Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-18, 19:33   #501
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg er så usigelig glad for at det er så mange dyktige, virksomme og klare mennesker her inne! For da kan mennesker som meg, som er altfor naive (kommer til å bli spist av zombier i den tro at de sikkert bare har en hudsykdom el.l. ), tunge (klarer ikke løpe fra zombiene, blir igjen spist pga godt fettlag), har ikke samlet mat/vann (må ut å lete etter mat/vann = blir spist av zombier på veien), generelt uforberedt (blir spist av zombier som banker på døra, i den tro at det er naboen som skal låne sukker! Og kanskje det ER naboen...som har blitt til zombie og vil spise meg siden jeg ikke har vannet plantene hennes godt nok), ja da kan kanskje jeg få krype til en av dere og be om asyl for meg og gutta... Hvis jeg ikke blir spist på veien!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:21   #502
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Hahaha Taien, nå dævva jeg nesten.

Jeg har epler og plommer *=prosjektiler) og masse hjemmeavla hvitløk (skremmer ev vampyrer) og vedovn, ved, sukker og bær, så noe mat skal det bli.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:32   #503
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Taien!

Jeg har vinkjeller. Regner med at dere andre som har hermetikk og syltetøy og sånn trenger å slukke sorger og bekymringer med en flaske god vin, så gidder ikke hamstre.

Bm: årgangssjampis

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-18, 23:35   #504
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Taien!

Jeg har vinkjeller. Regner med at dere andre som har hermetikk og syltetøy og sånn trenger å slukke sorger og bekymringer med en flaske god vin, så gidder ikke hamstre.

Bm: årgangssjampis

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 01:57   #505
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Vi har også vinkjeller.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-18, 07:34   #506
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg har lagt på meg 7 kilo siden sist, så nå har jeg mer å gå på i en krisesituasjon, og hadde sikkert overlevd dritlenge på bare vann.

Jeg tok liksågodt ti. Bare for å være trygg.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 10:35   #507
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg har også lagt på meg litt ekstra isolasjon. I tillegg svømmer jeg hver dag, og håper at lukten av saltvann, tang, brennmanet og oljesøl kan bidra som kamuflasje.
Jeg har innmari mye kjeks i skap og skuffer, så jeg tror jeg klarer meg et par dager.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-18, 16:18   #508
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Sjekket ut mitt eget "private" beredskapsrom i helga. (privat = har tilgang til. Ikke bare mitt, da. Det er badstue der, og sånn mellomrom med dusj - for å skylle seg før man går inn i beredskapsrommet. Sikkert bra mot kjemisk krigsføring)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 13:22   #509
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

For et par uker siden plukka jeg opp alle hvitløksknollene i hagen slik at vampyrene holder seg unna. Jeg skal ta de minste kløftene og stikke i jorda igjen, slik at det blir nytt vampyrvern til neste år også. De blir fort på denne størrelsen og større, hvis jorden er noenlunde god og det kommer i hvert fall litt regn:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2369_garlic_from_garden_1500x2250.JPG (1,79 MB, 46 visninger)
Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 17:36   #510
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Taien!

Jeg har vinkjeller. Regner med at dere andre som har hermetikk og syltetøy og sånn trenger å slukke sorger og bekymringer med en flaske god vin, så gidder ikke hamstre.

Bm: årgangssjampis

Kan jeg komme?! For hvis jeg tyller i meg massevis med årgangssjampis og blir spist av zombier, så blir de fulle og sløve + desorienterte! Da er dere andre trygge! (Og jeg så på druen at jeg ikke merker at zombiene tygger på meg...)

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 19:00   #511
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Kan jeg komme?! For hvis jeg tyller i meg massevis med årgangssjampis og blir spist av zombier, så blir de fulle og sløve + desorienterte! Da er dere andre trygge! (Og jeg så på druen at jeg ikke merker at zombiene tygger på meg...)

Klart du kan!


Hvorfor har vi ikke en zombie-smiley?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 19:25   #512
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?



__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 19:28   #513
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Klart du kan!


Hvorfor har vi ikke en zombie-smiley?

Uannsett hva som skjer så skal jeg møte skjebnen med sjampis innabords!

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-18, 20:30   #514
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Mannen kjøpte to kartonger med 2.sortering smågodtsjokolade på Hval sjokoladefabrikk da han var i Sandefjord i helga. Sjokolade hjelper som kjent mot det meste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-20, 23:55   #515
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Etter gjensyn med denne tråden via en annen tråd, sitter jeg og ergrer meg litt over at vi ikke har fått gjennomført apokalypsofestivalen hos Nextlife.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 00:03   #516
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Siden sist har jeg gjort et dypdykk i garasjen og kan leve godt svært lenge på en deleøkonomi basert på skruer, spikere, beslag og skjøteledninger.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 09:36   #517
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi har vinkjeller.

Jeg har flyttet fra den! Må ha en ny plan. Basert på feltundersøkelser fra nabolaget har jeg blinketvut et pensjonistpar som helt sikkert har nok av alt. Inntil apokalypsen kommer, smører jeg dem med enkle tjenester. :smart:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 10:46   #518
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har flyttet fra den! Må ha en ny plan. Basert på feltundersøkelser fra nabolaget har jeg blinketvut et pensjonistpar som helt sikkert har nok av alt. Inntil apokalypsen kommer, smører jeg dem med enkle tjenester. :smart:

Og slipper du opp for mat kan du jo allltids ordne et "uhell". (Æsj nå ble jeg kvalm av meg selv her).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 10:54   #519
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Mannen kjøpte to kartonger med 2.sortering smågodtsjokolade på Hval sjokoladefabrikk da han var i Sandefjord i helga. Sjokolade hjelper som kjent mot det meste.

Vi har merkelig nok gått tom for apokalypsesjokolade, selv om vi ikke har opplevd en bitte liten apokalypse engang. På tide å fylle opp lageret igjen, i tilfelle det blir alvor og vi må forskanse oss i kjelleren.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 28-01-20 kl 13:16.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-20, 11:25   #520
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg skal grave meg ned i snøen. Tåler zombier kulde?

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no