om St. Croix" Gerd Brantenberg

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:39   #56
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fantastisk ny tittel!

Jeg valgte å være streng mot Kjære Gabriel, som vel ikke egentlig er en roman, så du kan få med en av nesten-kandidatene dine i stedet.



Trenger jeg å si hvilken tilstand jeg er i. :ør:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 21:43   #57
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Fantastisk ny tittel!

Jeg valgte å være streng mot Kjære Gabriel, som vel ikke egentlig er en roman, så du kan få med en av nesten-kandidatene dine i stedet.

Hm. Jeg velger meg: Beatles.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:10   #58
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Mannen ber også veldig pent om å få være med ...

Her er hans liste:

1. LSC: Beatles
2. Bjørneboe: Jonas
3. Halberg: Flommen
4. Hamsun: Sult
5. Dahl: På vei til en venn

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:12   #59
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg får en følelse av at jeg har vært litt vel ivrig i min neglisjering av nyere norsk litteratur når jeg leser denne tråden.

Jeg er helt motsatt og leser omtrent bare norsk, så jeg blir helt rørt av å se hvor mange fantastiske bøker som er nevnt her. Nesten for hvert nye innlegg tenker jeg "Å, den ja! Hvordan kunne jeg glemme den!"

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 22:38   #60
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs norske litterære kanon – dine yndlingsromaner?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg får en følelse av at jeg har vært litt vel ivrig i min neglisjering av nyere norsk litteratur når jeg leser denne tråden.

Jeg også.

Leser nesten utelukkende engelsk litteratur for tiden, og bør vel egentlig snu nesen litt tilbake mot norske forfattere også.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no