Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rimelige finsko med flat eller nokså flat såle

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-18, 12:51   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rimelige finsko med flat eller nokså flat såle

Datteren min (17) trenger finsko. Hun hater å pynte seg, så jeg har flaks hvis de i det hele tatt blir brukt.. Jeg vil ikke betale mye for dem. De trenger ergo ikke ha allverdens kvalitet, det er snakk om et juleselskap i året, liksom.

Hun bruker str 40, er utvokst i føttene, bruker spesialsåle fordi hun tråkker mye innover, men hvis skoen er litt oppbygget, trenger hun ikke såler i finsko, tenker jeg. Hun er veldig lang og sliter med balanse, så evt hæler kan ikke være høye.

Utseende er minst viktig her. Men greit at de passer til det meste.

Hvor leter vi?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no