Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Barnemat

Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-04-08, 20:19   #41
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Tok et søk på nett nå, og den koster rundt 150 kroner. Blodpris. I Danmark får man kjøpt dem på vanlige butikker, og da er det omtrent halve prisen.

  Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:30   #42
Zianta
Nybegynner
 
Zianta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 26
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Jeg brukte NAN HA1 de fra 3-6 mnd , og gikk så over til Hipp.
Han gulpet veldig mye det første året, og med Hipp så gulpet han litt mindre.
Og det som kom opp stinket ikke spy slik det gjorde med f.eks. ferdigbalndingen til Småfolk.
Han ville også kun ha middagsglassene fra Hipp.

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 13:36   #43
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Hipp!

Vi har brukt Hipp mme til begge ungene, og er strålende fornøyd. Samt både Hipp og Småfolks barnematglass, og ikke minst Hipps fantastiske FruitBreaks.

I begynnelsen brukte vi også Colletts mme, men da de ble kjøpt opp av andre aktører (var det Kraft foods eller Nestle, husker ikke) byttet de oppskrift på melkepulverbasen (har jeg fra min far som er tidl. plansjef i TINE), og kvaliteten sank merkbart (min far, som har et sterkt forhold til jobben sin, skammet seg på deres vegne).

Både Hipp og småfolk er bra, både på smak, tilsetningsstoffer og sammensetning! Kan tenke meg flere grunner til at barn gulper mindre/har mindre luftsmerter når man går over fra Nestlé til bedre merker... Så ingen grunn til å ikke prøve!

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 11:52   #44
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Tryllemelk?

Neida. Søsteren min har ei tulle på 4 måneder, og hun opplevde det samme. Hun ammer for det meste, men synes det er kjekt å gi mme når hun skal på trening, etc. Jentungen hennes får veldig vondt i magen av NAN, men ikke av Hipp (som smarte tante - meg , anbefalte fordi den er økologisk og MYE lettere og bedre for små barnamager å takle).

Jeg vil også gjerne bruke HIPP, de gangene han får flaske. Men det er så sjelden at det frykter de kommer til å gå ut på dato.

Kan pulveret fryses?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 11:56   #45
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Mener zol har sagt det ja.

Og Småfolk sin MME kommer i små poser på 2L hver, så de er nok lettere å bruke opp.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-08, 12:12   #46
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hipp morsmelkerstatning - erfaringer?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg vil også gjerne bruke HIPP, de gangene han får flaske. Men det er så sjelden at det frykter de kommer til å gå ut på dato.

Kan pulveret fryses?

Småfolk opplyser om at deres pulver kan fryses, og jeg regner med det gjelder for samtlige merker

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no