Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-08, 21:02   #1
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Ja det lurer jeg på, og evt. hvorfor det ene fremfor det andre?
Jeg er duppedittfreak, og har litt lyst på en PSP...

  Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:08   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Til deg eller barn?
Til deg vil jeg anbefale PSP. Bedre grafikk, mange flere muligheter, kulere
Til barn vil jeg stort sett anbefale Nintendo ds -i hvert fall hvis barnet er under 14, sånn ca. Mange flere spill å velge i, billigere spill og enklere å låne av hverandre (flere som har DS enn PSP). For jenter er det ganske få gode spill til PSP (i hvert fall det vi har sett), mens DS har en haug med "jentespill".

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:20   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

I venneflokken til ungene er det 2 som har PSP og 10-12 som har DS. De med DS ender som regel opp med å låne DS eller se på at de andre spiller.

Personlig vet jeg ikke hva som er best, men det ser ut som om ungene, 4-13 år foretrekker DS.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:30   #4
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Storebror har DS, og den er morsom den - i hvert fall for han
Kunne tenke meg noe å se film på osv jeg. Da er vel PSP det beste?
Hvor får man tak i den billigst nå, noen som vet?

  Svar med sitat
Gammel 10-08-08, 21:41   #5
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.071
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Da er PSP det eneste som duger, ja. I tillegg er PSP bedre når du skal spille to.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 11:12   #6
placenta
Nybegynner
 
placenta sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4
placenta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Min stemme går til PSP, av samme grunner som de overnevnte.

placenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 11:03   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

Jeg ville sagt psp til deg ja.
1695,- hos Elkjøp f.eks.
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...sAAAEOOFwcHzyT

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 11:15   #8
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

PSP og DSLite har jo to helt forskjellige bruksområder. Og i forhold til dine behov, er PSP den beste vil jeg tro.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-08, 11:17   #9
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sony PSP eller Nintendo DS Lite?

PSP, helt klart. Nintendo DS egner seg bare til SuperMario o.l. PSP har en super grafikk.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no